UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 10 grudnia 2017

8 XII 2017 Wchodźcie w miejsca, do ludzi, którzy interesują się zjawiskami paranormalnymi, UFO, kosmitami, starożytnymi Lechitami i innymi rzeczami i linkujcie odpowiednie przekazy

Piątek, 8 grudnia

Twoja mama jest chora w znacznej części na własne życzenie. Dziś znów psuje ten dzień. Chcę dziecko w tej sytuacji abyś wyjaśnił, że masz przekazy ode Mnie i że jesteś utrzymywany przez ludzi na godziwym poziomie i postąpił wbrew mojej woli <właściciel mieszkania, C. P.>.
Zaznaczysz, że nie będziesz kontynuował tego wątku i nie życzysz sobie z nim na ten temat rozmawiać. Chyba, że będzie miał właściwe podejście.

Około 21- szej

Znów jesteś chory moje dziecko.
Nie martw się tym bo ja to wszystko dopuszczam.
Potrzeba tego na wynagrodzenie i ofiary.
Ufaj dziecko i zawierzaj wszystko mi.
Amen
              • Chwała Tobie Chryste.

23.33

Czytasz to co mówię do Valtorty, że jest niczym a o jej wartości stanowi tylko Miłość jaką ma do Mnie.
Ty zaś nie masz takiej, nie masz aż takiej miłości.
Więc jaka Twoja wartość.
Tak jak różny jest poziom zasługi, tak też różny poziom bycia niczym:)
Jesteś bardziej niczym bo mniej kochasz.
Nadto masz większe skłonności do zła niż przeciętny inteligent, człowiek z wyższym dziennym, a to przecież dodatkowo zobowiązuje.
Więc jesteś podwójnie bardziej niczym niż Valtorta.
A jednak jesteście podobni do siebie.
Na nią spojrzałem by powierzyć jej największe dzieło Boga, największy przekaz od 2 tysięcy lat, dokładny opis mego życia.
Na Ciebie spojrzałem by przybliżyć się do dzieci w Twoim kraju i tych, które zawsze mnie kochały i tych, które mnie mało kochały lub wcale ale szukały prawdy. I walczą o prawdę.
Te ostatnie dzieci jednak mało znają te przekazy. A przecież są one w dużej mierze dla nich. I są tam rzeczy nie związane z wiarą, które ich interesują.
A jednak mało jest tych dzieci. Kochani, po to dałem Internet. Wchodźcie w miejsca do ludzi, którzy interesują się zjawiskami paranormalnymi, UFO, kosmitami, starożytnymi Lechitami i innymi rzeczami i linkujcie odpowiednie przekazy, dawajcie tam odpowiednie fragmenty. Zwłaszcza niech robią to Ci, którzy czytając te przekazy nie wspomagali mego sługi swoimi środkami finansowymi.
Cieszę się, że te przekazy są widoczne na najpopularniejszym na świecie portalu społecznościowym, ale to nie wystarczy.
Tak czyńcie moje dzieci. Tym bardziej, że nie zawsze łatwo jest podzielić się ze znajomymi i najbliższymi, więc to czyńcie.
Nie przyszedłem do doskonałych, ale do grzeszników. W tych przekazach przyszedłem do grzeszników, którzy poszukują. Nie przyszedłem do letnich. Przyszedłem do gorących i zimnych.

Pomóżcie mi rozgrzać zimnych. Nie zawsze jest to łatwe i nie zawsze możliwe od razu, ale niech głos prorocki będzie dla nich ważniejszy od głosu jasnowidza.

Zatem to czyńcie moje dzieci.
Oprócz czytania i budowania się tym, z czego raduje się Moje Serce Waszego Chrystusa, trzeba zrobić coś jeszcze.
A to przecież łatwiejsze i wymaga mniej czasu niż działanie „ w realu” jak to mówicie współczesną gwarą.
            • Chwała Tobie Chryste.
            • Tak dziecko, chwałę Mi oddadzą czytający wykonując to czego tutaj chcę.
              Wróć dziecko do rozważania Moich Słów o Mojej Mamie.

1 komentarz:

  1. +JMJ
    Pojawiło się kilka pomyłek przy przepisywaniu typu " Ci, którzy nie szukają prawdy", zamiast "Ci, którzy szukają prawdy". Niechaj te osoby, które czytały przed tym komentarzem przeczytają jeszcze raz.
    Przepraszam

    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.