UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 28 grudnia 2017

27 XII 2017 cz. 2 Duch Święty wieje kędy chce i dlatego może przyjść do każdego. I przyjdzie do każdego.{..} Spisujcie,dzieci, swoje grzechy (od dzieciństwa) bo czasu jest mało. Nie czekajcie.

Dar Ducha Świętego wyproszony przez Maryję zawsze Dziewicę.

Duch Święty wieje kędy chce i dlatego może przyjść do każdego.

I przyjdzie do każdego.

Spisujcie,dzieci, swoje grzechy (od dzieciństwa) bo czasu jest mało. Nie czekajcie.

Gdy to przyjdzie będzie niemałą trudnością wyspowiadać się.

I cóż ludzkość uczyni z tym darem? Czy po tym zapanuje okres pokoju? Niestety nie. Ludzkość pójdzie w objęcia szatana. I dostaną sprawiedliwą odpłatę.
Jeśli patrzycie na śmierć kogoś kto odchodzi młodo lub zbyt młodo jak wam się wydaje, zwłaszcza teraz patrzcie na to inaczej. Czy chcecie aby ten człowiek, którego żałujecie został w bliskiej już przyszłości potępiony? Gdy przyjmie znamię Bestii. Zastanówcie się.
Wśród żyjących jest wielu, którzy je przyjmą. I będą katowani ogniem i siarką wobec Boga i aniołów.
Ale ja jestem sprawiedliwy. Kto ma umrzeć 'przedwcześnie' ten umrze przedwcześnie, kto ma przyjąć znamię Bestii ten je przyjmie. Kto ma być zbawiony ten będzie.
Kto mi zawierzy nie zginie.
Bądźcie hojni i ofiarni, szlachetni, dzielni, wspaniałomyślni.
Zawierzajcie się Mojej Matce, szczególnie Pani Miłosierdzia z Ostrej Bramy.
          • Chwała Tobie Chryste.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.