UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 13 lipca 2018

25 VI 2018

Poniedziałek, 25 czerwca

Przed dziewiątą

- Będziemy pisać później, dziecko:).

Około 13.30
- Jesteś zmęczony dziecko. Taka praca Cię męczy, do tego częściowo niepotrzebna, bo niewykonana w porę, gdyż nie mogłeś jej wykonać z powodu odległości, tego, że mieszkasz w Rzeszowie. Powiedziałem Ci abyś potraktował to jako pokutę. To czynisz. Jednak to Cię osłabia i trudno Ci pracować rzetelnie i energicznie. Także w domu gdy są zaległości. Nie przejmuj się językami ludzkimi. Chciałem byś doprowadził mieszkanie do porządku lecz nie miałeś na to czasu, zwłaszcza od wiosny tamtego roku. Częściowo to zrobisz w ciągu tych dwóch tygodni.
Później, dziecko, zobaczymy.
Jeśli będzie prąd dzisiaj, przepiszesz i umieścisz jeden przekaz.
- Chwała Tobie Chryste.

Około 22- giej

- Nie martw się tym dziecko.
- Panie Jezu nie wiem co masz na myśli bo miałem kilka myśli.
- Jesteś zmęczony i trochę rozkojarzony.
Nie martw się tym, że Twoja mama nie ma właściwego podejścia choćby do finansów. Nie ma właściwego od strony duchowej. To co Ci się nie podoba Mi się też nie podoba. Gdybyś ty miał takie to byś ode Mnie nie otrzymywał.
Lecz rozmawiajmy o czymś innym.
- Tak Panie Jezu.
- Rozproszyłeś się.
Pisz dziecko

- Twoja mama zaczeka. Nie jesteś do jej dyspozycji w każdej chwili choćby była głodna i nie mogła sobie zrobić kolacji bo zaczął boleć ją kręgosłup. Postępując w ten sposób robi Tobie krzywdę i zabiera Twój czas, który masz przede wszystkim dla Mnie i dla Moich spraw. Nie kazałem obsiewać działki różnymi warzywami po to aby zarosła. Ty też masz problemy z kręgosłupem i nie powinieneś tego robić. Mówiłeś aby obsiać w połowie bobem w połowie kukurydzą. I bób sobie poradził, wyrósł mimo chwastów i pokonał je. Zaś wszystkie inne warzywa nie.
Teraz zaś musisz wstawać o piątej rano aby przygotować mieszkanie na przyjście hydraulika. Dałem Ci ten wyjazd w dużej mierze dlatego, że lubisz zrywać czereśnie prosto z drzewa, po to abyś mógł codziennie jeździć na drogę czereśniową. I może zagotował parę kompotów. Tymczasem jesteś od piątku późnego wieczoru i nie mogłeś pojechać ani w sobotę, ni w niedzielę, ani dziś.
Nie ma prądu więc i tak nie możesz przepisywać przekazów, lecz też niewiele czytasz. Jest po dwudziestej drugiej, jesteś zbyt zmęczony aby ćwiczyć, Twoja mama jeszcze domaga się kolacji robionej przy świecach i bez bieżącej wody. Nie podoba mi się to.
I uważa, że wszystko jest w porządku. Że z jej strony wszystko, całkowicie jest w porządku. Nie nie jest. Jeśli nadweręża kręgosłup, a potem w konsekwencji to sprawi, że zabierze Ci czas i dodatkowo się przepracujesz, to winna być rozważna. Lecz Twoja mama nie ma poczucia winy.
Cóż. Doczekała swoich następnych imienin jak obiecałem rok temu. Czy chce doczekać następnych z kolejnym, niedobrym bagażem?
Nie jest przydatna na polu pracy Chrystusowej. Nie wspiera Cię. Przeszkadza Ci. Jest Twoim cierniem.
Źle to znosisz jak ktoś jest z Tobą pod wspólnym dachem a nie jest jednego ducha. Niech zostanie tutaj. Zostawisz mamie potrzebne pieniądze.
Przyjedzie do Ciebie na zimę.
- A jak coś jej się stanie i będę musiał przyjeżdżać?
- Nic się nie stanie, dziecko.
Potrzebujesz swobody i samotności.
- Panie Jezu tu jej nie ma kto zrobić zakupów.
- Da radę, dziecko, pojechać raz na jakiś czas do miasteczka. Lub niech się z kimś umówi, kto jeździ samochodem i zapłaci. Są na to pieniądze.
- Czy to, Panie Jezu, jest propozycja czy wymóg, Panie?
- Wymóg dziecko.
- Mama pomyśli, że to ode mnie. Poczuje się niepotrzebna, odrzucona.
- Nic na to nie poradzę moje dziecko. Tak będzie lepiej,wystarczy, że będzie przez zimę. Może przyjechać jak zacznie się już sezon grzewczy, dawny, tradycyjny, czyli w drugiej połowie października. To mniej niż trzy i pół miesiąca licząc czas od kiedy stąd pojedziesz.
- Będzie jednak musiała może przywieźć rzeczy.
- To pojedzie z Tobą by wziąć co potrzebne. Na zimę, a nawet na jesień wróci przecież.
Myślisz o odpoczynku dla mamy. Wyjeździe dla niej. Jeśli będą środki to pojedzie, ale Ty winieneś ją [tylko] odwieźć i przywieźć, na przykład do sanatorium.

Tak dziecko, to może być wszystko. Niewiele tu trzeba dodawać.
- Ludzie pomyślą, że źle jej u mnie i źle ją traktuję.
- Cóż dziecko, to będzie Twój mały krzyż. Najważniejsze, że ja tak nie uważam.
- Jestem trochę zaskoczony Panie Jezu.
- Twoja mama wielokrotnie odgrażała się, że zostanie lub od wiosny pojedzie do domu. Przeszkodą był brak wody. Jeśli woda będzie, cóż.
Nie szanowała mojego daru, który był także dla niej, a gdy powoływałeś się na Moje Słowa robiła sceny.
Jesteś pod moją opieką. Masz wzrastać. Daję Ci to, że nikt, nawet żaden pracodawca nie mówi Ci co masz robić i jak, taką Łaskę Ci daję. Tym kimś kto utrudnia Twój wzrost miałaby być Twoja matka? Zresztą jest bo sam zaszedłbyś dalej. Nie mamy czasu dziecko. A jak powiedziałem przyjedzie na zimę i to może już zrobić od połowy października ( nie wcześniej).
- Da radę z tym ramieniem?
- Da radę. Ja mogę, zresztą, uczynić tu cud, ale musi na to zasłużyć. Nie uczynię go gdy będzie cały czas mieszkać z Tobą, dziecko pod jednym dachem.
Na tym zakończymy dziecko.
- Chwała Tobie Chryste.
- A jak dostanie takiego problemu jak wtedy?
- Musi zostać sama, dziecko.
- Chwała Tobie Chryste.

1 komentarz:

  1. Bardzo mocne kazania Kś. Natanka o Kapłanach
    https://www.youtube.com/channel/UC62_5yU8zyozZVvVlFa51ig

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.