UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 7 września 2017

28 VIII 2017 cz. 2 Ariusz, dziecko, nie istniał nigdy. To wymyślona postać. Lecz herezja jest autentyczna. Życie z wykoślawionym Chrystusem nie przyniosłoby Polsce nic dobrego



Pytaj jeszcze dziecko.

- Panie Jezu o co chodzi z tzw. Nefilim? Nie jest to moje słowo i trochę mnie drażni. Drażni mnie to, że wśród różnych zainteresowanych tym traktowane jest to jako oczywiste i pewnik i ta nazwa też oczywista.

- Tak dziecko. Wiele rzeczy dla tych, czy innych ludzi lub grup ludzi jest oczywistych a tymczasem jest to dym.

To dałem poznać Katarzynie Emmerich. Jest to w początkowej części Mego Żywota. Jeśli, dziecko, kiedyś będziesz miał czas i chęć by to zgłębić, pomodlić się o to, dam Tobie (i innym) zrozumieć i zobaczyć więcej.

- Jeszcze zapytaj dziecko:), (delikatny, łaskawy uśmiech Pana).

- Czy Panie poznam i po czym poznam, że zamach na mnie się odbędzie 11 września i czy dla innych będzie tego potwierdzenie.

- Zdradzę Ci dziecko więcej tuż przed. Teraz jeszcze nie należy. Zatem zapytaj o inną rzecz.

- Czy Ariusz istniał, czy też to kłamstwo? Wydaje się, że to raczej od słowa Aria.

- Ariusz, dziecko, nie istniał nigdy. To wymyślona postać. Lecz herezja jest autentyczna. Życie z wykoślawionym Chrystusem nie przyniosłoby Polsce nic dobrego moje dziecko. I niech inni to zrozumieją. Arianizm nie był dobrem dla Polski i duszy lechickiej. Ani w średniowieczu (wczesnym) ani później.

             Amen.

-Chwała Tobie Chryste.



Dziesięć minut później, po modlitwie.

Pisz dziecko

- Cóż pisać Panie?

- To co zapisałeś do tej pory jest tylko kroplą wszystkich spraw Bożych. A Ty sam jesteś tylko małą iskierką wznieconą przez Boga, takim małym świetlikiem Bożym, robaczkiem świętojańskim, które tak lubisz, które Cię wzruszają, które, można rzec, kochasz.

- To dobrze Panie, że jestem małą iskierką, ale człowiek odczuwa przez swój pryzmat, swoje jestestwo, nie tylko siebie i innych ludzi ale i wszechświat.

- Jednakże jest tylko iskierką. Może jednak być błędnym ognikiem, który jest w tym świecie nad bagnami i wzdycha ich opary, a w tamtym może być w bagnie wiecznego złorzeczenia, bluźnierstwa, nieporządku, ohydy. Które sam wybierze.



Około dziesięć minut później po modlitwie

Pisz dziecko (zapisz)

- Pan jest Twoim pasterzem niczego Ci nie braknie.

- Tak synu szatan sprzeciwia się tym przekazom i kąsa. Lecz jak już nieraz mówiliśmy: Są tylko pokusy, które nie mają zaczepienia w sercu i takie, które biorą się z tego, że jest (jeszcze) nienaprawione jak Twoje. Leczenie postępuje, ale nie jest zakończone.



Dobrze Ci synu zrobią rekolekcje : Musisz trochę pobyć wśród ludzi, którzy szukają Boga.

Powiem Ci jakie wybrać. To znów wiąże się z kosztem, z pieniędzmi których nie masz. Jednak jest to potrzebne.

- Jeśli nie będziesz pisał sprawisz mi większą przykrość niż w tej pokusie, którą zaraz zdławiłeś a, która płynęła z nieuporządkowania w Twoim sercu.

- Panie ja zawsze byłem nieuporządkowany od 11- tego roku życia.

- U Boga jednakże jest porządek i mój sługa musi mieć go w sercu.



15 minut później.

Pisz dziecko

-  O czym pisać Panie?

- O Miłości moje dziecko.

Pamiętajcie wszyscy czytający te przekazy, że macie największą Miłość, miłość wam okazaną – Mnie, Jezusa Chrystusa w Komunii Świętej.

Każdy kto pragnie, a jest czysty może usłyszeć głos Pański w swoim wnętrzu, w sercu i w duszy, ale zawsze największa jest Komunia Święta.

Miłość moja tak się uniża. Pamiętajcie o tym i uwielbiajcie mnie za to.



Dziesięć minut później.

Zapisz dziecko

- Bądź czujny dziecko

                      Amen.

- Tak, Panie,

- :)



Pół godziny później.



- Tak dziecko i Ty jesteś zmęczony (trochę) sobą, swoim ciałem i swoim duchem. Bądź mną a nie będziesz zmęczony <fragment Valtorty o Judaszu>.

                 - Chwała Tobie Chryste.





Zapisz dziecko



- Czuwaj, dziecko, do świtu. Wiem, że tak chcesz uczynić, ale mówię: czuwaj do świtu.



04:15



Zapisz dziecko

- Cóż zapisać Panie.



Cisza



Zapisz dziecko

- Cóż zapisać Panie?



- „Cisza”.

- Tak Panie.

- Nie, nie żartuję z ciebie synu.

Potrzebna jest ci cisza (wewnętrzna).

Cisza ducha. Cisi i pokornego serca.



Po piątej



Zapisz dziecko

- Dziękuję Ci za czuwanie.

Cóż dziecko, końcówka nie była dobra, ale inaczej nie zasnąć nie dałeś rady. Należało Mnie jednak więcej wzywać w duchu.

- Jestem smutny Panie.

  Chwała Tobie Chryste.

- Nie martw się, a staraj się i kochaj.



- Prosisz o Błogosławieństwo. Dobrze.

W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego Amen.



11.05

Zapisz dziecko

- Tak trwaj i staraj się modlić dziś jak najwięcej.

               - Dobrze Panie,

                 Dziękuję Panie.

- :)



Około 13- tej

Zapisz dziecko

- Idź dziecko teraz.



Około 14- tej

Zapisz dziecko

- Podobnie jak w piątek skrócisz ten post do godziny dziewiętnastej a to z tego powodu, że zacząłeś go wcześniej, nie od rana, ale od północy, a wtedy czuwałeś.

                 - Dziękuję Panie Jezu.



Dziesięć minut później.



Zapisz dziecko

- To o czym myślisz, dziecko, nie ma tu obaw.



Około 14. 30

- Jeszcze dziecko wrócimy do małżeństwa, ale nie dziś.

           - Chwała Tobie Chryste.

- :)



Około 14.45

- To nie szkodzi, ale uważaj. Nie mniej przeproś i pomódl się.



16.43

- Tak dziecko, to jest to co myślisz gdy idzie o Twój organizm. Nad wszystkim czuwam.

         - Jezu ufam Tobie.




Otrzymał Krzysztof Michałowski (Cyprian Polak)

1 komentarz:

  1. Wspomnienie o wybitnym polskim wynalazku zablokowanym przez GRU jest umieszczone na kanale filmowym Cyprian Polak(na kanale CyprianPolakWiara są tylko Orędzia):
    https://www.youtube.com/watch?v=Qc5d_ZxbiOs.

    Napisane wedle życzenia Pana Jezusa zawartego w sierpniowym Orędziu o Smoleńsku.
    Cyt z Orędzia z 13 sierpnia" Napisz też dziecko o tym wynalazku, którego wdrożenie uniemożliwiło GRU."
    Za zrobienie filmu Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.