UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 8 lipca 2017

30 VI 2017 cz. 2 Tak dziecko, to ostatni papież przed Trzema Dniami Ciemności. Ostatni gdy idzie o kolejność wyboru



Pół godziny później



Zapisz dziecko



- Skoro Ci mówiłem abyś jeździł (rowerem) przywoził i zagotowywał czereśnie to tak czyń. W Twoim zwłaszcza wypadku (obawa udaru słonecznego) nie możesz się rano długo modlić, tylko jechać możliwie najwcześniej.    

               Zatem czyń tak, moje dziecko. Będziesz modlił

               się w drodze i na drodze czereśniowej:)

                    - Dziękuję Panie Jezu.



Pisz dziecko



Około szesnastej



- Kochaj mnie i czcij.

Zwalczysz w ten sposób wszystkie ataki i wszystkie złe stany.

        - Dziękuję Panie Jezu.



Zapisz dziecko



- Nie upadaj na duchu, bo nie masz do tego powodów.

Masz mi dawać odpoczynek w sercu swoim, a nie wchodzić w bezproduktywne i nie mające podstaw chandry.

         - Przepraszam Panie Jezu i dziękuję.



Zapisz dziecko



- To, że puściłeś jazzującą muzykę to nic złego. Takiej jednak już nie słuchasz. Zmysłowy wokal kobiety, jak to określacie.

Jednakże musisz cały czas wiedzieć czy jesteś synem Bożym w czasie Apokalipsy, czy chcesz być choć chwilami ze świata. Na wakacjach ode mnie?

              - Chwała Tobie Panie.



Zapisz dziecko



- Słowa moje odnośnie tych dzieci z domu dziecka wypełnią się niezależnie od Twojej dyspozycji względem mnie.

Stanie się tak jak powiedziałem.

- Ktoś mógłby powiedzieć, Panie, że to może nie Bóg, bo Bóg tak nie działa.

- Można powiedzieć wszystko mój synu. Każdy kto ma jakąkolwiek potrzebną wiedzę, a zwłaszcza taką jaką powinien posiadać jako kapłan, wie, że jest to jak najbardziej zgodne z tym jaki jest Bóg jaki dał się poznać. Wiedzą też, że coraz bliżej jest wypełnienia się Czasów. Chrystus przyjdzie po raz drugi jako Sędzia sprawiedliwy, ale i surowy.

O przeinaczeniach Ewangelii już mówiliśmy.

 (podasz, dziecko, linki jak znajdziesz)

       - Dziękuję Panie Jezu.

         Chwała Tobie Chryste



Około 22.30



- Ostatni piątek czerwca.

Oczekuję od Ciebie adorowania Mnie, wynagradzania Memu Sercu. I to bez względu na Twoją chandrę, która, jak mówiłem, nie ma podstaw.

Wybór należy do Ciebie, moje dziecko.

- Panie nie mam nic lepszego niż modlić się do Ciebie i wynagradzać Ci jeszcze przez resztę dnia.

- Zatem tak uczyń.

- Tak, Panie Jezu.

:)



15 minut później.



Pisz dziecko



- Odrywam Cię od modlitwy od wynagradzania Memu Sercu. I nie martw się tym, chcę z Tobą rozmawiać, a ważne są Twoje intencje, że chciałeś gorąco i z uniżeniem serca, choć nie najdoskonalszym na jakie Cię stać – wynagradzać mi.

Posłuszeństwo jest pierwsze i daje największe Łaski.



Popatrz jaki jestem Łaskawy i jak Cię <nieczyt. zapis słowo w rkp>. Nie traktuję Cię jak grzesznika, który musi modli się i przepraszać, ale kogoś z kim Pan chce przede wszystkim rozmawiać. Syn człowieczy, Bóg - Człowiek, Jezus Chrystus.

- Chwalę Cię o Panie.

- Będziemy dziś, dziecko, przede wszystkim rozmawiać.

Wrócimy do Twoich wakacji i wyjazdu nad morze. Dziecko, zaproponowałem Ci morze, bo wiem jakie są Twoje siły teraz, potrzebne jest to dla Twojego zdrowia i chodzi o to abyś uczył się zwalczać pokusy. Góry nie spełnią żadnego z tych zadań. Jeśli jednak, dziecko, naprawdę chcesz jedź w góry.

- Ty, Panie wiesz co dla mnie najlepsze.

- Ja wiem a Ty grymasisz:) (słaby uśmiech).

Jestem Królem a dary króla nie podlegają grymasom:).

- Och, Panie Jezu, jak ja stanę przed Twoim obliczem.

- Skoro jesteś moim wybranym i cały czas na Mojej Drodze nie winieneś się lękać. Ja daję to co najlepsze. Nie odmierzam niepełną miarą.

A Co z Twoim sercem, dziecko, odpowiadając na Twoją myśl.

Niestety, nadal jest jeszcze w trakcie leczenia. I ten pobyt nad morzem temu leczeniu się przysłuży.

Jesteś zmęczony walką wewnętrzną i nie możesz odpocząć.

Jesteś nędzą i marnotą. Mój Ty sfrustrowany inteligencie:).

I nawet Pan Jezus nie może Twego serca od razu uleczyć.

Nie uleczyłbym go ani gdybym dał Ci majątek, ani gdybyś mógł zrealizować, lub wyprodukować profesjonalny, pełnometrażowy film fabularny, nawet religijny.

Dlatego też Ci tego nie daję.

Kocham Cię dziecko tak, że i zrobiłbym to dla Ciebie gdybym wiedział, że to jest najlepsze dla Twojego serca.

