UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 22 lipca 2017

7,8,9 VII 2017


Piątek 7 lipca
00.30
Zapisz dziecko
- Poproś mnie a dostaniesz w tym ośrodku, który Ci się spodobał i jest atrakcyjny cenowo.
- Poproszę Panie.
- :)
Zapisz dziecko
- Jeśli bardzo chcesz tego miejsca, a jest dobre i niedrogie to to sprawię.
- Dziękuję Panie Jezu.
- Skorzystaj w tym wypadku, dziecko.

Zapisz dziecko
- Pomagam, lecz zderzamy się z ludzkimi realiami i ograniczeniami.
Masz już miejsce.
Skorzystaj z tych zabiegów rehabilitacyjnych gdy są w cenie, zatem jedź do lekarza i weź odpowiednie zaświadczenie.
- Chwała Tobie Chryste.

14.04
Zapisz dziecko
- Tak, chciałem abyś tak zrobił.
- Dziękuję Panie Jezu:)
Zapisz dziecko
- Ofiaruj to mi i poświęć, ja wzmocnię to mało staranne (jak tego oczekiwałeś) poświęcenie przez kapłana.
- Dziękuję, Panie Jezu.

Zapisz dziecko
- Nie jest dobrze aby mama dzieliła się z Tobą problemami gdy będziesz na wyjeździe na przykład, że trzaskają i innymi.
Ponieważ jesteś cały czas w domu spędzacie ze sobą czas ciągle i dobrze jest abyś odpoczął i od ciągłego kontaktu. Jest telefon do recepcji. Jest adres. Można umówić się na rozmowę, raz, dwa razy w tygodniu. To wystarczy.
- Dziękuję Panie Jezu.

21.17
Zapisz dziecko
- Nie będę Cię karcić.
Wiesz sam co masz czynić.
- Dziękuję Panie Jezu.

24:00
Zapisz dziecko
- Tak, jesteś trochę jak dziecko, lecz jeszcze nie całkiem.

Sobota 8 lipca
01:52
Zapisz dziecko
- Możesz się jutro jeszcze zapytać. Wtedy porównasz.
- Dziękuję Panie Jezu.

10.09
Zapisz dziecko
- Rób to co do Ciebie należy. Nie przejmuj się niczym zbędnym. Gdy jesteś na Mojej Drodze ja jestem z Tobą.
- Dziękuję Panie Jezu.

17.30
Zapisz dziecko
- Dasz księdzu 20 złotych za to poświęcenie.
(Chciałeś dać 10, bo nie jesteś zadowolony ze sposobu w jaki to się odbywa)

Po dwudziestej pierwszej
Zapisz dziecko
- Bądź spokojny.
- Chwała Tobie Panie.

Zapisz dziecko
- Nie trzeba abyś pisał o tym, że odbywasz wakacje. To jest wiadome z przekazów.
Nie wiesz też jeszcze czy nie będziesz kontynuował w czasie wyjazdu.
                 Amen.
- Dziękuję Panie Jezu.

Zapisz dziecko
- Tak dziecko, na linki nie masz dziś czasu.

Niedziela 9 lipca
Około drugiej w nocy.
Zapisz dziecko
- Poproś mocno aby ten nowy dyskomfort związany z "sąsiadem" odszedł od Ciebie.
Późno, moje dziecko. Dodatkowe obowiązki i jeszcze działania diabła i w awariach i w ubikacji i zlew w kuchni ku satysfakcji "sąsiadów" sprawiają, że nie mogłeś się wyrobić aby pójść spać o właściwej porze.
Przepisywałeś też, dziecko, dla mnie przekaz. Umieszczałeś także linki na kanale filmowym. Posłuchałeś natchnienia a przecież przed wyjazdem, wydawałoby się, nie ma na to czasu. I nagrodziłem dwiema osobami, które jedna po drugiej zgłosiły się chcąc wypełnić moje słowa wsparciem pieniężnym. Błogosławię im za to.
   wróć do pakowania się dziecko
        - Dziękuję Panie Jezu.

