UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 7 lipca 2017

30 VI 2017 cz.1 Miłość do Boga to najpiękniejsza i najdoskonalsza miłość w życiu człowieka



30 czerwca

Piątek



Około siódmej



Pisz dziecko



-  O czym pisać Panie?

Ciesz się dziecko moją miłością, tym najbardziej, moją miłością, która wybacza. Inne Twoje radości winny być drugorzędne. Nie pragnij zwłaszcza odprężenia, które mogłoby mi się nie podobać. Musisz wtedy dodatkowo walczyć, jak pragniesz czegoś i rezygnujesz tylko dlatego, że to może naruszyć naszą relację. Nie powinieneś pragnąć.

- Tak Panie Jezu, ale to najtrudniejsze.

- Musisz się o to starać.

Teraz napiszemy o czymś innym.



Sytuacja tak się złożyła, że ktoś kto Ci najbardziej pomagał, ktoś kto czytał te Orędzia i był ich wielkim propagatorem został zmuszony do zaprzestania tej pomocy. Trzeba zatem aby ktoś wypełnił to miejsce. Gdy idzie o finanse i propagowanie tych orędzi. Ja o to zadbam, mój synu, a Ty się o to módl.



(pauza)



Pisz dziecko



Miłość do Boga to najpiękniejsza i najdoskonalsza miłość w życiu człowieka. Nic nie jest pierwsze przed nią. Jak uczy przykazanie: Będziesz miłował Pana Boga swego z całego serca swego i z całej duszy swojej.

Jeśli jest taka miłość nie ma już miejsca na inne grzeszne pragnienia. Są tylko pokusy, ale nie ma już pragnienia.

              Z tym Cię, dziecko, na razie zostawiam.

             - Chwała Tobie Chryste,

             Baranku godzien wszelkiej Chwały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.