UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 15 lipca 2017

2 VII 2017

2 lipca niedziela

Zapisz dziecko

- Zawsze najpierw zbliżenie ze Mną, nawet jak masz mało czasu, a zwłaszcza wtedy, potem dopiero korespondencja.
- Dziękuję Panie Jezu.

12.47

Zapisz dziecko

- To dobrze, że się uniżasz teraz przepisując przekaz a będąc w gorszej dyspozycji przede wszystkim przez uwarunkowanie psychofizyczne, nie duchowe.
- Dziękuję Panie Jezu.

16.00

Zapisz dziecko

- Nie miej niepokoju w sercu.
Sprawy nie układają się jak mówicie „jak po maśle’, ale taka jest moja droga usłana różami z kolcami i cierniami.
Miej ufność we mnie i zachowaj spokój.
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.

22.30

Tak dziecko, tak zapiszemy. Nie ma nic lepszego do zjednoczenia ze mną w modlitwie, w ciągu tej półtorej godziny do końca dnia. A przecież to nie będzie tyle czasu.
Ale tyle ile możliwie winno być.

Później

Zapisz dziecko

- Ważne są starania i pragnienia.
Realizacja jest też ważna, ale intencje, pragnienia i starania najważniejsze.
- Dziękuję Panie Jezu.

Zapisz dziecko
- Przed snem:)
Pojedziesz, bo tak ma być i w terminie jakim Ci mówiłem, czyli wyjazd pod koniec I dekady lipca. Pieniądze otrzymasz na 3 tygodniowy pobyt.
- Bogu niech będą dzięki.
Dziękuję Panie Jezu.
Także za większą Łaskę w czystości, którą dzisiaj czuję. To chyba dzięki intencji w jakiej ofiarowałem mszę i komunię.
- :)
Porozmawiamy o tym jutro:)
Dobranoc.
Z Bogiem, mój synu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.