UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 23 grudnia 2017

22 XII 2017 Księga Rut a Izrael jako semicki monolit/ Spaczenie historii Dawida i Goliata/ Refleksja na temat kosmosu jaki nam przedstawiają

Piątek, 22 grudnia
00:15

Dziecko, już to mówiłem, jeśli źle się czujesz trudno abyś był zadowolony z tego jak ten dzień przebiegł.
Zanurz się we mnie.

19.48
Zapisz dziecko
-:)
Pamiętaj o mnie, dziecko, dużo w ciągu dnia. Jeśli nie Ty to ilu?

Co do tego mieszkania, dziecko (nie szkodzi dziecko <popiłem łyk herbaty>) nie zastanawiaj się aż tyle. Wybierz to ostatnie mieszkanie. To dobre miejsce.
Nie irytuj się tez uwagami Twojej mamy, która mówi Ci skąd weźmiesz pieniądze na zapłacenie czynszu po pierwszym.
Mówiłem o tym w niedawnych przekazach (podasz link i zacytujesz)
Będziesz modlił się i starał o pracę, lecz teraz bardzo trudno liczyć na pracę od początku roku.
Ufam, że czytelnicy zechcą pomóc na nowy miesiąc i dwa trzy następne”.

Mówię abyś się starał o pracę a „sprzeciwiam Ci się”.
Lecz jeśli byś zaczął pracę od 2 stycznia (dokładnie:) to biorąc pod uwagę i to, że mama nie będzie całkiem sprawna, a i potem wielu rzeczy nie będzie mogła robić i to, że będziesz nowy w tym miejscu i tej pracy, na przekazy i modlitwę prawie nie będzie czasu..
Tyle będziesz mógł go poświęcić co przeciętny Polak.
I Twoje choroby dziecko. Jeśli teraz chorujesz to i będziesz w styczniu, lutym, marcu. Twoje pójście na 2- tygodniowe chorobowe na kilka dni po rozpoczęciu pracy źle by się skończyło dla Twojej pracy. Niestety.
Zatem niechaj będzie tak jak chciałem i powiedziałem bardzo niedawno. A ty, gdy będziesz zdrowy, będziesz wykonywał ile mógł pracy związanej z przekazami. Opracujesz jako książkę w odpowiednim formacie, zrobisz nowe filmy.
Dokonasz syntezy tematycznej moich przekazów. I inne rzeczy, które ci Duch podpowie i Ja Ci podpowiem.”

Niech tak zatem będzie.
Taka jest moja wola.
Człowiek ma jednak wolną wolę. Każdy.
Przekazy te kierowane są do ludzi dobrej woli.

Wrócimy dziecko
        • Chwała Tobie Chryste

Około 22.30
O czym chciałbyś rozmawiać, dziecko, na koniec dnia?

Znów niedobra myśl poszła z Twego serca. Umysł jej nie chce, ale serce jeszcze nie jest zdrowe.

Nurtuje Cię jak pewne oczywistości mogą nie być zauważone, albo jak mówicie w Polsce: zamiatane pod dywan.
Oto jest Księga Rut w której pokazuje się i podkreśla, że obcy przystawali do Izraela, z innych narodów, plemion. Jest w tej księdze iż Rut była Moabitką < syn Rut był ojcem Jessego, który był ojcem Dawida. C. P.>
Lecz o tym się nie mówi.
Nie mówią o tym księża, nie mówią inni. Sugestia jest taka, że Izrael był semickim monolitem.
Dzisiaj zwracałeś też uwagę na nieprawdziwe przedstawienie postaci Dawida nim został królem, w tym walkę z Goliatem. Znów wracamy moje dzieci do kwestii myślenia. Zostało to przedstawione i opracowane przez niezależną osobę (podasz link synu) https://www.youtube.com/watch?v=LmAtkR8LqEI
a niechaj każdy sam sprawdzi w Piśmie i zastanowi się.
Jak to możliwe, myślisz, że takie rzeczy uchodzą i to przez wieki?
Ludzie mogą żyć w błędzie i błędach choćby tysiące lat, a prawda może być obok, na wyciągnięcie ręki. Taka jest ludzka natura skażona grzechem. Chętnie tworzy sobie baśnie i mity nawet mając jako ich źródło prawdę.

Co zaś do Twoich myśli o kosmosie sprzed dwóch i trzech dni, sam widzisz, że dopiero na to wpadłeś, po 36- ciu latach odkąd interesujesz się tymi sprawami i nie wpadłbyś może przez następne 36 lat gdyby nie moje słowo o Agarcie – niebocentryzmie.
Uwagi (Twoje) wydają się słuszne. Problem w tym, że nie odpowie Ci na to żaden naukowiec, który wyznaje teorię kopernikańską i wszechświat taki jaki wam podają z wieloma galaktykami i odległościami w miliardach lat świetlnych z jego „krańcami”:).

Niezbyt dobrze się czujesz tego późnego wieczoru. Zatem nie będziemy dłużej dziś pisać.
Pokój z Tobą mój synu
W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego.
Amen
    • Dziękuję Panie Jezu najsłodszy.
    • Chwała Tobie Chryste.

2 komentarze:

  1. Ciekawostka
    Betlejem

    Na stronach... Żydowskiego Instytutu Historycznego w słowniku judaistycznym przy haśle : Jesse (Betlejemita) możemy znaleźć prawdziwą, jak się wydaje pisownię miasteczka Betelejem.
    Nazwa mówi za siebe, i nic tu nie trzeba dodawać:
    Be(j)t-Lechem (Betlejem) (oczywiście chodzi o drugi, zachowany człon nazwy.
    http://www.jhi.pl/psj/Jesse_Betlejemita

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie gdyby nie te orędzia także nie wpadłabym na temat niebocentryzmu... Nie wiem nawet czy kiedykolwiek widziałam chociażby taką mapę czy model planety. Dopiero po tych słowach zaczęłam zgłębiać temat niebocentryzmu - a gdy już o tym wiedziałam to zaczęłam szukać odpowiednich materiałów.

    Niestety (i pewnie jest to celowe) wyszukiwarka nie podrzuca nam, nawet losowo, zdjęć czy tego typu pojęć. Więc żeby coś znaleźć to trzeba znać już konkretne pojęcia - jak chociażby takie zjawisko 'optyczne' jak efekt halo, gdzie być może ukazuje się odbicie centralnego nieba (albo i nie, nie wiadomo), efekt lornetkowy, na który nie trafiłam wcześniej czy pojęcie takie jak szkło nieba/firmament. Takich pojęć Google nie wyrzuca bez znajomości nazewnictwa, niekiedy trzeba wpisać hasło dokładnie, bo nawet w podpowiedziach nie ma...

    Mam nadzieję, że Bóg coś nam jeszcze naświetli o planetach naszego układu wewnętrznego. Próbuję sobie dopasować Jowisza i Saturna, albo są to fikcyjne planety, albo są wyniesione do gigantycznych rozmiarów. Tylko pytanie po co? Równie dobrze mogliby zrobić z nich małe planety jak Merkury, czy nawet podać nam jako inne księżyce Ziemi.

    No i kolejna kwestia - galaktyki. skoro nie są to gigantyczne skupiska, to muszą być bardzo małe. No chyba, że nie istnieją i są jakimś wymysłem... albo są to małe gwiazdy wokół których krąży jakiś pył.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.