UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 17 lipca 2017

3 VII 2017 Czy Ojciec im przebaczył. Oni nie chcieli tego przebaczenia i nie zbawili się.

{Uwaga: Cześć tego przekazu wedle woli Pana Jezusa była opublikowana wcześniej.
Aby zachować chronologię powtórzona jest część już opublikowana i nieopublikowana z 3 VII 2017. Dla przejrzystości oddzielone są kolorową linią.
 C.P.}



Poniedziałek 3 VII 2017
9.29
Pisz dziecko
- Tak dziecko, w tej chwili więcej cierni niż róż i także niepewność.
Oto 3 lipca i wpłynęła połowa potrzebnej Ci kwoty na niezbędny wypoczynek wedle mego życzenia.
Powiedziałem zaś aby środki te wpłynęły do piątego lipca najpóźniej.
Przypominam, że to okres 3 tygodni pobytu. Winieneś wyjechać najpóźniej w niedzielę, a najlepiej w sobotę lub piątek.
Opublikujesz, dziecko, ten przekaz szybciej, czyli dzisiaj przed innymi,
Jeśli chodzi o Twoją mamę. Chwilami jest tak, że nie może sama funkcjonować. Owszem może z trudem zrobić śniadanie, ale już o zrobieniu obiadu, czy sprawunkach trudno mówić.
Jak zatem pojedziesz?
Oczywiście dobrze by było, aby mama w tym czasie była w sanatorium. To jednakże bardzo trudne. Nie jest jej winą, że nie ma na to odłożonych pieniędzy, bo musiała się nimi dzielić.
Nie mogę wszakże oczekiwać od czytelników więcej, jak tylko aby zapewnili wypoczynek memu słudze, niezbędny dla jego dalszej misji, bo jest zmęczony walką duchową i nie tylko. Zaś godzien jest robotnik zapłaty swojej.
Dwie osoby podarowały kwotę (łącznie) stanowiącą połowę potrzebnych środków na 3 tygodnie, wypoczynek z pełnym wyżywieniem i z dopłatą, w Twojej sytuacji, do pokoju jednoosobowego. Tak, niestety, w Polsce bywa równie drogo jak za granicą, a nawet czasami i drożej, lecz jak mówiłem, z podarowanych  Ci pieniędzy czas możesz spędzać w Polsce, oraz na terenach II Rzeczpospolitej i tych na których jeszcze dawniej mieszkali Polacy zostawiając je u Polaków.
Zatem, dziecko, trzeba abyś pojechał z końcem tej dekady, co przypominam. Musisz jeszcze kupić niezbędne rzeczy na wyjazd, bo czasu jest mało.
    Z Bogiem moje dziecko.
    Wrócisz dziś jeszcze, a teraz
    opublikuj tę część przekazu.
    - Dziękuję Panie Jezu za wszystko.
      I przepraszam za wszystko co Ci się we mnie nie podoba.
    :)
    - Jest coraz lepiej, moje dziecko.
      Ale się w tym nie utwierdzaj, że mógłbyś stać w miejscu,
      lub choćby zwolnić na swojej drodze.
      Uniżaj się wielokrotnie w ciągu dnia, jak to robisz.
                      Amen.
    - Dziękuję Panie Jezu
    - :) (delikatny uśmiech).


________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________

18.30

Zapisz dziecko

- Odnośnie Twojej wątpliwości. Jak należy czynić. W tym wypadku rób jak Ci serce każe nie zważając na nikogo i dlatego, że jesteś u kogoś w samochodzie. Nie zastanawiaj się czy on zrozumie opacznie i co sobie o tym pomyśli. Jeśli serce Ci każe, tak czyń.
- Dziękuję, Panie Jezu.

21.30

Zapisz dziecko.

- Zwróciłeś uwagę, tak, jak chciałem.
Chciałem abyś to dziś uczynił.
Zostałeś znowu obrażony, zawoalowane tym razem groźby.
Wymierzę, dziecko, sprawiedliwość, ufaj mi.
Musisz bardziej jeszcze pamiętać o mnie w takiej sytuacji.
Zbyt często nie możesz tego robić ze względu na stratę czasu, ale chcę abyś reagował.
Otrę Twoją Łzę.
Ufaj dziecko.
Amen
- Chwała Tobie Chryste.

