UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 4 września 2017

25 VIII 2017



Piątek, 25 sierpnia



Około 9-tej



Zapisz dziecko



- Wszystko co dobre ofiaruj Bogu.

Dziś jest też Twój post. Pamiętaj o tym również [w czasie] wyjazdu.

- Tak Panie.

-:) Delikatny uśmiech.




Około 10.30



Zapisz dziecko

- Ciesz się tym co masz.

Jedziesz (choć blisko) na dwudniowy (ewentualnie 3-dniowy) wyjazd jak ci pozwoliłem.

Jedziesz razem z mamą, tak zdecydowałeś, choć wolałbyś jechać sam. Ze względu na warunki dojazdu jednakże ten [dojazd] byłby uciążliwy dla Twojej mamy gdyby pojechała sama. Zatem ciesz się tym wyjazdem. To też dla Ciebie ( w pewnym sensie) coś nowego, choć miejsce znasz, bo tam nocowałeś, tylko pod namiotem..

Zatem chwal Pana i niech Ci nie będzie ciężko. Jedziesz na wypoczynek, a zezwalam Ci na takie krótkie wyjazdy też dlatego, że możesz robić to wszystko co możesz robić w domu czyli przepisywać przekazy, modlić się i zwykle je umieszczać.

Zatem chwal Pana moje dziecko. Trzeba chwalić za wszystko dobre. Nie  bądź niezadowolony  i niech Ci nie będzie wszystko ciężko.

             Amen



Zapisz dziecko

Skoro masz słaby organizm ( a masz zawsze taki) i masz w ustach niesmak z powodu postu i obawiasz się o brzydki zapach to zjedz ten cukierek miętowy.

               - Dziękuję Panie.





Około 19.30



Zapisz dziecko



- Na znak mojej Łaski pozwalam Ci teraz zjeść. Potraktuję  to jakbyś pościł do północy.

- Panie wytrzymam, przecież i nawet jestem mało głodny.

- Dziecko, nie pokosztowałeś dziś chleba a piłeś tylko wodę. Korzystaj z tego, że traktuję ten post jak do końca (dnia) do północy i ciesz się moją miłością i w tej sprawie.



Zapisz dziecko

To było po to (między innymi) abyś coraz bardziej odczuwał moją miłość. I aby Twe niedobre porywy serca były zabijane. Szatan będzie się sprzeciwiał, lecz gdy Twe serce się w końcu naprawi ( na co czekam i tęsknię) wszystko będzie.. inaczej, jak mówicie wy ludzie na Ziemi.

              Kochaj mnie dziecko

             - Tak Panie.

              - :).

Zapisz dziecko

- Myśl o mnie. Nie o tym, że ty cierpisz z powodu niedobrych porywów swego serca, ale że ja cierpię.



Pisz dziecko

- Niech Ci mama nie przeszkadza. Powiedz jej to.



Około 21- szej



Zapisz dziecko

- Jak wynagradzać gdy sprawisz mi przykrość, pytasz dziecko?

Tak, trudno Ci sprostać potrzebnym modlitwom i postom. Wykonujesz czego chcę od Ciebie, ale trudno Ci sprostać. I dodatkowo mi wynagradzać. Tu jest problem, moje dziecko, bowiem najlepiej miłością. Lecz w tym wypadku nie musiałbyś wynagradzać gdyby miłość do mnie była tą, która cię przepełnia.



Około 22- giej



Zapisz dziecko



Tak to prawda, dziecko, najbardziej ranią dusze wybrane i szczególnie obdarzone.



Zapisz dziecko



- Tak ten różaniec i inne modlitwy mogą by na różne intencje.



Pół godziny później.

Zapisz dziecko.



Tak, Bóg wszystko daje, niczego nie zabiera < Mam zapisać kontekst. Słuchałem paru utworów muzyki pop i rockowej czego nie słuchałem od 10-ciu miesięcy. Piosenki „ Dzień w którym nie było więcej wojny” grupa Welwet, Republika „Biała Flaga”. Dla chcących linki :) - https://www.youtube.com/watch?v=So6A_DZq4Pw, https://www.youtube.com/watch?v=6sDqEhud8c0>


Około 23.30

Zapisz dziecko

- Cóż zapisać Panie?
- Bądź dobry.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.