UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 1 lipca 2017

23 VI 2017 cz.2 Kto jest nieprawy, niech się jeszcze bardziej znieprawi, to jest święty niech się jeszcze bardziej uświęci



Około 18.30



Zapisz dziecko



- Zapominasz, moje dziecko, że nie należy tak czynić. Jeśli zostaje  choć jeden kawałek mięsa, czy ryby, jak dzisiaj, nie zjadaj go, tylko zostaw na później, czy następny dzień. Tym bardziej, że od wczoraj macie znowu lodówkę, choć nie jest to lodówka nowa i nie jest duża. Jednakże na bieżące, niezbędne, potrzeby wystarczy.

Zatem „nie dojadaj” „aby pozbyć się kłopotu”. Oczywiście nie najadłeś się do syta, jednak tak jesz i tak chcę abyś jadł. Czasami jednak o tym zapominasz i muszę Ci przypomnieć:).

Podkusił Cię i do tego dzisiaj zły, bo dziś mocno szaleje, przedstawiając to tak abyś zjadł, bo potrzebujesz wartościowych pokarmów, a to dobra ryba, zaś ziemniaków zjadłeś mało.

I widzisz ryba stała się gorzkawa i mniej Ci smakowała niż z ziemniakami, choć wolisz ryby bez ziemniaków, same, albo z chlebem.

- Dziękuję Panie Jezu.

Ciągle coś się psuje.

- To jest dziecko drobna rzecz, jednakże ponieważ  niewiele od Ciebie wymagam za  Mój Dar i  Łaskę to musisz w tym być pilny. Nawet jak raz tylko na 10 razy popełnisz tę niedoskonałość to wolałbym aby tego nie było.

Nie raz dziecko będziesz miał tę pokusę i zmylenie, nawet jak dziś, gdy diabeł poddał Ci myśl i pragnienie, gdzie posłużył się tym, co Ci mówiłem.

Zatem jeszcze <nieczyt. zapis. słowo> : trzeba wszystko pilnie wypełniać. Dziś jednak jest dzień walki i Ty jednak jesteś atakiem zaskoczony. Tu Cię nie winię bo taki jest człowiek.

Rozchmurz się, moje dziecko, a przede wszystkim wynagradzaj sercem, a nie zachmurzonym obliczem:).

     - Dziękuję Panie Jezu.

       Tak dbasz o mnie.

       Kocham Cię Panie Jezu.

       I przepraszam, że wchodzę w te same niedoskonałości.

  - Tak dziecko. Drobne rzeczy są ważne w relacji ze mną.

Kto jest wierny w rzeczach drobnych..

- Tak Panie Jezu.

- Kocham Cię moje dziecko.

Nie zasępiaj się.

Nieprzyjaciel Cię zwiódł, a rzecz jest drobna, ale w naszej (i nie tylko) relacji, ważna.

                     Wrócisz jeszcze dziecko

                     Porozmawiamy o czymś innym:)

                     - Chwała Tobie Chryste.



19.56



Zapisz dziecko



- Martwisz się, że nie znajduję odpoczynku w Twoim sercu.

Ależ znajduję go.

To jeszcze odpoczynek dla mało strudzonego wędrowca. Jednak jest to odpoczynek.

Staraj się o odpoczynek dla Mnie w moim sercu. Nieustannie Mnie Adoruj, a wypocznę bardziej w Twoim sercu.

Gdy będziesz mnie tak adorował po prostu nie będzie przystępu dla myśli niedobrych, próżnych, złych.

- Dziękuję Ci Panie.



Dwudziesta pierwsza.



- Czego Ci jeszcze brakuje moje dziecko:).

- Panie, spokoju od tych na dole.

- Wiem, że Ci to przeszkadza. Cierpi na tym modlitwa i skupienie. Lecz nie cały czas.

To co o nich, synu, powiedziałem wypełni się i się nie zmieni.  Nikt z nich nie doczeka końca roku 2019.

Dlatego chcę abyś zwracał uwagę i teraz miałeś takie natchnienie ode mnie. Kto jest nieprawy, niech się jeszcze bardziej znieprawi, kto jest święty niech się jeszcze bardziej uświęci. Jeśli będą uparci na Twoje napomnienia, a nawet bezczelni, dodatkowo złośliwi i będą nawet knuć przeciw Tobie, skrócę ten ich czas nawet do końca roku 2018.



Pisz dziecko

- Gdy idzie o te dzieci z domu dziecka o których mówiłem i której to, dodatkowej uciążliwości dla was mówiłem : Nie, nieszczęście się stanie bez względu na to czy powiesz, czy nie, ale dobrze abyś powiedział.

Zachowaj spokój, bądź w dyspozycji dla Mnie i kochaj mnie. A wszystko będzie tak jak sobie tego życzę.



      Błogosławię Ci na ten wieczór i noc

      W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego

                                Amen.



22.30



Zapisz dziecko.



Przepisz przekaz, odmów jeszcze dzisiejsze dziesiątki: za ojczyznę i w intencji pokoju i kładź się spać.

- I nie powiesz nic, Panie, że nie zrobiłem tego czego nie zrobiłem?

- Nie dziecko.

- Chwała Tobie Chryste.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.