UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 21 lipca 2017

6 VII 2017 - Czas się wypełnia. Nie myślcie i nie mówcie: O kiedy to będzie, może za 20 lat, albo ja tego nie doczekam

Czwartek 6 lipca

6.22
Zapisz dziecko

- Postępuj wedle moje wczorajszej rady zapisanej na koniec dnia.
Twój niepokój i stres jest niepotrzebny.
Nic takiego się nie dzieje co by go usprawiedliwiało. A nawet gdyby przyczyna była realna, ja stoję Twojej obronie i nic Ci zagrozić nie może.
Patrz w przyszłość i z dystansem podchodź do tego co Ci się zdarza.
Tak jak Ci mówiłem: nie rób niczego w ramach miłości własnej. Nie mów też nic takiego policjantom jeśli będziesz rozmawiał. Lecz jednak chcę abyś nie rozmawiał a przynajmniej przed wyjazdem.
- Dlaczego jednak, Panie,spada to na nią (mamę), a wczoraj rano przecież to dla niej problem pojechać do ośrodka na zastrzyk. Cieszy się z tego, że może pojechać rowerem, a tu policjant jej puka do drzwi.
A potem wracając z tego ośrodka nie chciała przecież z nimi rozmawiać i to na podwórku, jak winowajca, by cieszyli się ci, którzy się oddają diabłu.
A oni po wizycie policji wzmogli trzaskanie drzwiami czując, że jest po ich stronie.
Czy nie trzeba im przekazać wszystkiego jak należy (policja) aby się uspokoili i próbować nakłonić ich przynajmniej do właściwego postępowania. Chodzi o to aby nie przychodzili <nieczyt. zapis słowo> i nie nękali mamy.
Choć ja jak im przekazałem, spodziewałem się, że jak im to przekazałem na tym się skończy i prześlą ewentualne wezwanie, albo Panie, myślałem, że w tej sprawie zrozumieją, być może będą rozmawiać z komendantem a ten im zakaże interweniować na życzenie „sąsiadów”, bo zna sprawę, wydaje się i postępował wcześniej właściwie.
I dobrze byłoby rozmawiać chyba z komendantem.
- Dziecko, owszem, to jest słuszne co mówisz, słuszne z ludzkiego punktu widzenia. Powiedziałem Ci jednak, że ja chcę Cię bronić (i Twojej mamy) a jak obmyślasz obronę utrudniasz mi to.
Skoro powiedziałem, że nikt z „sąsiadów” nie doczeka chwili rozprawy jeśli ze względu na ich działania będzie skierowana sprawa przeciwko Tobie i Twojej mamie do Sądu. Dlatego wolę abyś teraz nie rozmawiał. Pojedziesz, jeśli dostaniesz wezwanie, bo wtedy będziesz musiał, a zrobisz to, po przyjeździe, o ile takie wezwanie będzie.
Nie chowasz się i oświadczyłeś im, że będziesz wyjaśniał (ewentualnie) na Komendzie, ale to jest oczywiste, że wobec wezwania. Niech ci próbują postawić formalny zarzut, wtedy moja sprawiedliwość szybciej się wypełni.
Nie mogę cię jednak przymusić. Nie jest to zgodne z Moją Wolą abyś jechał dlatego też ci nie dam wskazówek jak mówić.
Pomódl się i za nich.
Tak, chcę abyś miał pokój w swoim sercu. Pomódl się i o to.
Amen
wrócisz dziecko :) (słaby uśmiech)
- Dziękuję Panie Jezu.


W autobusie

Pisz dziecko

- Kto czym walczy od tego ginie.
Nie pozwolę na utrudnianie Twojej misji ( w tym i niezbędnego wypoczynku) przez „sąsiadów”, których ludzi, diabeł i oni sami uczynili Twoimi wrogami. Rób tak jak Ci polecam. Niewielu, naprawdę niewielu ma takie światło słowa w swoich sprawach ode Mnie Jezusa Chrystusa. Nawet i z tych, którzy mają moje orędzia.
Pouczam Cię przecież i co do zakupów nawet, dlatego, że są to pieniądze, które Ci w specjalny sposób daję, ale i dlatego aby inni wiedzieli i namacalnie odczuwali jak bardzo blisko chcę być z człowiekiem. Zwłaszcza w tych czasach i jeszcze bardziej w tych co przyjdą, a już przychodzą.
Jak mówiłem do Alicji Lenczewskiej i u Ciebie powtarzałem: albo całkowite przylgnięcie do Chrystusa albo wybranie świata z szatanem. Jest czas oddzielenia ziarna od kąkolu. Zaczyna się czas żniw. Już złoty sierp zbliża się do pierwszych kłosów.
Zboże już dojrzało i nie można dłużej czekać.
Aby dobre ziarno się nie wykłosiło i nie uległo zatraceniu.
Będziesz pisał później moje dziecko.
- Chwała Tobie Chryste.
Baranku, który przychodzisz,
który byłeś zabity a ożyłeś,
Tobie cześć i uwielbienie i chwała na wieki.

Pisz dziecko zatem,
skoro musisz czekać na ordynatora ze względu na chęć załatwienia, poza kolejnością, pobytu rehabilitacyjnego dla Twojej mamy.

