UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 15 września 2017

6 IX 2017



Środa, 6 września.



Około 10.30



- Cóż dziecko, to trzeba kupić.

Trudno byłoby jednak uczynić to za kwotę o której myślisz



12.54

Zapisz dziecko

- Tak, zwalczaj (nieuzasadniony) niepokój zwracając się do Mnie, do Pełni. Jesteś naczyniem, które może nabrać dobrej wody, żywej wody ze źródła, ze mnie. Może też każdy, także Ty zaczerpnąć martwej wody. Gdy ta martwa woda jest długo i w dużych ilościach wtedy następuje śmierć duszy. Gdy jest w chwili śmierci, a człowiek nie chce życia, wtedy wybiera świadomie śmierć wieczną. I będzie martwy już na wieki.

                            Amen

                            Moje dziecko

                  - Dziękuję Panie Jezu.



14.30

Pisz dziecko

- Moja pomoc nie ustanie gdy jesteś na mojej drodze. Pomoc wyraźna aż do upominania się o Ciebie, tak jak to robię w pouczeniach.

Oto abyś się mógł przeprowadzić do Rzeszowa i wynająć mieszkanie musisz się modlić.

Czy to się uda we wrześniu? Chcę aby się tak stało. I oczekuję tu pomocy od czytających te Orędzia. Szatan uciął działania kogoś kto Ci najwięcej pomagał i starał się o pracę dla Ciebie ( w Rzeszowie). Musisz więc pojechać, zamieszkać tam i dopiero starać się o pracę.

Wiem, że obawiasz się iż jeśli nawet uda się wynająć na miesiąc mieszkanie to potem tych środków może nie być.

Jeśli ja zechcę to one będą.

Zatem, chcę, dziecko abyś wynajął mieszkanie (w Rzeszowie) z dniem 1 października. Dwupokojowe.

Na razie, w tym momencie, mimo zwiększonej w ostatnich dniach pomocy czytelników, środków na to nie ma.

              Z Bogiem moje dziecko

              Potem będziemy rozmawiać o innych rzeczach

              Staraj się być dyspozycyjny.

 - Dziękuję Panie.



20.44



Zapisz dziecko

- zostaw zatem zamieszczenie w formie filmowej wspomnienia, które Ci zleciłem, a przepisuj przekaz.



Około 21.30

Zapisz dziecko

- Czy sądzisz, że Twój Bóg popełnia błędy wychowawcze względem Ciebie bo zbyt Cię rozpieścił?:)

- Panie, Bóg nie może popełniać błędów.

Zatem tak nie żartuj, nawet w duchu.

- Tak Panie.

- (bez uśmiechu)

(po krótkiej pauzie)

- Przepraszam Panie Jezu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.