UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 5 września 2017

27 VIII 2017 Nauka dla małżonków/ Módl się i nie szukaj złudnych natchnień nim zaczniesz modlitwę

Niedziela, 27 sierpnia



Zapisz dziecko



- Sprawdź

- A moja obietnica?

- Ja Cię od niej na ten raz zwalniam, bo wiem co i jak Ci jest potrzebne, co możesz a co nie i kiedy.

- Chwała Tobie Chryste.





Około 11.45



Zapisz dziecko

- Cóż zapisać Panie?

- Nie rozpraszaj się moje dziecko.

- Przepraszam Panie.

- Mimo wszystko, dziecko, postępujesz do przodu. Tak, odpowiadając na Twoją myśl: „ Cóż masz czego byś nie otrzymał", ale jest Twa współpraca z Bogiem.

- Panie Jezu Ty jesteś dla mnie szczególnie łaskawy, nie chodzi tylko o dar pouczeń, proroctwa i zaspokajanie potrzeb dzięki temu Słowu i nie tylko tych podstawowych, ale i inna łaskawość nieraz w drobnych rzeczach.

- Przecież wiesz, że tak okazuję Ci swoją miłość i oczekuję Twojej miłości w zamian.





12.07

Pisz dziecko

- Nic się mamie nie stanie.



- Chcesz pisać dziecko?

- Tak Panie.



Pisz zatem



- Cieszy mnie bardzo pragnienie każdego człowieka, choćby słabe dążenia do Mnie i Naśladowania Mnie. I Ciebie to nie wyklucza. Choć jesteś moim sługą to cieszę się, że dążysz do Mnie, że pragniesz Mnie naśladować, że jestem dla Ciebie najważniejszy. To ostatnie jest szczególnie trudne. Jestestwo człowieka jest pierwsze fizycznie i duchowo. Jest cały czas i bez ograniczeń:). Lecz przecież znacie przykłady (jedni z literatury, inni z filmów, wreszcie inni z opowieści, bądź z autopsji (trudne słowo, dziecko, ale zostawmy:), przykłady miłości ziemskiej tak wielkiej, że kochający uważa za większe dobro osobę ukochaną. To jeśli chodzi o wzajemną miłość mężczyzny i niewiasty. Jest jednakże miłość do dzieci, szczególnie matki do dzieci.

Ja pragnę zaś by mnie kochać bardziej niż męża (żonę) i dzieci.

Zawsze taka kolejność : Bóg – Jezus Chrystus, mąż (żona), dzieci. Nigdy inna. Także nigdy nie: Bóg – Jezus Chrystus, dzieci, żona [mąż]. Po Bogu żona (mąż) jest najważniejszy.

Jeśli chcesz sprawić radość swemu dziecku dobrze czynisz, bacząc jednakże by go nie rozpieszczać i nie sprawiać, że stanie się dzieckiem nieposłusznym i niedobrym. Dobrze czynisz lecz jeszcze bardziej powinnaś starać się (powinieneś) sprawić radość swemu mężowi (żonie).

Staranie się o męża (żonę) gdy mija już pierwotne zauroczenie jest trudniejsze niż o dzieci. Dzieci mniej wymagają. Cieszą się (prawie) wszystkim co rodzice im ofiarują.

Dbanie o męża (żonę) rozwija Cię także mężu (żono) pod względem duchowym, rozwoju osobowości, otwarcia na potrzeby bliźnich.

Dlatego słuszna jest tu nauka Pana. Niektórzy dziwią się, że kochać męża (żonę) jako swego bliźniego. Przecież to ktoś szczególny, inny niż bliźni. Jest to po to abyś będąc otwarta na potrzeby męża, a Ty mężu żony, nie był/a egoistyczny/a wobec potrzeb bliźnich. Abyście się nie zasklepiali tylko we własnym „gniazdku”, zwłaszcza gdy mija pierwsze zauroczenie. Abyście nie budowali okopów i twierdzy.

Dla was wyłącznie jest wasza intymność i miłość wzajemna. Lecz z waszej bliskości musi promieniować na zewnątrz. Tacy być jednakże możecie zjednoczeni z Chrystusem. Bez Chrystusa to się nie uda.



Wasza radość płynąc z wzajemnego dawania siebie musi też promieniować na zewnątrz, zanurzona w Chrystusie i zwrócona ku bliźnim. Przemieniona już, będąca otwarciem na innych.

Wasze zjednoczenie w miłości i zanurzenie w Miłości winno dawać wam siłę aby służyć innym.

Zawsze pierwsza jest wasza rodzina, lecz nie jest przecież powiedziane iż przykazanie kochaj bliźniego jak siebie samego ma jakiekolwiek ograniczenia. Tak nie jest.

(Dobrze, przerwij, dziecko).



Zapisz dziecko



- Moje dziecko

Proszę Cię abyś zwracał uwagę (zwrócił) a ty nie czynisz tego.

Nie wymagam do Ciebie wiele a i to wymagam od czasu do czasu <w tym względzie, uzupełnienie C. P.>. Może dzięki temu szykuję większe Łaski i dla Ciebie. Może to Łaska byłaby i za Twoim udziałem. Czyż narażam Cię na poniewieranie synu dzięki temu co od Ciebie żądam? Ujmuję się za Tobą.

