UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 9 grudnia 2017

7 XII 2017 (sprawy egzystencjalne)

Czwartek,7 XII


Przed 15-tą
Jak mówiłem odrzuć myśli w związku z tym człowiekiem. Należy raczej mu współczuć niż być rozdrażnionym.
Zostaw to, a raczej zostaw to mnie:)
    • Dziękuję Panie Jezu.

18.00
Cóż, przeciwnik jest sprytniejszy od Ciebie, to znaczy sprytniejszy w tym wypadku i sprytniejszy niż myślałeś. Tak już jest: Ludzie o mniejszych horyzontach są zwykle sprytniejsi od tych o horyzontach szerokich.
Nie trać energii na te rzeczy.
  • Chwała Tobie Chryste.

Pisz dziecko
Jesteś zaskoczony i zdegustowany ta sytuacją. Powiedziałem, że to załatwię więc spodziewałeś się, że rozejdzie się po kościach.
A tymczasem nie.
Chciałeś wykonać moją wolę. Przez to siłą rzeczy czujesz się upokorzony, gdyby nie to wypowiedziałbyś może umowę. Tymczasem zrobił to on.
Cóż dziecko. Przeprowadzka nie jest dużym problemem. Taksówka bagażowa. Może nie zajmie wam to nawet pół dnia (sama przeprowadzka). Zgodnie z umowa są na to 3 miesiące.
  • Ale Ty Panie mówiłeś, że tu przygotowałeś dla mnie Łaski i że przez rok mam mieszkać, a potem zobaczymy.
  • Dziecko chciałem Ci tu te Łaski dać, ale przecież nie jest to warunek. Czyż mnie niewoli mieszkanie?
  • Panie, ale Ty nic nie zatrzymujesz z tych rzecz. Walec się toczy najsłodszy Panie.
  • Czyż, dziecko, jest Ci źle, czyż nie uchroniłem Cie od uciążliwości z „sąsiadami”. Szatan się sprzeciwia i wykorzystuje sytuację. Akceptowałem to jak piszesz do tego człowieka.
    Chcesz, dziecko, powiedzieć, że miałeś rację co do niego? Wielu jest takich. Jednak chciałem byś powstrzymywał swoje złości. Wiesz jak trzeba podchodzić do każdego człowieka. Jednakże dzisiaj coraz więcej ludzi ma skorupę, którą trudno jest przebić.
  • Ale Ty, Panie, chciałeś bym nie zmieniał mieszkania przez rok. Pozwolisz, Panie, by taki Ci przeszkodził
  • Jak wiesz nie niewole człowieka.
    Nie martw się tym. Twoja mama na wiosnę będzie więcej chodziła i lepiej jej będzie gdy znajdziecie mieszkanie na parterze, 1,2 piętrze a i też kuchnia najprawdopodobniej nie będzie połączona z pokojem.
  • Chwała Tobie Chryste.
    To, Panie Jezu on postąpił wbrew Twojej woli, czy mojej, bo ja trzymałem się Twojej.
  • Przeciw mojej dziecko. Bo Ty trzymałeś się mojej. I dziękuję Ci za to.
    - Chwała Tobie Chryste.
    Zapisz dziecko
  • Jak zobaczyłeś. Łatwo jest wynająć mieszkanie w centrum, blisko Rynku i nawet na 1 lub 2 pietrze. Jeszcze łatwiej będzie w lutym i w marcu.


Przed 24- tą
Moja Łaska jest wielka, tak którą Ci daję. Czyż jednak nie lepiej mieć zasługę?
Nie wolisz tego?
Czyż serce może prawdziwie przylgnąć do mnie gdy ciągnie go do siebie to co mi się nie podoba, czego nie chcę, nawet gdy zezwalam. Ufam, dziecko, że będziesz umiał prawdziwie skorzystać z tej wolności.
      • Tak, Panie, Chwała Tobie Chryste.

Zapisz dziecko

23.50
Nauczkę” zostaw Bogu do jego dyspozycji.
Bóg chce dobra człowieka i tylko dobra i zrobi to co konieczne.
- Tak, Panie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.