UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 2 września 2017

23 VIII 2017. cz. 3 Księża {..} chcecie wołać: Pokój i bezpieczeństwo! Strzeżcie się tego! Pokój i bezpieczeństwo wołają fałszywi prorocy



Księża bądźcie też aktywni w tej sprawie. Jeśli zwracają  się do was z Orędziem o zorganizowanie procesji (podasz link synu)


pokutnej o odwrócenie klęsk od ojczyzny to nie możecie tego odrzucać. Widząc co się dzieje, a powinniście być światłymi obywatelami, winniście sami taką procesję, a choćby i msze w tej intencji prowadzić. A tymczasem chcecie wołać: Pokój i bezpieczeństwo!

Strzeżcie się tego!

Pokój i bezpieczeństwo wołają fałszywi prorocy.

Na tym zakończmy moje dziecko.

- Dziękuję Panie Jezu.

- Chwała Tobie Chryste.



19.09



Zapisz dziecko

- Zwątpienia są rzeczą normalną. Także i oschłość, która się pojawia. Trzeba jednak nieustannie się nawracać i dążyć do Boga. Zanurzać nieustannie w jego miłości.

                       - Dziękuję Panie.



 20.06



Zapisz dziecko



- Jak Ci zawsze mówię: musisz ucinać nieodpowiednie myśli. Nie ma innej drogi.

                           - Dziękuję Panie



Po 23- ciej



Cóż dziecko

Czyż moje wczorajsze słowa nic nie znaczą.

Czy pragniesz mnie czy ułudy?         



Otrzymał Krzysztof Michałowski (Cyprian Polak)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.