UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 7 sierpnia 2017

18 VII 2017 Kapłan jest tylko człowiekiem, ale ja rozgrzeszam . I wiem jakie jest Twoje serce i jak ważyć grzech, pokusy, pragnienia i jakie są i skąd się biorą.

Wtorek 18 VII 2017

Około 9.30

- Tak dziecko, tak uczyń jak zrobiłeś:)
Jesteś blisko plaży osłonięty od wiatru, widzisz morze, nie widzisz ludzi, możesz się modlić, woda jest zbyt zimna na kąpiel i nie ma dużego słońca.
Potem pójdziesz na plażę.
Zatem módl się:) (delikatny uśmiech).

Około 10.30?

Zapisz dziecko

- Nie dziecko, nie będę Ci „kazał” zwracać uwagę tym dziewczętom. Ale przecież sprawia Ci przykrość ich słownictwo. Mają przy sobie starszych, którzy to akceptują.
- Dziękuję Panie Jezu.

14.00
Zapisz dziecko
- Tak, ten chłopiec jest też zniewolony od złego ducha. Nie jest opętany, ale zniewolony. Jego ataki stąd pochodzą.
- Dziękuję Panie Jezu.
Cóż z tym zrobić. Siedzę z nimi przy jednym stole.
- Jeśli się zapyta – powiesz.
Powiesz, że masz taki dar od Pana Jezusa, że dane Ci to jest poznać.
- Chwała Tobie Chryste.

Zapisz dziecko
- Odmów różaniec, tak jak chcesz teraz, w tej pozycji.

Około 17.17
- Idź dziecko bo czasu jest mało (przed kolacją).
Odmówisz po drodze.
- Dziękuję Panie Jezu.

19.50
Zapisz dziecko
- Nie przejmuj się tym w ten sposób.
Kapłan jest tylko człowiekiem, ale ja rozgrzeszam.
- Chwała Tobie Chryste.
- I wiem jakie jest Twoje serce i jak ważyć grzech, pokusy, pragnienia i jakie są i skąd się biorą.
Już o nich synu mówiliśmy.
Dlatego lepiej jest o drodze swojej mówić ze spowiednikiem <chodzi o stałego spowiednika>. Ludzie często nie spowiadają się z przelotnych pragnień. Słowo rzeczy ukrytej nadaje nowe znaczenie dlatego <najprawd. słowo o „czasem” w rkp> jest tak trudno się spowiadać. Rzecz, która wydawać się może błaha, wypowiedziana może mieć inne nawet znaczenie. Są jednak kapłani, którzy w Sakramencie podchodzą inaczej do tej sprawy, mój synu. Sam tego doświadczyłeś.
Na tym zakończmy moje dziecko.
Jak widzisz spowiednik (stały) jest cały czas potrzebny (choć nie na wakacjach:) Jednakże gdybyś go miał bardziej pomijałbyś te aspekty, które dotyczą tego iż jesteś na mojej drodze w sposób specjalny i masz duże Łaski. Wiem dziecko, że mówisz to po to aby podkreślić swoją winę. Zrób to dziecko w sercu. Wystarczy żebyś powiedział grzech i żałował za niego. Czasami daję Ci kapłana, który z mojego natchnienia mówi do Ciebie o rzeczach, które dotykają Ciebie w sposób jaki chcę, ale nie jest tak zawsze i nawet przeważnie tak nie jest.
- Dziękuję Panie Jezu. Tak będę robił. Ukorzę się w sercu a nie podkreślę, że mój grzech jest większy bo jestem na Twojej drodze i mam Twoje duże Łaski.
- Dobrze dziecko:) (Pan Jezus uśmiecha się, ale w oku Pana Jezusa kręci się łza nad moją słabością)
- Chwała Tobie Panie i Królu

22.02

Zapisz dziecko

Tak, kolejny przekaz jest długi. Jest już też późno. Jesteś tu wszakże przede wszystkim po to aby wypocząć. Masz przepisywać przekazy i umieszczać je, ale nie tak intensywnie jak robiłbyś to w domu.
- Chwała Tobie Chryste
Dziękuję Panie Jezu

23.50

Zapisz dziecko

- Cóż zapisać Panie?
- Trwaj.

Otrzymał Krzysztof Michałowski (Cyprian Polak)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.