UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 14 grudnia 2017

13 XII 2017 Tak mało mam (prawdziwych) przyjaciół/ Tak dziecko, to są prawdziwe odgłosy z piekła {nagranie z odwiertu na półwyspie kolskim}

Czwartek, 13 grudnia

24:10
Zapisz dziecko
Potrzebujesz tę kartę.
Pojedziesz do Krakowa pojutrze.
  • Panie Jezu, mama będzie miała jeszcze jeden dzień zabiegów.
  • Zamówi taksówkę i pojedzie sama.
  • Mogę, Panie Jezu pojechać po przyjeździe jej.
  • Nie, dziecko, to będzie za późno. Pojedziesz rano.
    Czy wrócisz na wieczór, zobaczysz. Jednak po zmroku powinieneś udać się ( po obiedzie) na miejsce noclegu gdzie będziesz mógł się położyć.
  • Chwała Tobie Chryste.
    Och, Panie Jezu. Jesteś taki mój
    a jestem marnym pyłkiem
    i jestem niewart Ciebie.
    Każdy człowiek jest niewart
    ale ja szczególnie.
  • Staraj się więc nie być taki jak mówisz, że jesteś.
    Bardzo się staraj mój synu.
    Tak mało mam (prawdziwych) przyjaciół.
  • Ty Panie nic od nas nie potrzebujesz. To zaszczyt być Twoim sługą, a Ty Panie skarżysz się, że mało masz przyjaciół.
  • Mało, za mało.
    Bądźcie moimi prawdziwymi przyjaciółmi.


07.34
Cóż dziecko
Zaproponowałeś szybsze rozwiązanie i w tej sytuacji dobrze się stało, że właściciel przystał na to.
Rozpoczniesz Nowy Rok, w nowym miejscu. Nie martw się tutaj o pieniądze iżbyś miał zapłacić, bądź założyć nim dostaniesz nowe. Nieco ci zostanie i część dostaniesz pod koniec roku.
Nie będziesz więc uszczelniał okien, a tylko zabezpieczysz je watą i przylepcami. Oczywiście oprócz jednego skrzydła w Twoim pokoju, które musisz otwierać do wietrzenia. W tym przypadku możesz zrobić wyjątek i sam je uszczelnisz, tak aby można było otwierać (zakupisz uszczelki).

13.05
Zastanawiasz się dziecko czy materiał dźwiękowy pokazujący odgłosy piekła, które to dźwięki miały nagrać się dzięki głębokim odwiertom Ziemi są prawdziwe.
<Odwierty na półwyspie kolskim w Rosji. C. P.>

Tak dziecko, to są prawdziwe odgłosy z piekła.

  • Jakżeż Panie Ci dziękować, że to dałeś poznać, że dałeś upewnienie.
Jak ci Panie dziękować. Trzeba się modlić, pościć,
pokutować.
- Tak dziecko, trzeba, lecz Ty jesteś moją małą nędzą i
stosuję wobec Ciebie, jak to mówicie, taryfę ulgową.
Lecz jesteś taki jakim Ci pozwoliłem być. Tak, były i są
Twoje winy lecz ja nad wszystkim panuję.
Tak dziecko.
Taryfa ulgowa nie w znaczeniu jakobym wobec Ciebie
stosował a wobec innych nie. Wobec każdego stosuję
taryfę ulgową stosownie do jego potrzeb. A ty jesteś
moją, małą wielką nędzą:)
                • Tak, Panie:)
        • Mój robaczku świętojański:)
        • Ach Panie gdybym był taki jak on.
        • Tak, dziecko, rozumiem co masz na myśli. Przyroda jest mi posłuszna. Pamiętasz moje nauki.
          Bądź więc jak robaczek świętojański.
        • :) Tak, Panie.
        • Chwała Tobie Chryste.

11 komentarzy:

  1. Nagranie, odgłosy z piekła
    https://www.youtube.com/watch?v=2rA35gwyPOo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przerażające to... Czy piekła można uniknąć poprzez regularną spowiedź,(mimo iż grzechy przecież bardzo często są te same) i poprzez przyjmowanie Ciała Jezusa.

      Usuń
    2. Jak uniknąć piekła mówi Pan Jezus w Ewangelii, a wcześniej mówi Stary Testament. I potem naucza Kościół przez 2 tysiące lat.
      jednakże w tych Orędziach Pan Jezus przypomina to co mówił też i dawniej w innych Orędziach, że piekło to wybór człowieka ponawiany przez wieczność.
      Jest to wybór w chwili śmierci, w chwili stanięcia przed Bogiem. Odrzucenie Boga wtedy wtedy jest z pełną świadomością jakiej człowiek nigdy nie uzyska na ziemi.
      Jest to jednak zwykle skutkiem grzechów i tego, że się ich nie żałuje.
      Jeśli ktoś spowiada się i nie zataja grzechów i nie przyjmuje Komunii świętokradzko to przecież oczyszcza się w oczach Boga. nie zasługuje na piekło. Może jednak też chcieć popełniać grzechy.
      Nie ma recepty.
      Każdy może w chwili śmierci odrzucić Boga. Jednak ci, którzy spowiadają się i przyjmuja Komunię i robia to szczerze przecież nie odrzucają Boga w chwili śmierci.
      Największy grzesznik jeśli nie odrzuci Boga w v chwili śmierci nie pójdzie do piekła. Pan Bóg nie daje człowieka do piekła na siłę, choćby jego grzechy były straszne. Człowiek sam wybiera.
      O tym wszystkim jest w tych przekazach.
      polecam: List z piekła, który ma kościelne imprimatur zresztą.
      Z Panem Bogiem

      Usuń
    3. Dziękuję Ci za tą odpowiedź. Najdziwniejsze jest to że w twoim następym przekazie jest ponikąt odpowiedź na moje pytanie. Chodzi o tą dobra wole....która zawsze jest dla Jezusa cenna, "nigdy więcej", nawet jakby miał człowiek upaść odrazu po tych słowach. Boże jedyny..

