UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 9 września 2017

30 VIII 2017 cz. IV - Czy, Panie, robiłeś cuda (jakieś) przed cudem w Kanie Galilejskiej?



- Czy, Panie, robiłeś cuda (jakieś) przed cudem w Kanie Galilejskiej.

Nie! Żadnych moje dziecko.

Najmniejszego cudu.

- Modlitwa wstawiennicza nie jest cudem dziecko (odnośnie Twojej myśli).

- Ja jestem, Panie, za mały aby takie tajemnice przyjmować.

- To dobrze, że tak myślisz. Dlatego przez Ciebie przechodzą. Jesteś tylko naczyniem. I bynajmniej nie jesteś czarą szczerozłotą. Lecz w Ciebie upodobałem sobie. < W ciebie, a nie w tobie, zapewne w znaczeniu: naczynie. W ciebie wlewać. C. P.>



3.05


Pisz dziecko


- Jeśli nie będzie starania o Ciebie czytelników tych Orędzi, tak jak było w czerwcu i lipcu to będziesz musiał, dziecko, rozpocząć pracę zarobkową. Jeśli nie stanie się to widoczne do dziesiątego dnia miesiąca września to będziesz się starał o pracę jaką i gdzie uznasz, jak Ci Duch podpowie. Pouczenia zaś będą bardzo krótkie, rodzaj myśli na cały dzień. Wynagrodzę Ci to inaczej, ten brak kontaktu w Słowie ze Mną.

Zwolnię Cię też z uzupełnienia przekazów do bieżących jak i korespondencji w ich sprawie.

Jak i zwolnię cię z przepisania i umieszczenia nie opublikowanych przekazów ze stycznia i połowy lutego.

W intencji ojczyzny i innych będziesz się modlił na ile pozwolą ci na to nowe obowiązki.

W obecnej sytuacji finansowej ( w sierpniu) Twój wyjazd do Rzeszowa nie jest możliwy.

Jestem zawiedziony i smutny.

Nie żądam wiele. Lecz tak chcę.

Opublikuj, synu, ten fragment z nocnego czuwania teraz, w czasie tego czuwania.

         - Chwała Tobie Chryste.

- Tak dziecko przepisz teraz, a inne rzeczy później.






- Panie Jezu jak Ty dbasz o mnie.

- Tak chcę. I chcę by to w ten sposób wyglądało.

Tak jak Ciebie nie zwalniam z tego czego oczekuję tak i nie zwalniam czytelników tych Orędzi z wystarczającej na Twoje potrzeby pomocy finansowej.

Wróćmy dziecko do tych spraw o których mówiliśmy

- Tak dziecko, trudno zapytać o Mnie bo wiele zostało powiedziane.

Mój żywot do rozpoczęcia nauczania, po powrocie z Egiptu toczył się przeważnie w Nazarecie. Nigdy już nie opuszczałem granic Izraela.

Bóg – Ofiara nie musiał jeździć by poznać. Musiał jednakże uciekać.

                  - Chwała Tobie Chryste.



4.40

-  Czego byś chciał ( w przekazie) za zakończenie tego nocnego czuwania moje dziecko.

- Przytulić się do Ciebie Panie Jezu.

- Uczyniłem to duchowo. A jeszcze?



- Tak dziecko, tak zrób teraz.



Około piątej. 

- Tak dziecko, na moją dobroć szatan się bardzo sprzeciwia, ale nie przemoże. Ty jesteś mój.

       - Ach Panie Jezu,

         Królu dobry  i Łaskawy.

Całuję duchowo Twoje święte stopy.

(Łaskawy uśmiech Pana Jezusa).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.