UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 2 sierpnia 2017

14 VII 2017 Pamiętaj, że Adam i Ewa byli dziećmi a jaki skutek ich grzechu.



Piątek 14 lipca



Po ósmej (rano)



Zapisz dziecko



- Ja mam Cię pocieszać? Czy nie Ty swego Chrystusa. Sam wziąłeś sobie, dziecko, dodatkowy ciężar. I chcesz abym Ci go zdjął. Jak widzisz daję Ci wielkie Łaski, ale skutków wolnej woli nie niweczę.

Tak jak Ci mówiłem: Ucinaj pokusy, tak, i nie zastanawiaj się czy jaka pokusa nadal na Ciebie działa, albo nie upewniaj się co do tego co wczoraj, co wprawdzie samo nie jest grzechem, ale jest bardzo blisko grzechu, jest z nim zlepione. Nawet świętemu byłoby trudno, postępując tak jak Ty, aby coś się do niego nie przykleiło.

Tak, dziecko, mogłeś dzisiejszy Post ofiarować na inne intencje. < „Teraz ofiaruj na tą”, bardzo prawdopodobny sens zapisu w rkp>. Dobrze dziecko ofiarowałeś. Gdy post dobiegnie końca otrzymasz na pewno pomoc, bo jestem dobry i nie zwlekam.

                         - Dziękuję Panie Jezu.

- No, głowa do góry, jak to mówicie. Moje dziecko, które weszło do kałuży, a teraz płacze bo ubrudziło nowe ubranko. Pamiętaj, że Adam i Ewa byli dziećmi a jaki skutek ich grzechu.

A zaczęło się od ciekawości. To jeszcze nie był grzech. Zakaz był  wyraźny.  Do naprawienia było pragnienie jej serca. Jak mówię (u Valtorty) mogła zwrócić się do Ojca, powiedzieć: Panie jestem chora, płonę niedobrym pragnieniem, nie mam siły, nie potrafię go < „uleczyć”. Sens słowa prawdopodobny. „Go” w znaczeniu pragnienia lub serca>. Jak mówię (u Valtorty) uczyniłbym to w jednej chwili, uleczył, pocieszył. Naprawił serca ranę.

A za ufne zwrócenie się do Mnie dał nowe łaski.

Ty wczoraj nie zapomniałeś o mnie, ale Twoje upewnienie się było ryzykowne. Jak sam widzisz.

- Tak Panie.



Zapisz dziecko



- Ponieważ zrobiło Ci się niedobrze w autobusie, dodatkowo gdy piszesz dla Mnie, na znak mojej Łaski pozwalam Ci dołączyć do tego Postu i inne intencje.

            - Panie Jezu

- Pamiętaj o moich Łaskach. Zawsze o nich pamiętaj.



Zapisz dziecko

- Jak widzisz, musisz kupić nowy zeszyt. Korzystaj z tego dziś, bo potem będzie Ci trudno.

Adoruj Mnie chwilę w skupieniu w tej kaplicy przed wystawionym Przenajświętszym Sakramentem i poproś o kupno dobrego laptopa ( z tym problemem, który masz, brak Internetu i brak telefonu aby sprawdzić i zadzwonić jeśli do osoby prywatnej).



Zapisz dziecko



- Zakup ten komputer

- Dziękuję Panie Jezu.



- Tak, dziecko, potwierdzam zakup tego komputera (laptopa) kup go i nie szukaj innego.

- Dziękuję Panie Jezu.



Zapisz dziecko



- Dzisiaj z powodu Twego wyjazdu, potrzebnego zakupu, także z powodu postu o chlebie i wodzie nie dałem Ci tematu rekolekcji. Nie będzie też rekolekcji w przyszły piątek. Temat na jutro i modlitwy zapiszesz, dziecko, dzisiaj przed snem.

Cel dzisiejszego wyjazdu osiągnięty – zakupiony komputer (laptop) abyś mógł od jutra umieszczać przekazy. I dokładne oglądanie obrazu Hansa Memlinga „Sąd Ostateczny”. To były dwa główne cele. Nie było to wcale pewne biorąc pod uwagę, że nie mogłeś przez brak telefonu i też należytego Internetu umówić się i zakupić. Pozbawiłem Cię jednak dziecko tego kłopotu abyś jeździł do tej czy innej dzielnicy Gdańska. Można powiedzie, że ten ostatni komputer czeka na Ciebie.

- Chwała Tobie Chryste.

- Masz, dziecko, później autobus niż myślałeś.

No trudno, drogie dziecko, ofiaruj mi tę dodatkową uciążliwość.

          - Dobrze Panie.



Zapisz dziecko



(Nic). 

Trochę później.



- Jesteś zmęczony dziecko. Będziemy rozmawiać jutro.

     - Chwała Tobie Chryste.



 Zapisz dziecko



- Temat do rozważania na jutro.

Ofiarność Pana Jezusa w Jego Misji.

Modlitwy: Psalm, który Pan Jezus stosuje do siebie. Wierzę w Boga Ojca, Zdrowaś Mario, Litania do Ducha Świętego, Litania do Imienia Jezus (oraz modlitwa lub Litania przez Ciebie wybrana).

              - Dziękuję Panie Jezu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.