- Panie Jezu czy nie ja winienem Cię teraz przede wszystkim pocieszać.

- Moje dziecko pocieszałeś mnie przez ten czerwiec. Były gorsze chwile i dni. Teraz Ty potrzebujesz pocieszenia i zapewnień o mojej miłości.

Tak, jednego nie chcę i nie mogę Ci dać – dyspensy od grzechu.

I chcę cię pocieszyć.



- Nie powinieneś mieć takich pragnień.

- Potrzebujesz odprężenia, lecz  mówiłem Ci: pociechy szukaj tylko w Bogu. Ludzie zawodzą, także najbliżsi. Nie tylko ze względu na brak dobra, zbyt małą miłość, czy przywiązanie, ale i ze względu choćby na małe siły duchowe czy fizyczne. Także, jak zauważyłeś, może im przeszkodzić bliska osoba, jak orędownikowi tych przekazów.

Widzisz, diabłu bardzo przeszkadza pomoc finansowa dla Ciebie, której ja chcę. Gdybym „tylko kochał” i nie dbał w sposób niezwykły o Ciebie: On mógłby mówić i siać zwątpienie: „Popatrz, On tylko wymaga a nic nie daje”.

To on się przedstawia jak ten, który pomaga zdobywać mamonę tym, którzy mu służą.

Tymczasem siły zła Tobie i takim jak Ty nie proponują nawet przejścia na swoją stronę. A jeśli już to za darmo.

Ale przecież mówię w Ewangeliach, że Bóg troszczy się o was i daje wszystko co potrzebne i da też wszystko o cokolwiek poprosicie.

- Panie Jezu, czy szatan wiedział o moje drodze już dawniej?

- Tak dziecko, dużo dawniej.

Było mu to pokazane w chwili Twego narodzenia.

Dlatego chciał Cię zgładzić już po Twoim narodzeniu i posłużył się nierzetelnymi lekarzami, którzy posłuchali jego podszeptu.

- Ale dlaczego, Panie Jezu, takie rzeczy są mu pokazane?

- Bóg objawia w ten sposób kim jest. Nie musi się obawiać żadnego przeciwnika. Bóg wie wszystko co diabeł i jego aniołowie zamyślają. Aby walka była bardziej wyrównana zdradza mu też niektóre rzeczy. Inne pozwala poznawać.



- O czym dziecko chcesz wiedzieć na koniec dnia.

- Panie Jezu, cóż oznaczają te dziwaczne imiona na Szczerbcu Chrobrego: „ żarliwą wiarę wzbudzają imiona Boga: Sedalaj i Ebrehel.

- To dziecko, przynależy do Twojego pytania o 12 plemion Lechitów. Które w kronice frankońskiej ujęte są jako biblijny Izrael. Jeśli pomodlisz się o to, otrzymasz odpowiedź. Biorąc pod uwagę jak niewystarczająco masz teraz czasu na modlitwę, by modlić się i w takich intencjach, będzie to w czasie Twego pobytu nad morzem. Jak nie zapomnisz.

- Dobrze, Panie Jezu.

- Nie wiem czy to będzie odpowiednie pytanie.

- Trochę nieodpowiednie dziecko. Chciałeś zapytać o rzecz z seksualności związaną z fizjologią. Aby zadawać te pytania musisz być całkowicie czysty. I nie dla zaspokojenia ciekawości.

Wszystko dziecko jest jednakże celowe także w ciele ludzkim po grzechu (pierworodnym).

- Czy Franciszek to ostatni papież przed Trzema Dniami Ciemności?

- To i zarazem wielka rzecz mieć tutaj pewność i nie trudna do odgadnięcia.

Tak dziecko, to ostatni papież przed Trzema Dniami Ciemności. Ostatni gdy idzie o kolejność wyboru.

- Cóż dziecko i Ty się tu trochę zadumałeś. Wolałbyś aby świat „jeszcze jakiś czas pociągnął”? taki jaki jest, jak byście to określili <nieczytelnie zapisane słowo w rkp>.

Wołaj Maranatha – mój uczniu.

Nie chcesz być przecież w odnowionej Ziemi zupełnie stary:).



- Cóż dziecko?

- Rozważam to Panie, co i ze mną.

- To właściwe synu. Moja mama też rozważała. Wy wszyscy, którzy chcecie brać z Niej przykład też rozważajcie sprawy Boże, w tym te, które was dotyczą.

                  Módl się, moje dziecko.

              -   Chwała Tobie Chryste



Zapisz dziecko



- Co do pierwszej soboty. Dobrze aby Twoja mama je rozpoczęła. Jeśli będzie chciała i  mogła pojechać uczyńcie to.

                     Wróć do modlitwy

                   - Dziękuję Panie Jezu.


 Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

1 komentarz:

  1. https://forumemjot.wordpress.com/2013/12/10/nie-wierze-w-katolickiego-boga-nie-ma-katolickiego-boga-jorge-bergoglio/

    http://glostradycji.blogspot.com/2016/05/franciszek-sam-wyznaje-ze-nie-wierzy-w.html?m=1

    +Panie Boże Miłosierny
    daj nam świętych kapłanów.
    Ty sam ich utrzymuj w świętości.
    O Boski i Najwyższy Kapłanie,
    niech moc Miłosierdzia Twego
    towarzyszy im wszędzie i chroni ich
    od zasadzek i sideł diabelskich,
    które ustawicznie zastawia na duszę kapłana.
    Amen+

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.