UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 2 sierpnia 2017

15 VII 2017



Sobota 15 lipca

     Zapisz dziecko

- Nie bądź malkontentem. Ciesz się tym co Bóg daje. Niczego Ci nie brakuje. Tak, brakuje Ci tylko niewiasty, ale teraz ze względu na to iż nie potrafiłbyś być z nią całkowicie czysty, towarzystwo żadnej niewiasty gdzie skłaniałoby was do siebie uczucie, nie byłoby dla Ciebie wskazane.
Synu masz Mnie:), który jestem cały czas przy Tobie. Pamiętaj też, że Ty masz być, i inni zbawieni, przede wszystkim z ducha. Ja zawsze mam być Twoją największą miłością, przed Twoją żoną Klarą i waszymi dziećmi:) ( lekki, ale wyraźny uśmiech, z odcieniem bardzo subtelnej żartobliwości, bardziej odczytany w oczach niż na wargach)

Zapisz dziecko

Około jedenastej?

Musisz brać rzeczy takimi jakie są. Jesteś na plaży. Jest chemtrails. Obiecałem Ci, że nie będzie Tobie szkodził i wiesz, że tak jest. Wiesz, to znaczy wierzysz. Nie masz tu obaw. Drażni Cię natomiast, że tak powszechnie ludzie nie wiedzą. Rozdrażnienie jest wzmocnione tym, że wiele rzeczy Ci się nie podoba w przekroju tej społeczności którą tu widzisz. Mówię dziecko jak jest z Polakami, Ty zaś myślałeś, że to może moje Boskie wymagania (tylko) bo jestem święty i czysty.
Bierz to jakim jest. Ciesz się, że chemtrails Ci nie szkodzi. Gdyby Polacy chcieli być ze mną to by go nie było.
Ani nie jest słuszne byś o tym mówił i tracił swoją energię i czas, ani nie możesz przecież mówić, że Tobie nie szkodzi a im tak podkreślając w ten sposób swoją bezinteresowność. Porzuć miłość własną we wszelkich przejawach.
Ten mój dar, że chemtrails Ci nie szkodzi a innym tak przyjmij z miłością i pokorą. Tak będzie najlepiej.
- Tak Panie.
Wzięło mnie trochę dziś i wczoraj po południu na „politykę”.
- To niepotrzebne. Nie szukaj i takich „szybszych obrotów”. Zawsze są ze świata. Ty masz dbać  o dusze. O swoją przede wszystkim i o dusze innych. W takim zakresie i możliwościach jakie aktualnie masz ode mnie.
                    - Dziękuję Panie Jezu

 (po przerwie)
Wracam jeszcze bo czuję, że jest jednak duszno.

- Panie Jezu jest jednakże duszno jak jest chemtrails. Ty, Panie Jezu, powiedziałeś, a propos domu, że mogę odczuwać chociaż mój organizm nie będzie ponosił skutków. I mimo, że jestem dwa metry od lizanego przez fale piasku czuję większą duszność, tak jak czułem ją gdzie indziej na powietrzu, choć nie w takim stopniu.

Zapisz dziecko

- Cóż Ci na to poradzę… :(
Mówiłem, że nie będziesz ponosił skutków <dla organizmu. C. P.>. A, że jest duszniej niż było bez chemtrails. I Ty musisz ponosić jakieś skutki rozzuchwalenia szatana. Nie możesz być wyjęty spod skutków grzechów Polaków. Wszak i Ty zresztą grzeszyłeś choć nie tak jak większość.
- Mam wrażenie, Panie Jezu, że teraz zakaszlałem nie od wiatru, ale od tego świństwa co na nas spada i to mnie drażni teraz w gardle.
- Tak dziecko. Jak mówiłem: możesz chemtrails odczuwać, ale będę niwelował jego działanie w Twoim organizmie.
   - Chwała Tobie Chryste.
Bo teraz jest chemtrails o wiele więcej niż gdy przyszedłem. Aż zrobiło się chłodniej.

Po czternastej

Zapisz dziecko

- Jak Ci powiedziałem, nie wszystko może być od razu. Jednak trzeba się starać. Musisz być czysty i ucinać wszystkie nieodpowiednie myśli. Bez względu na to jak słodkie się wydają.
- Dziękuję Panie Jezu

Około siedemnastej

Zapisz dziecko

- Musisz się zdecydować. Albo patrzysz, tak jak powinieneś, czyli czysto, odwracasz wzrok lub starasz się nie dopuszczać odbioru obrazu do swego wnętrza, lub patrzysz wzrokiem taksującym (jak mówicie – jeszcze).
         -Dziękuję, Panie Jezu, za pouczenie


21. 30

Zapisz dziecko

- Widzisz co Ci się stało.
To po to abyś zachowywał się (choć w ukryciu, ale ja widzę, widzi także Twój nieprzyjaciel) jak należy.

Zjedz synu szybko i przepisuj przekaz.

Zapisz dziecko

- Nie dziecko nie ma dyspensy od grzechu w jakiejkolwiek formie.

Tak jak powiedziałem: przepisuj przekaz. Myśli, które Cię atakują niech nie przeszkodzą. Zawsze gdy przepisujesz by umieścić masz zasługę.
- Dziękuję Panie Jezu.

Zapisz dziecko

- Śpij dziecko

1 komentarz:

  1. Szczęść Boże+
    Gdyby ktoś z Państwa miał jeszcze jakiekolwiek wątpliwości - polecam lekturę:

    https://wolna-polska.pl/wiadomosci/mgla-smierci-nad-polska-oraz-roznice-miedzy-smugami-chemicznymi-i-kondensacyjnymi-2018-09

    Z Panem Bogiem+

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.