UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 8 grudnia 2017

5 XII dokończenie, 6 XII 2017

5 grudnia, dokończenie.

Około 22-giej
Zapisz dziecko
Jedynie moja (cudowna) interwencja może poprawić sprawę.
Ale Twoja mama na nią nie zasługuje.
To co jest w znacznej części z jej winy. Niech nie obciąża tym Ciebie.
Przeczytaj jej to.

Około 22.30
Dokąd Twoja mama nie będzie konsekwentna w przyjmowaniu moich słów, czyli nie będzie miała wiary we właściwym tego słowa znaczeniu, nie pomogę jej.
  • A ja Panie Jezu będę przez to cierpiał i przede wszystkim nie będę mógł wypełniać Twojej woli, a Ty sam Panie najsłodszy mówisz, że nie chcesz mi dawać tego krzyża.
  • Tak dziecko, nie chcę, lecz nie mogę nagiąć woli Twej mamy i siłą zmienić jej psychiki. (To już mówiłem).
    - Chwała Tobie Chryste.

23.00
No cóż dziecko. Ty jesteś chroniony w sposób szczególny. Twoja mama nie. Zarówno psychicznie jak i fizycznie. Niedobrze być przy proroku temu, kto nie ma odpowiedniej dyspozycji. Szatan będzie atakował zarówno od strony ciała jak i od strony ducha.
  • Ulituj się Panie i ulecz ją.
  • Czyli mam sprawić cud. Skoro mówię, że na to nie zasłużyła.
I niewiele sprawił cudów z powodu ich małej wiary”.
Nie można wierzyć trochę, raz tak i raz tak. Teraz
miałeś popis tego co się z mamą dzieje. Dołącza się do
tego niewieścia logika, która jest inna niż męska:)
(uśmiech, ale gorzki w tej sytuacji). Niewieścia logika
zarówno jak i męska ma służyć Bogu.
    • Chwała Tobie Chryste.
    • Śpij dobrze dziecko jeśli będziesz chciał spać. Lub czyń co innego chcesz.
    • Chwała Tobie Chryste. Twoja łaskawość Panie jest niepojęta.
    • Tak dziecko, jest niepojęta.
    • Amen.

< Tutaj pisałem niedokończony wiersz miłosny o Panu Jezusie, ale ten okazał się słaby. Dobre jest może jedno zdanie „W Jego doskonałych dłoniach będę sobą”. I tu komentarz Pana Jezusa do tego>.
  • Wiersza nie umiesz napisać, dziecko? Czasami umiesz. Ale Ty jesteś od opowiadań. Dlatego chciałem byś napisał opowiadanie o wakacjach, gdzie będę ja, inspirowane swoich pobytem nad morzem.


Środa,6 grudnia

22.03

  • Cóż dziecko, napisałeś e-mail jak zaakceptowałem i właściciel pokazuje rogi ugodzony w swej pysze.
    Cóż, nie stoisz w jego łaski i nie musisz tu mieszkać.
    Jak powiedziałem jednak nie chcę byś przez rok zmieniał mieszkanie.
    Zatem napiszesz jak trzeba, a ja to zaakceptuję.
  • Panie, a te Twoje słowa?
  • Napisz dziecko, potem ustalimy.

2 komentarze:

  1. Sfałszowane zdjęcie "ofiar smoleńskich" z 4 kwietnia 2010
    https://www.salon24.pl/u/cyprianpolak/573256,sfalszowane-zdjecie-ofiar-smolenskich-z-4-kwietnia-2010

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakub Płażyński a taksówka na Okęcie
    https://www.salon24.pl/u/cyprianpolak/507034,jakub-plazynski-a-taksowka-na-okecie-10-04-2010

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.