UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 4 września 2017

24 VIII 2017



Czwartek, 24 sierpnia



Około 1.45



Zapisz synu



- Nie tak winno z Tobą być.



Około trzeciej nad ranem?



Zapisz dziecko

- Cóż zapisać Panie?

- A jak myślisz?

- Wymazanie?

- Och dziecko, ja Cię kocham.

I po co to było dziecko?



Około ósmej



Zapisz dziecko

- Cóż zapisać Panie?

- No właśnie, dziecko, cóż zapisać.

A jak myślisz?

- Przebacz Panie.

- Przebaczam.

- Panie.

- Nie czyń tego więcej.

- Jak mam to wynagrodzić.

- Masz dość postów i jeszcze czuwań nocnych w sierpniu. Zatem nie bierz nowych.

Drobne umartwienia poza tym w sierpniu i wrześniu.

A reszta, Ty zdecyduj synu.

- Chwała Tobie Panie.



Zapisz dziecko

- Jeśli chcesz być ze mną to nie ma innej możliwości jak unikać i ucinać to co teraz sam wyhodowałeś.



Zapisz dziecko



- Zostawię Ci moje łaski  i dary.

Także moja pomoc w utrzymaniu Cię przez czytelników nie będzie zmniejszona ni jotę.

A teraz czyń co czynić winieneś:).

- Panie Ty się jeszcze uśmiechasz.

- Wiem, że mnie kochasz, wiem, że chcesz iść tylko moją drogą. Wiem, że nie chcesz przy okazji upiec swojej pieczeni jak Judasz.

Jesteś ze mną szczery.

A ja wybaczam.

- Jednak ode mnie się więcej wymaga.

- Wiem ile i jak wymagać mój synu, od Ciebie i od innych.

- Tak Panie.

- :) (uśmiech „po namyśle”.)

- A to?

- To nic, dziecko, ale niepotrzebne więc uważaj i za to też przeproś.



Zapisz dziecko



- Nie porównuj się z Judaszem. To był demon w ludzkiej skórze.



12.30



Zapisz dziecko



- Jesteś moim dzieckiem?

- Jeśli Ty Panie chcesz mnie, mimo wszystko tak nazwać, to tak Panie.

- Zatem, dziecko moje. Wiem, że nie myślałbyś o skuterze gdybym sam o tym nie powiedział. To był „mój pomysł”, można rzec po ludzku moje dzieci.

I nadal chcę abyś taki miał.

               - Chwała Tobie Chryste.



Około 13- tej.



Dziecko moje

Jeśli powiedziałem, że ci przebaczam to tak jest. Nie dociekaj co naruszyłeś, a czego nie.

             - Panie…



19.22



Zapisz dziecko

- Tak dziecko oni się wyprowadzają.



20.00



Zapisz dziecko

- Rób to co trzeba, ile możesz. Modlitwa, czytanie Pisma, przepisywanie przekazu.



22.23



Zapisz dziecko



- Wiesz, że zwlekanie jest niepotrzebne, o ile w konkretnych przypadkach [ jest inaczej, różnie], więc dlaczego. Nie zwlekasz przecież .. z oddychaniem..?:)



Około 23- ciej



Ten problem się rozwiąże

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.