      Usuń
  2. tak już kiedyś natrafiłam "przypadkiem" na ten film . Byłam teraz z psiną na spacerze patrzyłam w niebo dziś dość tak nawet ugwieżdżone i próbowałam , to co już też obiło się o moje uszy a teraz Pan Jezus to mówi . Niesamowite wrażenie. Jesteśmy wewnątrz ziemi ...ok , ale nie mogę sobie uzmysłowić , że mieszkając we wnętrzu ziemi jeszcze się do niej wwiercamy dalej do jej wnętrza? gdzie dalej w tym wnętrzu jest już tylko piekło chyba piekło.
    Tak a propos przypomina mi się film Truman Show z Jimem Careyem. i inne science fiction filmy , które okazują się nie być fikcją a rzeczywistością .........

    OdpowiedzUsuń
  3. Errata
    zamiast chyba piekło chciałam napisać chyba jeszcze tylko piekło

    OdpowiedzUsuń
  4. ja z córką wzięłyśmy Biblię i według ks.Rodzaju rysowałyśmy ziemię tak jak Pan Bóg ją stwarzał i rzeczywiście wyszła kula a my żyjemy na plaszczyżnie przecinającą ją,ale nie wiem ,czy w połowie.Wszystko jest w Bibli-pozdrawiam wszystkich adwentowo

    OdpowiedzUsuń
  5. odpowiedź dot Pan Jezusa Fronda
    @ Zbigniew Stępień • Technikum Kolejowe w Ostrowie Wlkp. wprawdzie Zbigniew Glapiński • napisał do VII a nie do IV jak jest powinno być /Wj 20,5) n pokolenia kara dosięga przekleństwo Boże grzeszących Przeciwko Bogu
    Ale zwróć uwagę że na żydach dalej ciąży zbrodnia Bogobójstwa pomimo że minęło już 2000 lat bo jak nagrzeszył ojciec to kara sięga prawnuka . ale z kolei potem nagrzeszył jego syn to znowu dosięga jego prawnuka i tak Będzie się ciągnęło do Końca świata
    A więc i ty żydowskie nasienie nie uwolniwszy się nigdy z tego przekleństwa tzn. aż do piekła w końcu trafisz gdzie czeka na ciebie twój ojciec, dziadek, pradziadek dalej ojca pradziadek dalej dziadka pradziadek dalej prapradziadka pradziadek ect. to policz ile pokoleń żydów z twego pokolenia z powodu tego grzechu bogobójstwa żydowskiego twojego Pra ... pradziadka z czasów głoszenia Ewangelii - do piekła wpadło? przyjmując 5 pokoleń w kolejności na 100 lat to będzie całkiem liczna rodzinka 1000 osobowa ż krewni jeszcze
    @ Jan Kovalsky twoje rozumowanie o zakochaniu się Boga jest naiwne tzn. mówiąc wprost głupie w swoim wyrazie Gdyby Bóg nie kochał swojego stworzenia tj. Ludzi potomków Adama i Ewy toby się nie wcielił się w naturę ludzką i nie umarł za nich na krzyżu Zbawiając ich i odkupując z win grzechu Pierworodnego -Winy YESTER-HA-RA
    Jarosław Foret - jak każdy żyd masz mówiąc wprost porąbane w głowie wbrew twojej tezie Jezus ma rysy Europejskie Polskie bo jednym z jego przodków był Lechita Iz który mieszkał 1000 lat przed narodzeniem się Jezusa w Gietrzwałdzie i wyemigrował do ziemi świętej i jest przodkiem króla Dawida i gdybyś się dobrze zastanowił się to Imię Dawid ma źródłosłów Słowiański a oznacza Da wid tj. da- światło odniesienie do Chrystusa który dał Prawdziwe światło ludziom Od Boga pochodzące Ewangelię I podobnie imię Maryja Miriam również ma żródłosłów słowiański Mir jam - Pokojem jestem
    A jest podobny dla tego że Adam i Ewa to Słowianie mowa nasza jest starszą od Hebrajskie o 2000 lat bo praprzodek Abrahama otrzymał ją w czasie Budowy Wieży Babel tj. pomieszania języków /Rdz 11,5 nn)
    A jak byś czytał Pismo św. NT tobyś wiedział że Jezus jest Nowym Adamem a Maryją Nową Ewą więc wygląd ich jest podobny do wzorca z Raju.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy można prosić o link, (z tego forum, jak rozumiem).

    OdpowiedzUsuń
  7. czyli obrazy tej malarki co była w piekle tez prawdziwe :/

    https://www.youtube.com/watch?v=r6sthkpGxEQ

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego to nie wiem.
    W tych przekazach nie były potwierdzane ani negowane czyjeś wizyty w piekle. Chyba nie była wspomniana żadna wizyta w piekle oprócz pójścia tam z Aniołem przez św Siostrę Faustynę.
    Odgłosy, które nagrały się na mikrofon, a wizyta czy za życia czy po śmierci jakby i powrót do życia po pobycie w piekle to nie to samo.
    Dlatego, sądzę, Pan Jezus potwierdził to pierwsze.

    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.