UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 2 lipca 2017

25 VI 2017 Jeszcze o siostrze Faustynie /Skutki zła winnych dotykają i niewinnych



Niedziela 25 czerwca



9.15



Zapisz dziecko



- Wstrząsnęło Tobą zdjęcie siostry Faustyny, że wyglądała tak poważnie, by nie powiedzieć staro, przed śmiercią, o 10 lat więcej. Tak ją, dziecko, spodobało mi się wyniszczyć. Dla Łask dla was, bo ja , Bóg, tego nie potrzebowałem. Jak mnie Ojciec wyniszczył fizycznie dla was (fizycznie, bo o tym teraz tylko  mówimy, o wyglądzie zewnętrznym) tak ja wyniszczyłem Faustynę dla was.

Zatem niech Ci takie zdjęcie nie sprawia przykrości i nie wywołuje smutku. Cierpienie postarza Moje Dzieło. <ewentualnie „moje dziecko”, nie do końca czytelny zapis,  jednak w rkp dużymi literami, raczej jest to słowo „dzieło”>

Lecz tym piękniejsza jest młodość w ciele uwielbionym.

Wyobrażasz ją sobie jako młodą zewnętrznie, bo młodą duchem.

Jednakże tak wielkie cierpienia jak jej, postarzają. Oczywiście, mogłem w cudowny sposób zachować jej twarz młodą, ale to nie było potrzebne.

Ty mój mały esteto.

Niech Cię nie ogarnia smutek na żadne moje dzieło, choćby wydawało Ci się zgniecione i brzydkie.



                                 Amen

                                 Moje dziecko



- Chwała Tobie Chryste.

Dziękuję Panie Jezu za pouczenie:).

- :).



9.30



- Zapisz dziecko



- Obawiasz się o wrzody żołądka.

Cząstkowy post sprawia, że jedzenie jest nieregularne. To ciepło, które czujesz w żołądku to są początki.

Cóż teraz czynić?

Jeśli mówiłem Ci o poście o chlebie i wodzie, zwłaszcza w sierpniu to tak czyń. A także i wcześniej, choć nie z taką intensywnością.

Chciałbym abyś w piątki na wyjeździe wakacyjnym pościł o chlebie i wodzie. Tylko jednakże w piątki. Obiad, który zostanie, jeśli będziesz miał wykupiony, podarujesz komuś.

Teraz zaś zrezygnuj z postu cząstkowego. Jesz niewiele i tak czyń, jednakże jedz pięć posiłków dziennie. Pamiętaj jednak o innych wyrzeczeniach w zamian za to. Z gorzkiej herbaty naturalnej musisz zrezygnować, zamień ją na niesłodzoną ziołową, ale nie bardzo gorzką. Unikaj piołunu. Pij też len, jednakże rób to łącznie z posiłkiem.

                    Amen              

                      moje dziecko.



- Chwała Tobie Chryste.

Ważne jest co Ci się podoba.

Wiem też Panie, że możesz mnie w jednej chwili uzdrowić, czy zażegnać niebezpieczeństwo. I za to bądź błogosławiony.

- Cieszę się, że tak to widzisz, moje dziecko.

                                                                                                                           

                           Amen.



Zapisz dziecko



18.37



- Nie trzeba się dzielić wszystkimi pięknościami, jeśli ktoś nie jest duchowo przygotowany (Twoja mama) a potem się niecierpliwisz.

To z powodu czego ukląkłeś to jest nic. Nie było złości, nie było złej intencji. To Twoje przyzwyczajenie, (które) trzeba też likwidować.

Tym się nie martw. Aby Cię uspokoić powiem, że to niefortunne życzenie pod nosem zniweczyłem za Łaski, które ci dałem. Bo sam nie masz nic i jesteś nagim nędzarzem.

Lecz jesteś bogaty i chodzi o to abyś się jeszcze wzbogacił.

Złoto zaś musi się coraz bardziej oczyszczać.. W ogniu aby być pierwszej próby.

- Dziękuję, Panie Jezu, za ten dar dzisiaj.

- Tak dziecko, trzeba dziękować. I modlić się o następne aby moje Słowo dotyczące tego wyjazdu mogło się spełnić.

       Będziesz pisał po posiłku, a teraz,

       przed będziesz się modlił.

     - Dziękuję Panie Jezu.



22.30



Pisz dziecko



- Możesz dzisiaj pójść spać nieco później. Odespałeś zaległość po południu. Trzeba abyś się modlił i czytał Pismo.

Zrób jeszcze teraz kolację ze względu na nową (dla Ciebie) sytuację Twego organizmu. Skromną kolację i owoce (czereśnie), które są Ci potrzebne.

- Dziękuję najlepszy Panie Jezu.

Dlaczego jednak nawet w niedzielę tak brakuje czasu?

- Skutki zła winnych dotykają i niewinnych.

Teraz zaś, dziecko, zrób tak jak masz uczynić, bo właśnie czasu jest mało:).

- Chwała Tobie Chryste.

- :).



23. 54

-  Dobrze, że podałeś, usłużyłeś. Ucierpiało na tym 15 minut modlitwy. Lecz jest tak, że ma to jeszcze większą wartość niż te ujęte 15 minut modlitwy (różańca).

         Módl się do Ducha Świętego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.