UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 26 września 2017

18 IX 2017 - Niewielu, dziecko, znajdzie się w Odnowionej Ziemi, a ten młody człowiek, który siedzi z Tobą w przedziale..



 Wątek Trzech Dni Ciemności nie raz pojawiał się w tych Orędziach.
Dla niemałej rzeszy ludzi jest rzeczą bardzo pewną. Chciałbym jednak zwrócić uwagę na to iż ma zakorzenienie biblijne.

"21 I rzekł Pan do Mojżesza: «Wyciągnij rękę ku niebu, a nastanie ciemność w ziemi egipskiej tak gęsta, że można będzie dotknąć ciemności». 22 Wyciągnął Mojżesz rękę do nieba i nastała ciemność gęsta w całej ziemi egipskiej przez trzy dni. 23 Jeden drugiego nie widział i nikt nie mógł wstać z miejsca swego przez trzy dni. Ale Izraelici wszyscy mieli światło w swoich mieszkaniach."

Mówi się o plagach egipskich .. natomiast tę się..pomija. Można rzec, iż jest najmniej znana. C. P.


________________________________________________
Poniedziałek, 18 września



07.58

Zapisz dziecko

- Po pierwsze to nie Twoja wina, pod drugie nic się nie stało. Miałeś wyjechać rano w poniedziałek. I tak się przygotowujesz do wyjazdu. Rano to znaczy nie zwlekając, nie musiało to oznaczać wstawania o świcie. Uczyniłem Ci dziecko pogodę odpowiednią do jazdy ze względu na Twoją chorobę lokomocyjną. A i nie tylko do jazdy skoro masz chodzić w różne miejsca.

  Dziękuję Panie Jezu.



12.30

Zapisz dziecko

- Cóż pisać Panie.

Korzystając z tego czasu, który masz w pociągu najpierw przeglądaj oferty (jeśli to możliwe).

          - Dobrze Panie Jezu.



13.30

Zapisz dziecko

- Niewielu, dziecko, znajdzie się w Odnowionej Ziemi, a ten młody człowiek, który siedzi z Tobą w przedziale.. wiesz, że nikt kto nie będzie przy zapalonej, poświęconej świecy, gromnicy nie przetrwa Trzech Dni Ciemności. Nie słyszał nigdy. Dostał więc szansę aby o tym usłyszeć. Jest inteligentny. Spodobał ci się. Młody, początkujący aktor. Jakże różni się od tych młodych ludzi, których Ty i inni mają dosyć. Pozwól mi zadziałać. W Nowej Ziemi znajdą się wybrani. A i wielu, którzy będą zbawieni im nie będzie dane znaleźć się w Nowej Ziemi.

- Najważniejsze jest jego zbawienie, tak jak każdego człowieka.

Ja walczę o każdą duszę i nikogo nie zostawiam.

                             Amen.

                - Chwała Tobie Chryste.






18.40



Zapisz dziecko

- Chcesz mi wynagrodzić?

Będziesz do końca września pił gorzką herbatę ziołową 3 razy dziennie. Tym mi wynagrodzisz.

                - Dziękuję Panie Jezu i bardzo przepraszam.



         Och Panie..

          Ty jesteś dla mnie tak słodki i dobry.

          A tu.

           - Tak dziecko

           Twoje nienaprawione serce odzywa się także wobec mojej                  słodyczy i będzie się odzywać. Lecz dziecko bardzo się staraj.

          - Tak, Panie Jezu.

          - Idź tam gdzie masz iść dziecko.



22.30

Zapisz dziecko

- Niepotrzebnie się o cokolwiek lękasz skoro masz mnie. Nie powinieneś się martwić i krępować finansami skoro ja tak chcę by na moje słowo czytelnicy tych Orędzi zapewnili Ci wszystko co potrzeba do czasu aż będziesz miał pracę o której mówię.

A że nie stanie się to od razu. Szatan przeszkadza, już o tym mówiliśmy. Jemu bardzo nie podoba się, że Ty jedziesz do Rzeszowa by w nim zamieszkać, że dostajesz na moje słowo, ale od różnych ludzi godne środki, tak, że teraz Ci starczy na mieszkanie, kaucję, życie, przejazdy, najem taniego transportu i na życie na październik. Do tego opłaty za wasze własne mieszkanie, które i tak musicie ponosić.

Na to wszystko starczy.

Nie martw się zatem o listopad.

Środki wystarczą mniejsze.

Co do wyjazdu w październiku do Ostrej Bramy. Pomódl się o to a otrzymasz.

                      Amen moje dziecko

    Chcę byś się cieszył. Nie bądź malkontentem.

                - Dziękuję Panie.



23.30

-Tak dziecko, Bóg nie lęka się grzechu, bo Bóg jest ponad wszystkim, lecz człowiek musi go unikać.



23.55

 - Dziecko moje kochane.

Przecież kochasz Ducha Świętego. A pokusy, cóż. Lecz pamiętaj. Uniżaj się, staraj i przepraszaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.