UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 7 września 2017

28 VIII 2017 cz. 1 (To prawda) Chrobry najechał Rzym. Miecz św Piotra znajdujący się w Polsce to ten którym uciął Malchusowi ucho.A Chrobry zabrał go papieżowi jako symbol władzy papieskiej



Poniedziałek, 28 sierpnia



Około 00: 15



Czuwanie nocne



Zapisz dziecko

- Niech moje pragnienia będą Twymi pragnieniami.



- O cóż dziecko chciałbyś zapytać?!:)

- Panie :) ..

- Nie wiem, Panie czy powinienem o to?

- Jest to dziecko w przekazach, więc nie ma tu niczego o czym by nie było wiadomo.

- Nie chcesz przydawać sobie chwały, synu, i słusznie. Chwała jest moja.  Cokolwiek uczynisz w moje imię sługą nieużytecznym jesteś.

- Panie Jezu powiedziałeś kiedyś, że posłałeś anioła śmierci do żony przewodniczącego Knesetu. Wtedy gdy Kneset chciał przeprowadzić niesłychaną rzecz: Obrady swego parlamentu na terenie Polski. Obrady miały być ważne bo była połowa posłów plus 1 głos. I był przewodniczący ich parlamentu (Knesetu). To, że jego żona nagle zmarła sprawiło, że musiał jechać na pogrzeb..

- I do obrad nie doszło moje dziecko. Tak, Twoja modlitwa to sprawiła, że Bóg położył swój palec o co prosiłeś. Dziwisz się jak to możliwe. Wtedy nie miałeś (jeszcze) przekazów. Nie spełniałeś tych rzeczy, które spełniasz.

- A jednak moje dziecko, moje dzieci. Łaski miałeś od czasu Bierzmowania, lecz dziecko, jak wiemy, szedłeś swoją drogą.

O cóż jeszcze chcesz zapytać dziecko?

- Panie Jezu, świeżo sobie odświeżyłem ,<powtarza się> iż według tradycji obraz jasnogórski był namalowany przez św. Łukasza Ewangelistę na desce ze stołu z domu w Nazarecie.

Obraz ten miał ulec całkowitemu zniszczeniu około 500 lat temu (podana jest dokładna data) i obecny to jest kopia (?)

Dlaczego został zniszczony jeśli okazał się tak ważny dla Polaków z rozporządzenia Bożego. Czy nie byłoby piękniej gdyby to był oryginalny obraz ze starożytności dający nam takie zakorzenienie?

- Tak zrządził Bóg moje dziecko.

- Wiem Panie, że tak zrządził Bóg, ale dlaczego?

- Cóż dziecko, Bóg wyjawia ludziom swoje drogi, ale nie wszystkie. Dlaczego kopia a nie oryginał ( w tym wypadku).

Tak spodobało się Panu:) (delikatny uśmiech).

- Pytaj moje dziecko.

- Czy miecz św. Piotra, który znajduje się z Polsce, w muzeum archidiecezjalnym jest autentycznym mieczem św. Piotra, tym, którym uciął ucho Malchusowi w Ogrójcu.

- Tak dziecko to ten miecz.

- Tak, zapytaj o to dziecko.

- Czy prawdą jest, Panie, że miecz ten odebrał Chrobry papieżowi jako symbol władzy papieskiej najeżdżając Rzym i że nie dał go wcale papież Polsce w darze.

- Tak dziecko, to prawda!

- Chwała Tobie Panie Jezu Królu <nieczytelne słowo>.

No to mamy z naszą historią.. Jak to określić. Kłamstwo założycielskie.

- Nie jest tak całkowicie moje dziecko. Fundamentem państwa polskiego od tej liczby 966 ( o  niej jeszcze porozmawiamy) jest Kościół Chrystusowy, nie okaleczony z prawdy jak okaleczony i heretycki był arianizm.

Natomiast wasza historia jest zakłamana. Jak mówiłem: (link)




, (cytat)

Więc nie może być manipulacji i 
kłamstwa gdy idzie o przedchrześcijańskie korzenie 
Polaków/Lechitów.

(…)

Tak dziecko, jesteście narodem starożytnym i Słowianie jeszcze przed moim narodzeniem emigrowali z waszych ziem z powodu przeludnienia i szukali nowych siedzib. To jest prawda dziecko, to jest fakt i ja mówię, że to jest rzecz nie do podważenia.



- Pytaj dziecko i o to.

- Dlaczego JP II  nie odwołał klątw rzucanych przez Watykan na Polskę w historii, także dlaczego nie zrobili tego inni papieże przychylni Polsce.

- Jeśli nie zrobili tego inni papieże…

Widzisz dziecko tak jest w historii państw, a przecież Watykan był i jest państwem, że pewne rzeczy przeszłe nie są odwoływane gdy przychodzą nowe czasy. Przecież nie zostały odwołane edykty przeciw Żydom i inne. A o polskie sprawy nikt się nie upominał a i Polacy sami prawie nie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.