- Około trzeciej
- Błogosławię Ci na tę podróż i ten wypoczynek.
Cieszę się dziecko, że jedziesz.

Zapisz dziecko
- Jeśli będzie miejsce spróbuj expresem, lub zobacz czy nie masz połączenia przez Wrocław.
      - Dziękuję Panie Jezu.
9.10
Zapisz dziecko
- Nie winię Cię dziecko:) że kupiłeś buty około dwa miesiące temu z darowanych Ci pieniędzy i już są do naprawy (o ile do naprawy).
To nie Twoja wina przecież. Zakupy robisz w miasteczku gdzie nie ma wyboru a i nie miałeś czasu, też szkoda ci było pieniędzy na to aby jechać dalej, specjalnie po buty. A przecież teraz byłeś w dużej mierze po to w Opolu i nie udało Ci się kupić odpowiednich.
-Dziękuję Panie Jezu.

Zapisz dziecko
- Nie, nie zrobiłeś źle, że wyszedłeś o dwunastej w nocy słysząc (hałas) trzaśnięcie drzwiami, choć nie tak mocne jak w dzień i wcześniejsze, niejasne dla Ciebie odgłosy. To było potrzebne.
W sobotę zapewniłem ci dziecko spokój abyś się nie denerwował i nie odrywał.
A to ofiaruj mi o zapomnij o tym. On "swoją nagrodę" odbierze i za ten incydent i za swoje lekceważenie i niegrzeczna reakcję w stosunku do Ciebie. Niestety dziecko tacy jak on będą lekceważyć każdego kto im z jakichś powodów nie pasuje i okazywać to jeśli mają ku temu możliwości.
            wrócisz dziecko
            - Chwała Tobie Chryste

Pisz dziecko
- Jak zaśniesz nie obawiaj się żadnej szkody
< Chodzi o bagaż w pociągu>
- Dziękuję Panie Jezu.

Zapisz dziecko
- Będziesz przepisywał i umieszczał przekazy (na wyjeździe). Kupisz w tym celu odpowiedni (używany) sprzęt elektroniczny.
- Chwała Tobie Chryste.
- Tak dziecko, pojedziesz w piątek do Gdańska i w tym celu. Chyba, że będzie okazja wcześniej.
           - Cieszę się Panie.
- To wydatek, moje dziecko. Przenośny komputer, który nazywacie laptopem jest Ci jednak potrzebny (miałeś, lecz zniszczył Ci diabeł, jest o tym w przekazie, podasz link,

 https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/search?q=rozpi%C4%85%C5%82+zamek    )
 wiedząc do czego służy).
- Chwała Tobie Chryste.
Zapisz dziecko
- Tak, chciałem abyś zwrócił uwagę temu chłopcu. Mówiłem, synu, nie ma wygodnictwa i "świętego spokoju'. Zawsze zwracaj uwagę jak czujesz natchnienie.
       - Przepraszam Panie Jezu.
- Odmówisz za to koronkę (dodatkową) w intencji <nieczyt. zapis słowa w rkp> za niewłaściwe zachowania dzieci i młodzieży.
- Chwała Tobie Chryste.

- Po 20-tej
Zapisz dziecko
- Cieszę się, że tu jesteś. Cieszę się także, że wziąłeś ze sobą mój wizerunek dany przez brata Elię, który miałeś zawieszony na ścianie w domu.
Zatem dziecko odpoczywaj, idź teraz na plażę.
Gdyby coś było nie tak w kwestiach pobytowych tutaj ja temu zaradzę.

Około 22- giej.
Zapisz dziecko
- Chcę abyś odbywał rodzaj rekolekcji. Codziennie (od jutra) podam Ci temat do rozważania.
- Dziękuję Panie Jezu.
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.