UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 28 lipca 2017

10 VII 2-017 cz. 2 - Bardzo pragnę aby ktoś odpowiedział na moją miłość. Miłością. Cieszę się wtedy niezmiernie. Oddaję się cały i jestem radosny gdy ktoś Mnie się oddaje



10 VII 2017 cz. 2





- Chwała Tobie Panie Miłosierny i Łaskawy i Sprawiedliwy

  Nic co uczynisz nie jest <nieczyt. słowo> i nie może podlegać naszemu ludzkiemu, ułomnemu sądowi.



- Tak dziecko, tak jest jak mówisz.

Idź z Bogiem na tę plażę ( i po <nieczyt. zapis słowo>) aby zapłacić za wczasy.

                         - Chwała Tobie Chryste.



15.38



Zapisz (..)



- Połóż w jakimkolwiek miejscu w pokoju: portfel, telefon. Nie poniesiesz żadnej szkody jak Ci powiedziałem.



16.55



Zapisz dziecko



- Nie przejmuj się, że jesteś jeszcze bardzo niedoskonały w sprawach czystości gdy idzie o spojrzenie. Jesteś tu w dużej mierze po to by się w tym wydoskonalić, staraj się jak się starasz i ofiaruj mi swoją nędzę.

Niewiasta jest stworzona dla mężczyzny (i wzajem).

Myśl ludzka i pragnienie potrafią też szukać tego co mogą dać sobie niewiasta i mężczyzna gdzie indziej ( nie mówiąc o spełnieniu wedle swoich zmysłów, spełnieniu uczynkowym).

Ja ci daję niewiastę. Zaś małżeństwo (każde) musi być czyste.

Dlatego Twoja wydoskonalana i naprawiona czystość jest niezbędna dla małżeństwa, a zwłaszcza tego, które masz prawdziwie z mojej dłoni. Ta niewiasta jest czysta i Ty musisz być czysty, synu.

                - Dziękuję Panie Jezu

                  Za Twą doskonałą drogę.



17.25



Zapisz dziecko



- Nie wszystko może przyjść od razu. Niektóre rzeczy muszą przychodzić stopniowo. Jednak dla Chrystusa trzeba się starać, zwłaszcza jak okazuje tak wielką Łaskę jak Tobie.

                    - Chwała Tobie Chryste.



Zapisz dziecko



- Jeśli chcesz. Jeśli chcesz bo nie zamierzałem dawać Ci pouczenia w tej sprawie. Możesz i powinieneś świadczyć o Mnie. Wszystkiego nie powiesz – sam to wiesz:).

                 - Chwała Tobie Chryste.



Zapisz dziecko



- Wiem, dziecko, że wierzysz, a obawa i wątpliwości są cechą waszej skażonej natury.



Druga rzecz:

  Nie jest to z wygodnictwa, ale z potrzeby odpoczynku. Zatem tak uczyń.

                   Dziękuję Panie Jezu.



Zapisz dziecko



- Masz na myśli ten ciepły posiłek na koniec dnia, jako piąty co Ci zaleciłem ze względu na obawę wrzodów żołądka. Czy nie za drogi - zastanawiasz się. Takie są polskie realia, w tym zwłaszcza w miejscowościach wypoczynkowych i uzdrowiskowych. Jesteś tu pierwszy dzień, jeszcze nie rozeznałeś się w tym co ci potrzebne. Nie będziesz tak robił codziennie. Jednakże czasem możemy to dopuścić:)

                    - Dziękuję Panie Jezu



Po 22- giej



Zapisz dziecko



- Cóż zapisać Panie?

- Zadowolony jesteś moje dziecko?:)

- Ty wiesz Panie, że tak:)

- Wiem i wiem też, że jak dostajesz czego Ci brakowało, albo czego pragniesz to reagujesz podobnie jak gdy byłeś dzieckiem.

Twoje ciało zaczyna odpoczywać, a przez nie i duch. Tak, musisz na powrót zacząć dbać o nie, skoro masz być małżonkiem i nie tylko dlatego. Równocześnie zaś umartwiać się, pościć i żyć dość skromnie. Trudne to, prawda:)? A jednak. Ta umiejętność będzie Ci dana. Myśl o swojej przyszłej żonie, a będzie Ci łatwiej nie patrzeć na inne i zwalczać pragnienie, choćby nie było grzeszne, gdy spodoba Ci się jakaś niewieścia twarz.

                                    - Chwała Tobie Chryste





Zapisz dziecko



- Bardzo pragnę aby ktoś odpowiedział na moją miłość. Miłością. Cieszę się wtedy niezmiernie. Oddaję się cały i jestem radosny gdy ktoś Mnie się oddaje, choć <nieczyt. zapis. słowo, być może „niedoskonale”>, nawet gdyby chciał i był nawet święty nigdy w części nie dorówna Memu Sercu.

Moje Serce jest bowiem doskonałe.

Jestem Twoim mistrzem i Panem. Pouczam Cię jak Mistrz ucznia. Daję ci pouczenia ciągłe na Twojej drodze ku doskonałości. To droga ku Bogu nigdy zaś doskonalenia się dla samego doskonalenia.

Taka droga to droga pychy „samowystarczalności” i zarozumiałości, choćby przykrywał ją wschodni blichtr tamtejszej filozofii.

Jest więc obca Bogu.

Droga zaś Mego ucznia jest drogą jaką daje Bóg.



Zawsze się dziecko nie rozpraszaj. Cokolwiek by się działo, także gdy odzywa się Twoja słabość. Zwróć myśl do Mnie.



Chcesz jeszcze pisać dziecko? :)

- Tak, Panie, Ty wiesz jaki jest kłopot.

- Tak dziecko, bardzo chce Ci się spać. Chciałem Ci się <myśl urwana>.

Tak dziecko, trzeba już spać.

- Panie Jezu komary mnie zjedzą.

- Cóż ci dziecko poradzę..

               - Chwała Tobie Chryste.

     - Błogosławię Ci na tę noc i dzień następny

       W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.