UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 29 lipca 2017

11 VII 2017 Moją misją i radością było wypełnianie Woli Ojca Mego by Chwała była Mu oddana.



11 lipiec



Zapisz dziecko



- Pójdziesz wieczorem na mszę świętą. <chyba to było w znaczeniu, że wieczorem, a nie rano co było pewnym problemem>

                - Dziękuję Panie Jezu.



Pisz dziecko



- Jestem razem z Tobą na tej plaży. Chrystus jest zawsze razem z tym, kto jest na jego drodze. Jak teraz słusznie czujesz jestem teraz bardziej, bo niewiele bardzo ludzi jest tutaj tego ranka. Interesuje ich przede wszystkim <nieczyt. zapis słowo w rkp. prawdopodobnie „wygrzewanie> w słońcu i opalanie aż skóra stanie się brązowa. Wszystko należy robić z umiarem.

Lecz to, że jest niewielu ludzi, a zwłaszcza młodych kobiet jest i odpoczynkiem dla Ciebie mój synu:)

Zapewniam Cię, mój synu, że żona, którą Ci daję będzie bardziej powabna i ponętna niż większość kobiet na których nawet chętnie zatrzymuje się Twoje oko (nawet tych młodych). Choć z drugiej strony, dziecko, jesteś wybredny:) I szybko zmienia się tu Twoje upodobanie. Można rzec iż jesteś (byłeś) niebezpieczny dla kobiet:), bo myślały, że zrobiły na Tobie wielkie wrażenie, bo tak to okazywałeś i szybko dostawały nieco chłodniejszy prysznic:). Nie tak będzie jednak z Klarą.

- Takie imię, Panie Jezu.

Znów próba wiary.

Powiedziałeś Panie Jezu, że jest czysta. Klara to być może to oznacza. W każdym razie {kojarzy się} ze słowem klarowny, więc podobnie, albo tak właśnie.

To będzie KiK.

To nietypowe imię dziś.

Dziękuję Panie Jezu za zdradzenie tego imienia. Robisz to, Panie, tak nieoczekiwanie. Chciałem się chwilę położyć, rozłożyłem koc, położyłem właśnie. Ty Panie chcesz bym pisał i zdradzasz mi imię.

- Nie chcesz znać imienia?

- Chcę Panie.

Och.

- Teraz już trudniej będzie o pomyłkę.

- To odpoczywaj dziecko.

- Dziękuję Panie Jezu śliczny.

- :) < Śmiech Pana Jezusa>

Pisz dziecko



- Dzisiejszy temat do rekolekcji:

Moje posłuszeństwo Ojcu.

Modlitwa, która odmówisz to Skład Apostolski 5 X i Ojcze Nasz 25 X.

- Dziękuję Panie Jezu

Chwała Tobie Chryste.



Około 9.30?



Zapisz dziecko

- To, że porozmawiasz chwilę z kimś przypadkowym, czy także przy stoliku nie jest nawiązywaniem znajomości, o ile nie masz zamiaru ponownie się spotkać, czy w przypadku sąsiadek ze stolika szukać kontaktu poza miejscem posiłków. Tak nie czynisz i nie masz zamiaru, więc nie naruszasz mego zalecenia i nakazu zarazem, nie będziesz nawiązywał znajomości.



Zapisz dziecko



- Bądź stonowany

- Tak, Panie Jezu. Wiem czego to dotyczy.

             - Dziękuję Panie Jezu.





Pisz dziecko



- Kocham Cię moje dziecko, nie zapominaj  o tym. Ciesz się moją wybaczającą miłością (co Ci przypominam) i postępuj na Mojej Drodze. Masz oto tematy rekolekcji podawane przez swojego Pana, Jezusa Chrystusa. Ciesz się tym i wypełniaj wszystko kierując się sercem i miłością do Mnie.

            -  Chwała Tobie Chryste.


Pisz dziecko



- Oto widzisz jak miałeś niewłaściwe pragnienia gdy miejsca i sytuacje je przypominają.

Jednak jeszcze niewygasły w Twoim sercu i nie masz jeszcze obrzydzenia do grzechu. Staraj się o obrzydzenie do grzechu i módl się o to. Gdy będziesz prawdziwie przeniknięty Duchem Świętym będziesz takie miał.

Myśl też o swojej Klarze:) to odgoni część niespokojnych pragnień i doda też tego co Ci potrzebne.

Już dziecko dzisiaj wyglądasz istotnie lepiej niż przed wyjazdem:). Cieszę się z tego niezmiernie.
Wiem, że jeszcze  trudno Ci połączyć wyjazd wakacyjny z modlitwą do Mnie, modlitwą wielokrotną w ciągu dnia, w tym na spacerze i na plaży. Do tego dochodzi jeszcze codzienna Msza Św. Musisz dużo odpoczywać. Masz tematy rekolekcji, masz modlitwy do nich. Jednakże dopóki nie wejdziesz w rytm nie przymuszaj się i nie miej dyskomfortu z tego powodu, ze oto nie odmówiłeś różańca, tyle ile chcesz. Wyjazd wakacyjny musi się przecież różnić czymś od codzienności. Masz tu zaś modlitwy w ramach swoich rekolekcji.

