UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 27 lipca 2017

10 VII 2017 cz. 1 Nie ma innej drogi (ostatecznej) jak tylko dwie: piekło lub Niebo.



10 lipca, poniedziałek
Około 9-tej

Tak jak mówiłem, chcę abyś odbywał codziennie rodzaj rekolekcji;
Podam ci, moje ukochane dziecko, i na razie trochę nieszczęśliwie rozpoczynające swoje wczasy (nic jednak strasznego się nie stało:) temat dla nich na dzisiejszy dzień.
Dzisiaj rozważaj Moją Mękę, moją walkę duchową i psychiczną od momentu ubiczowania do stawienia przed Piłatem.
Modlitwą, którą to otoczysz to będzie Koronka dla lepszego światła oraz Litania do Mojej Krwi.
Różaniec i inne modlitwy dasz mi w innych sprawach, które Ci serce swoje podpowie.
                          - Chwała Tobie Chryste
                          - Dziękuję za tę Łaskę
                          - <podziękowanie, nieczyt .zapis dwa słowa> za  podanie mi tematów rekolekcji.

Zapisz dziecko

- Nie rozpraszaj się pomiędzy chwilą w której chcę oderwać Cię od modlitwy byś pisał a rozpoczęciem pisania. Zwłaszcza gdy już siedzisz, masz w dłoniach otwarty zeszyt i długopis.
               - Przepraszam Panie Jezu.

- Widzisz dziecko, znalazłem dla Ciebie lepszy pokój. Tu możesz modlić się spokojnie i wygodnie. Ponieważ pokoje są chłodne, a balkon bardziej nagrzany lepiej jest modlić się na balkonie. Twój jest zaś osłonięty drzewami (widok z niego), tak, że dodatkowo i to Cię nie rozprasza.
                - Wiedziałem, że to Ty Panie Jezu.
                  Dziękuję Ci i za tę troskę.
- Wiem, że to wiesz, a jest to dzięki Twemu sercu, które wprawdzie nie jest jeszcze naprawione, jednak w niektórych rzeczach funkcjonuje prawidłowo:).
Ten zaś pobyt sprawi, że będzie funkcjonowało jeszcze lepiej.

Zastanawiasz się dziecko <chodzi o temat do rozważania na dziś>. Gdy zaczniesz rozważać po skończonej Litanii otrzymasz więcej światła i Łaskę. We wszystkim gdzie dłużej będziesz dziś moje dziecko. Na plaży, w pokoju (na balkonie) przede wszystkim podczas spaceru plażą, także ulicą. Przede wszystkim siedząc czy także leżąc na plaży. A także idąc. W pokoju klęcząc (na balkonie).
                    - Chwała Tobie Chryste.

Zapisz dziecko

- Ta tandetna walizka Twoich ziemskich braci żółtej rasy zepsuła się. Kupisz porządną, jak znajdziesz (w piątek) w Gdańsku. I tak Ci była potrzebna. Chciałem byś kupił. A tej nie żałuj (jako, że mogłaby się przydać do zapakowania rzeczy na strychu, w domu).
                  - Dziękuję Panie Jezu


Zapisz dziecko
- Będziesz jeszcze rozważał, a chciałbym byś już szedł. Ze względu na Twój kręgosłup nie możesz też klęczeć bardzo długo. I jak w domu robiłeś przerwy, tak teraz także.

Dziwisz się dziecko, nadal, mojej dobroci?
Będziesz się prawdziwie dziwił gdy będziesz ze Mną w Raju:)
                - Panie Jezu…
- Tak, biedna kruszyno:)
Każdy jest przecież wezwany do tego by być ze Mną w Niebie.

I mieć życie wieczne.

Przypominam Tobie i innym (przy tej okazji). Nie ma innej drogi (ostatecznej) jak tylko dwie: piekło  lub Niebo.

Cokolwiek człowiek wybierze będzie trwał na wieczność, albo będzie żył na wieki, albo wiecznie umierał nie mogąc umrzeć ani się unicestwić.

I mimo pragnienia unicestwienia ciągle będzie ponawiał swój wybór (bycia w piekle, poza Bogiem i w nienawiści do Niego i do siebie samego)
                                      Amen!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.