UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 6 lipca 2017

28 VI 2017



28 czerwiec, środa



Około dziewiątej



Zapisz dziecko



- Złóż tę nawałnice zmysłów w moim sercu.

Ofiaruj mi trudy i walki.

Wszystkie myśli ucinaj.

Na ulicy i w innych miejscach stosuj się do tego co było i do innych (http://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2016/11/jak-mamy-zyc-jesli-przyjscie-panskie.html).



             -  Dziękuję Panie Jezu. 



Około 10.20.



Zapisz dziecko



- W tej sprawie czyń tak jak ustaliliśmy.

- Chwała Tobie Chryste.



Około  trzynastej



Zapisz dziecko



- Są to rzeczy potrzebne dla organizmu i nie są drogie.

Zatem zakup. Sezon się kończy i może to już ostatnie.

- Dziękuję Panie Jezu.



15.45



Zapisz dziecko



- Nie możesz czuć się winny z powodu tego, że ze względu na opiekę nad chorą i to, że nie może Cię odciążyć i w innych pracach w domu i na działce nie modlisz się tyle i nie składasz dziękczynienia ile byś chciał.

Ja to, dziecko, rozumiem i nie chcę abyś się tym zasmucał.

- Dziękuję, Panie Jezu, ale żal jest.

- Ofiaruj mi to wszystko i ten żal. Dobrze:)?

- Dobrze Panie Jezu.

- :).



Około dwudziestej drugiej.



Zapisz dziecko



- Nie szkodzi dziecko. Ja Cię oderwałem do jedzenia i nie przejmuj się, że masz je jeszcze w ustach (cieszę się, że jesteś posłuszny:). Widzisz, dziecko, nie zwlekam.

Gryziesz się tym, że jest późno, jesteś zmęczony, bo ciągle byłeś zmęczony, a teraz jest ku temu dodatkowa przyczyna.

Nie możesz odpisać na listy i modlić się. Nie masz nawet apetytu, choć dopiero wróciłeś z działki.

Twoja mama nie podoba mi się ( w tym co teraz). Martwi się wszystkim tylko nie tym, że Ty nie masz kiedy przepisywać przekazów i modlić się tyle ile winieneś  jako mój prorok.

Czy nie rozumie, że godzien jest wprawdzie robotnik zapłaty swojej, ale to jest Twoja misja, która musisz wykonywać.

Dlatego nie powinna Ci w żaden sposób utrudniać.

Nie powinna pokazywać fochów i dyrygować. Podajesz jej, robisz co możesz, prawie nie możesz wykonywać swojej misji, a jesz obecnie chleb za jej wykonywanie. Przeczytaj jej to.

Niech nie mówi, że to od Ciebie, a tamto nie.

Wszystko jest ode Mnie poprzez Ciebie.

                         Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.