22.30

Zapisz dziecko

- Moja cierpliwość się wyczerpała.
Dokonam pomsty na nich.
Nie lękaj się żadnych zakusów „sąsiadów” ani sprzyjających im ludzi, w tym policji.
Policjantami tez potrząsnę.
Widzisz dziecko co się dzieje w Twoim kraju. Widzisz na własne oczy i czujesz na swojej skórze.
Zapisz synu. Ten, który poda cię do sądu z „sąsiadów” nie doczeka rozprawy. Usunę go z tego świata. Ufaj mi i wierz w to.
Policjantów zaś spotkają różne nieszczęścia.
Ja, synu, tak pokieruję, że przed Twoim wyjazdem nie będzie wezwania. Potem zaś pokieruję Cię.
Nie możesz się lękać. Większe rzeczy przed Tobą. A ci ludzie cóż..
Zostaw to mnie.
Wszystko mi zawierzaj i ofiaruj.
Także dzisiejsze przykrości, choć to słowo przecież delikatne :) (słaby uśmiech).
Co do słów, które powiedziałeś gdy policjant chciał wtargnąć do waszego mieszkania, a które wywołały obawy Twojej mamy.
Czułeś, że stoi za tym szatan i pchając drzwi powiedziałeś: Precz szatanie przeklęty!
Jak zauważyłeś to zadziałało. Przestał pchać. Niech Twoja mama porzuci obawy.
Nie trzeba się bać.
Zwrócenie dziś im uwagi było z mojego natchnienia co potwierdziłem w przekazie.
Zatem i to najście policji jest ze względu na to, że posłuchałeś mego natchnienia.
Kocham cię moje dziecko.
- Ja Ciebie też Panie Jezu.
- I pamiętaj, że masz prawdziwych przeciwników, którzy chcą Cię pozbawić życia, a mają wielkie środki.
Jeśli, jak powiedziałem; Włos ci z głowy nie spadnie to tym bardziej nie pozwolę aby Ci maluczcy, którzy idą już pod władzę demona, ten włos z Twojej głowy strącili.
Wyrok, dziecko, zapadł.
Zawsze mogą uciec się do Mego Miłosierdzia, ale tego dziecko za życia nie uczynią. A w chwili śmierci? Utrata każdej duszy napełnia mnie wielkim bólem. Ich dusze też są mi drogie. Ale szanuję wolną wolę człowieka.
- Oni nie wiedzą co czynią.
- Pod pewnymi względami są gorsi od tych, o których to mówiłem. Od tych maluczkich. Oni byli wtedy tylko w jednorazowej, zwierzęcej i diabelskiej złości.
Czy Ojciec im przebaczył. Oni nie chcieli tego przebaczenia i nie zbawili się.
Wyrok zapadł, moje dziecko.
A Ty czekaj.
Amen.

- Przeczytaj mamie (jak chcesz :) i potem módl się, potraktuj ten koniec dnia jak każdy inny.
Kocham Cię moje dziecko szczególnie w takich chwilach.
- Panie, nie jestem Cię godzien.
- Nikt nie jest godzien, ale w Tobie sobie upodobałem, jesteś na mojej drodze i < niezr. zapisane słowo w rkp> nią.
- Chwała Tobie Chryste.
Baranku Apokaliptyczny
Chryste, który przychodzisz sądzić
jako Sędzia surowy i sprawiedliwy.
A ujrzy Cię wszelkie oko.
Polecam się Panie twemu Miłosierdziu i uznaję nędzą
grzeszną.
- Ty to widzisz i uznajesz, (choć jeszcze niedoskonale) i to
jest ta różnica, która prowadzi do nieba lub do piekła.
Amen.

Pół godziny później.

Zapisz dziecko

- Zostawmy pokusy, którymi próbuje teraz przeszkadzać nieprzyjaciel. One idą nadal z Twego serca, które nie jest jeszcze poprawione, ale przecież jesteś na mojej drodze i bardziej w duchu uniżasz się i podobasz mi się niż wiele dusz zakonnych.

Tak, dziecko. W sytuacji zagrożenia poproś swego Anioła Stróża, a on zadziała. Gdy będzie potrzeba będzie mógł obalić tego kto zechce ci grozić. Będzie miał na to pozwolenie, a anioł stróż tamtego odsunie się.
Jest jeszcze święty Henoch, który przyjdzie Ci z pomocą gdy sytuacja będzie tego wymagać. Na maluczkich jednakże podniesie swą świętą dłoń Twój Anioł Stróż.
- Jezu kocham Cię.
- Nie martw się niczym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.