- Czas się wypełnia.
Nie myślcie i nie mówcie: O kiedy to będzie, może za 20 lat, albo ja tego nie doczekam.
Tak samo myśleli w czasach Noego.
Pamiętajcie o poświęconych świecach i duchowo przygotowujcie się już do Trzech Dni Ciemności.
Mówicie: A Wielki Ucisk ma trwać 3.5 roku, jeszcze się zaś nie zaczął.
Jak powiedziałem: Franciszek jest ostatnim papieżem (w kolejności) przed Trzema Dniami Ciemności, zatem rozumiecie, że czas jest bliski.
Świadczcie Miłosierdzie, wspomagajcie uciskanych, prześladowanych, samotnych i opuszczonych. Miłujcie się wzajemnie.
Idźcie do domów dziecka (najlepiej małżeństwa) i nieście duchową pociechę tym cierpiącym dzieciom.
Zaprawdę ze względu na ich złe uformowanie lepiej byłoby aby zdecydowana większość ich została powołana przez Pana już teraz.
Nie mają obrony przed diabłem i grożącym im potępieniem. Wy zaś Polacy nie idziecie ratować ich dusz do domów dziecka jak tego chciałem przez Annę Dąmbską.
Wiele już zostało powiedziane.
Nie przestanę jednak wołać do końca.
Głos jednak można zagłuszyć w swoim sercu. Wtedy przemówię gromami.
Zatwardziałość wielu serc jednak i to zlekceważy.
Stańcie w prawdzie. Walczcie ze sobą, ze światem i szatanem. A jeszcze bardziej w przyszłości: tej najbliższej i tej nieco dalszej.
Wrócisz dziecko jeszcze.
- Chwała Tobie Chryste
Maranatha, Panie Jezu.

Pisz dziecko

- Myślisz nadal o Wielkim Ucisku.
To co chcę to Ci przekazuję.
Przygotujcie się na ucisk, prześladowania i podziały w rodzinie.
Polskę jednakże najpierw czeka chrzest. Módlcie się o odwrócenie klęsk od ojczyzny bo to miłe Bogu.
Skutek tego Jemu zostawcie.
Prosiłem o procesję ulicami miast wojewódzkich o odwrócenie klęsk od ojczyzny. Jak poinformowała Cię czytelniczka jej córka wysłała informację o tym do siedemdziesięciu parafii i że chcą taką procesję organizować z prośbą o pomoc. Odpowiedziało tylko kilka parafii na te 70 i wszystkie odmownie.
Zatem wszyscy mogą zobaczyć.
Korzystajcie z odpoczynku Ci Polacy, którzy tego potrzebujecie dopóki jest pokój w waszym kraju.
Pamiętajcie jaki znak będzie we wrześniu.
Trwajcie we Mnie i Adorujcie Mnie. Kiedy możecie Przenajświętszy Sakrament. Wynagradzajcie mi za obojętność tak wielu dusz.
Wy sprawiedliwi za niesprawiedliwych.
Trudno, naprawdę trudno w tej sytuacji uratować Polskę od wielkiego nieszczęścia. Ale dla Boga nie ma nic niemożliwego.
Wrócisz dziecko
- Chwała Tobie Chryste

Zapisz dziecko
- Kup ten kwiat:)
- Dziękuję Panie Jezu.

15.30

- Jak ci mówiłem. Nie oszczędzaj na tym. Kwatera dopiero w ostatnim tygodniu. Teraz przez dwa tygodnie ośrodek wczasowy.
- Dziękuję Panie Jezu.

Siedemnasta

Zapisz dziecko

- Co do tego złośliwego trzaskania i Twego upominania. Tak, ono nie pomoże, lecz zwiększa się jego wina i przyśpiesza mój wyrok. Teraz masz niewiele czasu a nawet bardzo Ci go brakuje. Zatem musisz to ograniczyć. Nie możesz jednak ulegać milczącemu szantażowi iż na kolejne upomnienie znów przyjdzie policja abyś Ty się tłumaczył a nie on.
- Chwała Tobie Chryste.

19.25

Zapisz dziecko

- Trochę podrażniłeś swoje drogi oddechowe tą substancją, którą próbowałeś zabezpieczyć awarię w łazience. Mimo używania potem zabezpieczenia nosa i ust w postaci maseczki. Nie martw się jednak; ja czuwam.

Co do przepisywania i umieszczania przekazów. Cóż dziecko, masz niewiele czasu przed wyjazdem, a jeszcze mniej rzeczy przygotowanych, a oprócz przygotowania do wyjazdu i inne z rzeczy do zrobienia. Trzeba abyś wyjechał w sobotę. W sobotę wieczorem, bo takie masz warunki.
Przepisz dziecko, skończ umieszczać ostatni przekaz (II część) potem powiem Ci co czynić dalej.
- Chwała Tobie Chryste.

Około 23- ciej

Zapisz dziecko
- Jeśli mnie poprosisz to trafisz w dobre miejsce, wcześniej natrafisz na nie.
Musisz wiedzieć, czy jest w miarę blisko kościół. To niezbędne.
Wróć dziecko do swoich <nieczyt. zapis słowo w rkp>
- Chwała Tobie Panie Jezu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.