Zwracaj uwagę grzecznie, lecz nie tak jakbyś to ty przepraszał.

Przecież samego to Cię razi.

Jesteś na tyle starszy od nich, że winieneś i możesz to robić. Nie polecałem ci nigdy zwracać uwagi rówieśnikom czy starszym od Ciebie.

- Przepraszam Panie Jezu.



(pauza)

- Panie Jezu teraz zaraz jak będę czuł natchnienie będę zwracał uwagę.

- Komu Bóg, dziecko, więcej daje od tego więcej wymaga.

- Jak wynagrodzić, za tych Panie, którym nie zwróciłem uwagi?

- odmówisz dziecko Litanię przez cały tydzień codziennie (Litanię według Twojego wyboru).

- A teraz Panie?

- Nie, dziecko, teraz spożywaj to co zamówiłeś i nie trzeba teraz.



14.56



Zapisz dziecko

- Skorzystaj w „normalny” sposób z drugiego komputera jeśli jest to Ci potrzebne. „Oczyszczenie” zrobisz kiedy indziej.

- Dziękuję Panie.



15.05

Zapisz dziecko

- Sprawdź najpierw co chciałeś sprawdzić.



Zapisz dziecko

- Rób tak jak Ci serce dyktuje, ale jak dyktuje dla mnie.



16.25

- To nie szkodzi dziecko.



16.26



Zapisz dziecko

- Cóż dziecko. Prosiłem abyś modlił się o odwrócenie klęsk od Ojczyzny. Twoja modlitwa (gdy idzie o ojczyznę, a nie tylko, ale zwłaszcza) wiele może. Staraj się więcej. Gdy będziesz się modlił więcej. Gdy będziesz się modlił więcej i więcej będzie o to modlitwy < zdanie chyba urwane>. Są twoje posty. I one nie tylko są przeznaczone przez Nas na intencję ocalenia Cię z zamachu, na dziękczynienie za to.

Tak odpowiadam na Twoją myśl.

- Ty Panie tak łaskawie, tak prędko. Twoje uniżenie się, łaskawość i miłość zniewala.

- Niech zniewalając pobudza Cię do bycia coraz doskonalszym coraz bardziej mnie miłującym.

- Tak Panie.

- Dobrze dziecko:)

- Uwielbiam Cię Panie.



17.11



Zapisz dziecko

- Cóż zapisać Panie?

Cieszę się, dziecko, że dziś w nocy czuwasz. A i połączy się to z postem.

Masz dużo intencji. Twoje modlitwy są potrzebne.

- Tak Panie.



19.17

- Tak dziecko, możesz tak napisać.



Po 20- tej



Zapisz dziecko

- Ufaj Mi i kochaj Mnie



Zapisz dziecko

- Tak, czuwaj dziś, a teraz spróbuj się choć trochę odespać..

- Dziękuję Panie Jezu.



23.30



Zapisz dziecko

- Módl się i nie szukaj złudnych natchnień nim zaczniesz modlitwę. Modlitwa, Adoracja, Przekazy. To Twoja duchowa trójka.

Co do Twoje dolegliwości teraz, to, że się uraziłeś, ale przyczyna jest wcześniej i jest Twoją winą. Nie martw się o to. Nie zaszkodzi to temu co jest tak ważne w tym co ci obiecałem.

- Chwała Tobie Chryste.



- Panie czy to prawda co czułem wtedy w natchnieniu odnośnie pewnej kwestii związanej z Tobą Panie gdy byłeś człowiekiem na Ziemi.

- Tak to prawda synu..


Otrzymał Krzysztof Michałowski (Cyprian Polak)

1 komentarz:

  1. +JMJ

    Wedle życzenia Pana Jezusa zawartego w sierpniowym Orędziu o Smoleńsku napisałem (właśnie) wspomnienie o wybitnym polskim wynalazku zablokowanym przez GRU.
    Cyt z Orędzia z 13 sierpnia" Napisz też dziecko o tym wynalazku, którego wdrożenie uniemożliwiło GRU."
    Póki co publikuję je na razie w komentarzu pod Orędziem (z 13 sierpnia. Ostatni komentarz w momencie umieszczenia). Jako osobne wpisy są tylko przekazy, podobnie na kanale YT CyprianPolakWiara. Będzie opublikowany (najprawdopodobniej) na innym kanale filmowym.
    Orędzie: https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2017/08/13-vii-2017-cz-1.html

    .........................
    Wykorzystując tę okazję napisze o jeszcze jednej rzeczy. Okazuje się, że osoby, które czytały Orędzia Pana Jezusa o Smoleńsku nie wiedzą jak to sobie poukładać. Nie jest to może problemem dla tych, którzy znali meandry inscenizacji smoleńskiej, natomiast ktoś kto o tym nie słyszał wcześniej stoi na trudniejszej pozycji. Dlatego w możliwie najbliższym czasie możliwym czasie chcę przygotować i umieścić skrypt na ten temat z linkami i literaturą przedmiotu.
    Będzie umieszczony poniżej jednego z kolejnych Orędzi. Zatem dla chętnych.

    W Chrystusie i Maryi

    Krzysztof Michałowski (Cyprian Polak)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.