UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 6 lipca 2017

29 VI 2017 cz. 1 Mówiłem i mówię o podziałach w rodzinach w obliczu prawdy



Czwartek, 29 czerwiec



Po siódmej



Zapisz dziecko



- Nie martw się tym. Jesteś w takiej Łasce, że słowa wypowiedziane do siebie, bez intencji, w chwilowym rozdrażnieniu nie mają żadnej mocy realizacji ani nie zaszkodzą.

- Dziękuję, najsłodszy Panie Jezu.

:)



11.34



Zapisz dziecko



Jeśli chodzi o problem z wiadomą Nam osobą, bliską osobą życzliwego Ci bardzo propagatora tych przekazów.

Mówiłem i mówię o podziałach w rodzinach w obliczu prawdy. Podział ten dopiero będzie. Tu są jednak „przedbiegi”.

Trzeba zachować spokój i modlić się. Dotyczy to także propagatora tych przekazów. Spokój, ciepło. Niech cierpienie mi ofiaruje.

Niech stara się być dla żony dodatkowo dobry i czuły.

Ona jednakże musi zrozumieć, że jest w czasie Apokalipsy. I niezależnie od tego jak patrzy na takie czy inne orędzia musi to wiedzieć i rozumieć.

Małżonkowie muszą być jedno.



To tyle mój synu odnośnie tej sprawy.

        - Dziękuję Panie Jezu.



Zapisz dziecko



- Porzuć rozdrażnienia a nawet złości na te piski na korytarzu i trzaskanie drzwiami, bo nie będziesz mógł otrzymać moich słów.



Dobrze, dziecko, pisz



- Tak jak powiedziałem, tak się stanie. Dłuższy pobyt tych dzieci sprawi, że dojdzie do nieszczęścia. Zginie jedno dziecko.

W czasie ich krótkiego pobytu tak się nie stanie (kilka dni).

A ty upominaj dorosłych i karć.

Zawsze ze mną i we mnie.



        Wrócisz potem w innej sprawie, w innych sprawach.



Zapisz dziecko



- Tak Cię rozbudziłem z potrzebnego Ci odpoczynku  i Twojego znużenia.

             Teraz idź do swoich obowiązków:).

              - :) Panie Jezu.

               Dziękuję, to miłe.

             - :)



Zapisz dziecko 



- Nie odwlekaj modlitwy. Nie jest to oczywiście Twoja pierwsza modlitwa w ciągu dnia, ale teraz jest czas na choćby jedną część różańca, ile zdążysz przed późnym obiadem, który podasz.

    - Dziękuję Panie Jezu.

    - Adorujesz Mnie, coraz więcej w duchu i jednocząc się ze Mną. Jesteś coraz bardziej mój, ale modlitwa na kolanach nie jest przez to mniej istotna, kiedy tylko możesz jak najwięcej.

               - Chwała Tobie Chryste

               - Dziękuję Panie Jezu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.