UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 17 lipca 2017

4 VII 2017 Nie ma wygodnictwa gdy idzie się drogą Jezusa

Około 00. 13

Zapisz dziecko

- Nieprzyjaciel przypuszcza atak bo jednak jesteś zdenerwowany. Nie martw się tym. Ja to gładzę, te pokusy które przenikają poprzez modlitwę. W takiej sytuacji masz moją szczególna łaskę.
Nie martw się niczym. I ciesz się czytelnikiem, który posłuchał Mego Słowa, tak jak ja się cieszę.
Amen.
- Chwała Tobie Chryste.

Zapisz dziecko

- To pomiń co chciałeś powiedzieć. Była by to i miłość własna a i sugestie, które gdybyś tłumaczył przed policją wypadłyby dla Ciebie nie najlepiej. Twoja intencja nie zostałaby odebrana tak jak ją przedstawiasz, tylko na Twoją niekorzyść. Zatem to pomiń.
- Dziękuję Panie Jezu.

Zapisz dziecko

- Nie myśl dziecko o tym.
Myśl o Mnie. Nie prowadź rozmów w duchu i nie pieść swego ja.
Zostaw to mnie, a sam rób co do Ciebie należy, co serce Ci każe, do czego natchnie Cię Duch i co ja Ci zlecę.
- Chwała Tobie Chryste

Pisz dziecko

- Tak dziecko. Jest ci trochę ciężko.
Wszystko mi ofiarowałeś, jednoczysz się ze mną. Nie potrafisz przejść nad tym (zupełnie) do porządku dziennego, nie spłynęło to po Tobie jak woda bo jest to kilkanaście lat gdy krzywdę robią Tobie i mamie Ci i im podobni, którzy byli wcześniej. Do tego dołączają się inne hieny, które czują żer, a powinni was wspierać jako swoich krajan. Ty się tu urodziłeś i znają cię od dzieciństwa. Mama zaś Twoja większość z nich uczyła.
A to nie wszystko. Ale zostaniemy <lub „zostańmy” w rkp> przy tym. Im bardziej ci to przeszkodzi w wykonywaniu Twojej misji tym większa Twoja zasługa gdy wykonujesz ją.
Zawierzaj mi wszystko i ufaj.
Wrócisz dziś jeszcze dziecko
Amen.

Zapisz dziecko
- Jeśli będzie trzeba zwróć uwagę.
- Dziękuję Panie Jezu.

Zapisz dziecko

- Nie poczytam Ci tego grzechu. To była myśl tylko. Przychodząca nagle, nie tkwisz w niej. Anuluje ją dziecko, a Twoje przeproszenie pójdzie na inne sprawy.
- Dziękuję Ci o Jezu.

10.35

Pisz dziecko

- Tak, nie masz sił, miałeś i masz wypocząć ( i w tym się objawiło). Ja chcę jednak byś był mocny, ale mocny we Mnie.
Amen moje dziecko
- Chwała Tobie Chryste

14.45

Zapisz dziecko

- Cóż zapisać Panie.

- Czasami chcę abyś zareagował na wulgarność i przekleństwa w miejscu publicznym, zwykle nie chcę abyś to robił, to znaczy w większości przypadków, czasami jednak chcę i wtedy słuchaj natchnienia.
Nie możesz nigdy być w żadnym wygodnictwie gdy idziesz moją drogą.
- Dobrze Panie.
Cóż, Panie, uczynić w zamian?
- Pomódl się w intencji za przekleństwa i wulgarność, która mnie rani, zwłaszcza u młodzieży, a szczególnie dzieci.
Jeśli będziesz mógł to cały różaniec synu.
- Chwała Tobie Chryste.
Mogę, Panie Jezu, na tym wyjeździe?
- Chciałbym przed, lecz jeśli nie będziesz mógł to na wyjeździe wakacyjnym.
Módl się teraz.

15.45

Zapisz dziecko

- Masz dziś dużo potrzebnych rzeczy do zrobienia. Zatem dziś nie możesz tracić czasu na upominanie i narażać się przy tym na skandaliczną, kolejną wizytę policji.
Unikaj zatem dzisiaj tego.
Ja będę walczył za Ciebie.
- Dziękuję Panie Jezu.

17.15

Zapisz dziecko

- Kolejne przekazy umieszczaj już dzisiaj wieczorem.
- Chwała Tobie Chryste.

19.00

Zapisz dziecko

- Ta niewiasta, która przekazała ci tak istotną kwotę na wakacje niechaj już na ten cel więcej nie wpłaca.
Amen.
- Dziękuję Panie Jezu.

20.34
Zapisz dziecko

-
Nie rób sobie wyrzutów z tego powodu. Wiem, że tego chcesz nie zwlekając. Trochę winna temu Twoja natura, trochę obecne warunki. Dopilnuj aby to się stało przed Twoim wyjazdem.
- Dziękuję Panie Jezu.

20.50

- Nie dzwoń w tej sprawie dziecko.
- Dziękuję Panie Jezu.

21.56

Zapisz dziecko

- Ucieka radość Twoja? Wracają dawne porywy serca, te niedobre? Nieprzyjaciel próbuje. On nie ustanie. Ale wykorzystuje też Twoją naturę, która jest naturą skomplikowaną. Są w niej neurotyczne zakamarki, ciemne doliny, ale i promienne łąki przesycone wyborną wonią.
A jak mówiłem: Nie chcę usunąć jak chirurg tylko uformować ją na nowo, z tego co już jest odrzucając rzeczy złe.
Rozchmurz się moje dziecko i Adoruj. Moje Rany. Uciekaj ciągle do moich ran gdy jest choćby najmniejszy smutek. Nie zapominaj o tym nigdy.
Amen moje dziecko.
- Chwała Tobie Chryste.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.