UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 29 lipca 2018

28 VII 2018 Stowarzyszenie i Centrum Smoleńskie

+JMJ
<Dlaczego ten przekaz poza kolejnością? Przyczyna będzie dość łatwa do zrozumienia po przeczytaniu. C. P. >


Sobota, 28 lipca

10.04

Słuchaj dziecko.
- To Ty Panie?, dlaczego mówisz do mnie inaczej?
- To ja Twój Bóg, Jezus Chrystus. Zatem pisz.
Nie jesteś dziecko odpowiedzialny za powstanie Stowarzyszenia, które ma powołać Centrum Smoleńskie ani za inne działania z tym związane jak i potem wykup budynku, jego adaptacja, gospodarowanie finansami. To czym masz być wyraziłem w Orędziu.
Winieneś bardziej modlić się o to dzieło, pościć w tej intencji, ofiarować codzienne trudy i cierpienia nie zaś angażować się w powstanie.
Owszem, możesz być członkiem – założycielem Stowarzyszenia. Możesz być w jego Radzie jeśli taka będzie. Ale Twój głos winien być taki jak kilku innych osób. Natomiast jeśli ja czegoś zechcę przez Orędzie winno to być traktowane jako obowiązujące. Tak, że módl się o to, ale nie chcę byś był organizatorem nim wszystko będzie gotowe do pracy.
To tyle moje dziecko i moje dzieci.

20.45
Zapisz
Podobnie Jerzy z Rzeszowa. Wyznaczyłem mu zadanie. On też nie będzie głównym organizatorem pierwszego spotkania Stowarzyszenia.

21.40

Zapisz

Co do Grzegorza Brauna.
Niechaj czyni to co czyni.
- Chwała Tobie Chryste.

- Panie to stanie wszystko.
- Potrzeba modlitwy.
Czyż dla dzieci Bożych winno być problemem powołanie Stowarzyszenia w którym będzie dziesięć osób (na początku?)
- Chwała Tobie Chryste.

Zapisz
Jeśli zechcesz opublikujesz jutro dzisiejszy przekaz dotyczący Centrum Smoleńskiego.

5 komentarzy:

  1. Ale o co chodzi z tym Grzegorzem Braunem? Można mu ufać, że tak powiem? I z góry przepraszam jeśli coś tutaj powiedziałem nie na temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Pan Jezus powiedział: "Co do Grzegorza Brauna.
      Niechaj czyni to co czyni."
      Dlaczego o Grzegorzu Braunie? Łatwo się domyśleć, że w związku z czym o czym mówi na swoich prelekcjach pojawił się pomysł współpracy z nim. Pan Jezus jednak powiedział to co powiedział. Czyli niechaj robi swoje to co do tej pory robił.
      Grzegorz Braun ukrywa swoje żydowskie pochodzenie. niby to jest wiadome ,ale nie chce tego powiedzieć. Nie wiem bo nie wgłębiałem się w temat czy w dokumentach, które miał opublikować jako kandydat na prezydenta jest o jego pochodzeniu czy też nie, ale na zadane mu pytanie 15 minut lawiruje i w końcu nie odpowiada. Mógłby powiedzieć Tak " Mam w sobie krew żydowską, ale to mnie wcale nie interesuje. Czuję się polakiem tak jak Polacy pochodzenia niemieckiego, czeskiego (Matejko), z krwią tatarską - Sienkiewicz." ale nie on tego nie może wypowiedzieć, tak elokwentny facet.

      Faktem jest, że taka wypowiedź przyznanie się może sprawić, że jego popularność jednak się nieco zmniejszy. JP II którego matka była przechrztą pochodząca z żydów - chazarów również to ukrywał. A jest świętym i patriota polskim bez zarzutu. aczkolwiek nikt go o to publicznie nie pytał przynajmniej nic o tym nie wiem.

      Mnie się wydaje, że jak sami żydzi byli premierami i prezydentami Polski a jego wuj to klasyczny mosiek to nie powinien był startować na prezydenta Polski. Gdyby ci żydzi byli okazyjnie naszymi przywódcami to co innego. Wtedy może startować chcieć być prezydentem Polski. Ale w tej sytuacji nie powinien. Bo nawet jakby został prezydentem i ratował rzeczywiście Polskę to co miałoby to oznaczać, że sami Polacy nie potrafią i musi ktoś z silnym żydowskim pochodzeniem? Żydzi by to zresztą wypomnieliby: Widzicie, najlepszy wasz prezydent, sami Polacy nie potrafią. Muszą wami żydzi rządzić nawet na patriotów ich potrzebujecie.

      Usuń
    2. Czyli znowu nie ma jednostki wartej uwagi....beznadziejna sprawa.

      Usuń
  2. Z drugiej strony gość powołuje się na Matkę Boską(Gierzwałd). Trudno jest mi zająć jednoznaczne stanowisko w stosunku do niego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Z drugiej jednak strony Pan Jezus Jezus powiedział "Co do Grzegorza Brauna.
      Niechaj czyni to co czyni.". Może to oznaczać akceptację dla jego dotychczasowych działań, ale i też nie musi. Faktem jest, że publicznie reklamując to swoją twarzą tylko on mówi prawdę o Smoleńsku.. Dlaczego nie inni (poza Dakowskim, ale on i ze względu na wiek robi to rzadko,robił). Mówię o pogadankach publicznych z zaproszonymi gośćmi nie mówię o pisaniu bo nadal są jeszcze jakieś osoby, które o tym piszą w Internecie. No i mówi wiele innych ważnych rzeczy. Hasła, ojczyzna, mennica , strzelnica i organizacja pobudka wpisują się przynajmniej po części w to co Pan Jezus mówił w tych Orędziach.


      to wszystko jednak dobrze ,ale ja chciałbym aby czytelnik, który zadaje pytania i chce aby mu wyjaśniono to i owo dał też coś od siebie. Ja na przykład nie wiem gdzie są te info o Braunie, które on sam dawał przy okazji startowania na prezydenta. I tez nie powinienem na to poświęcać czasu. I fajnie by było aby taki czytelnik który pyta o te osobę znalazł to, zapoznał się z tym i przedstawił w skrócie czytelnikom tych Orędzi w komentarzu lub przynajmniej dał link.

      No a najważniejsza w tym przekazie nie jest kwestia Brauna tylko kwestia Centrum Smoleńskiego, które nie ruszy jeśli nie znajdą się inne osoby, które będą organizować powstanie Stowarzyszenia i pierwsze spotkanie, rejestrację w Sądzie itp.
      To jest najistotniejsze w tym przekazie. dlatego dałem go poza kolejnością.

      Nie szukajmy tego co nam najwygodniejsze czy co nas najbardziej interesuje tylko to co najistotniejsze

      Z Panem Bogiem

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.