UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 3 lipca 2018

22 VI 2018 ...ucisk na Polskę przychodzi, umacnia się i przyjdzie prawdziwie./ ...) Moje kochające serce daje dużo i też chce wiele otrzymać. A to dla waszego dobra bo Bóg przecież niczego nie potrzebuje.

Piątek, 22 czerwca

12.05

Pisz dziecko

Drobne uciążliwości dokuczają Ci bardziej niż kiedyś. Uciążliwości zewnętrzne. Lecz tak to jest. Ma na to wpływ wiek i wiele innych czynników.
Obcokrajowcy i osoby z pochodzeniem żydowskim narzucają Ci się coraz bardziej przed oczy. Jakby napisał jeden z waszych pisarzy „gniotą Cię”.
Lecz cóż, ucisk na Polskę przychodzi, umacnia się i przyjdzie prawdziwie. Ty, jak powiedziałem nie ucierpisz, ni Twoja własność. (Jeśli będziesz na mojej drodze).

Cieszę się dziecko Twoją dyspozycją. Wiem dziecko, że nie jest dobrze:) Cię pochwalić bo chętnie spoczywasz na laurach, ale pamiętaj, że cieszę się tym Twoim minimum, które mi dajesz, a moje kochające serce daje dużo i też chce wiele otrzymać. A to dla waszego dobra bo Bóg przecież niczego nie potrzebuje.
wrócimy dziecko
- Chwała Tobie Chryste

23.16
Cóż dziecko, jesteś bez światła. Diabeł próbuje przeszkadzać lecz niewiele może zrobić. Wygląda na to, że będziesz bez światła do poniedziałku, trzy dni, tylko przy świecach. Dni są jednak teraz najdłuższe w roku i niewiele lub wcale nie trzeba ich używać.
- Chwała Tobie Chryste.
- Zauważyłeś to iż wybrałem czas kiedy dni są najdłuższe. Pierwotnie miałeś jechać tydzień wcześniej.
- Chwała Tobie Chryste.
Dziękuję. Zauważam Twą słodką opiekę zawsze i wszędzie.
- Tak, że nie irytuj się i znoś to w spokoju.
- Tak Panie Jezu.
- Nie będziesz mógł do tej pory umieszczać przekazów, ale ten czas da Ci to co potrzebne. A te trzy dni też będą dobre.
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała tobie Chryste.

Około 23.35
Zapisz dziecko.
Szatan będzie bardzo przeszkadzał byś wszedł na wyższy pułap relacji ze Mną Lecz tym się nie martw. Oddawaj mi swoją nędzę i rosnącą, spokojną miłość.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

1 komentarz:

  1. https://www.youtube.com/channel/UCzJ3VRvaYzc8RISO6P2QTbQ
    Chyba najlepszy i najbardziej obszerny material o niebicentryzmie w internecie jaki udalo mi sie znalezc.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.