          - Błogosławię Ci, dziecko, na resztę dnia.

          - Dziękuję Panie Jezu, Baranku, który przychodzisz.

          - Tak dziecko, o tym, o Apokalipsie będziemy

             jeszcze rozmawiać na tym wyjeździe.


Pisz dziecko

<nic>


Zapisz dziecko



Warunki pogodowe temu sprzyjają, lecz diabeł wywołuje Twoją senność i zmęczenie. Także nagły ból karku i nawrót bólu kręgosłupa w karku.

- Dlaczego, Panie, to dopuszczasz?

- Aby pokazać, że mój sługa mimo tego spędzi dzień, jak powinien, w łączności ze mną i z sercem, które zechce łączyć z Moim Sercem. Z wypełnionymi modlitwami  i rozważaniem.

Moją misją i radością było wypełnianie Woli Ojca Mego by Chwała była Mu oddana. Nie szukałem swojej chwały, chociaż miałem do tego prawo jako Bóg. Ale zgodziłem się być ofiarą doskonałą. Niech i Twoją radością będzie wypełnienie Mojej Woli, a ja to oddam Ojcu.

I głoszenie mnie, Chrystusa.

             - Jezu ufam Tobie.

_____________________________________________________________________________

Rozważając  posłuszeństwo Jezusa Chrystusa Ojcu zobaczyłem, że było doskonałe i wieloaspektowe.

Pan Jezus chciał abym to zapisał co niniejszym czynię
______________________________________________________________________________

Zapisz dziecko



O powściągliwości Ci mówiłem. Tak samo dotyczy kolacji.

- Dziękuję Panie Jezu.



Około dwudziestej,

Spisane z dyktafonu.



Wiesz, że jestem dobry.

Wiesz, że kocham Twoją mamę. Jest prawym człowiekiem. Chciałbym aby i ona wypoczęła, tym bardziej, że pomagała swoimi pieniędzmi. Gdyby nie to, miałaby je teraz odłożone i mogłaby pojechać za własne pieniądze gdyż nie wydałaby ich niepotrzebnie a i nigdy tak nie robiła. Nigdy nie wydawała na głupstwa, na niepotrzebne rzeczy.

Ufaj synu.

- Dziękuję Panie Jezu i przepraszam.

7 komentarzy:

  1. Wiele rzeczy, które omawia z Tobą Krzysztofie Pan Jezus i mnie dotyczy. Czuję, że i /on prowadzi mnie prowadząc i Ciebie. Bóg zapłać za orędzia. Jerzy z Rzeszowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. +JMJ

      Chwalmy zatem Boga za Jego łaskawą drogę.

      Sam się zadziwiam jak to jest, że te pouczenia dla mnie, a nie te nawet "dla każdego" oraz dotyczące Dni Ostatnich są bliskie nie tylko mężczyznom, ale też kobietom.
      Dostaję też świadectwa e- mailem. Oto na przykład czytająca dopiero od tygodnia napisała iż otrzymała duże łaski. Inna czytelniczka pisze iż zobaczyła jak blisko może być, jest Bóg i to dla niej zupełnie nowy, ważny obraz Boga i teraz zrozumiała. Inny przypadek bardzo młodej kobiety, która pod wpływem zwłaszcza jednego z przekazów podjęła decyzję o rezygnacji z mieszkania w konkubinacie. Za to ostatnie zresztą przez trzy dni dostałem od złego po kościach trochę:). Bardzo to mu widać nie pasowało.
      Cóż, sługą nieużytecznym jestem i narzędziem jakie widać. Ciesęe się jednakże z tego wszystkiego. Najbardziej jednak cieszy się Pan Jezus, który walczy o każdego z nas.
      A czas jest bliski, raczej tu nie ma watpliwości, chociaż każdy z nas chyba ma tendencje by być czasami jak Ci ludzie za czasów Noego. Przy tym jak mówi Pan Jezus i jak uczy Pismo, aby wykonywać swoje obowiązki i żyć "normalnie", a mnie u progu Wielkiego Znaku Niewiasty obleczonej w Słońce wysyła łaskawie na wczasy i zachęca też do korzystania tego lata z wypoczynku innych, którzy mają takie możliwości, bo w domyśle nie wiadomo czy będzie to w taki sposób możliwe jak było do tej pory, w Polsce i nie tylko.

      Niech Matka Boska Ostrobramska , Niewiasta obleczona w Słońce otacza swą opieką

      Usuń
  2. Witam! Od niedawna czytam orędzia od Pana Jezusa. Pozdrawiam. Dariusz z Malborka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ

      Jak mówi Pan Jezus o małej trzódce.
      Zapewne i Pana do niej zaprasza.

      Niech Matka Boska Ostrobramska wspiera

      Usuń
  3. Dziękuję z całego serca. Chwała Tobie Chryste!

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja tez mam prowadzenie przez asceze :) ,nie wiedzialem że tak mają wszyscy co z Bogiem chcą być blisko :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.