UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 5 sierpnia 2017

16 VII cz. 2

12. 46

Zapisz dziecko

- Cóż dziecko pozwoliłem Ci w tej sytuacji to powiedzieć (iż otrzymujesz przekazy i są publikowane). Jednakże także nie oczekiwałem tego i nie oczekują. Jeśli jednak ktoś powie o tym jakie łaski otrzymał od Boga i zapyta o Twoja drogę – powiedz. Podaj także nazwę blogu.
- Dziękuję Panie Jezu.

Zapisz dziecko
- Co do pokoju w którym jest trochę chłodniej mimo że nastała słoneczna aura. Taki chciałeś bo obawiałeś się upałów od strony południowej. Sprawiłem też, że dostałeś lepszy po krótkim pobycie w innym. Miejsc w pokojach od strony południowej jednakże nie było. Teraz widzisz, że pokój się zwalnia (naprzeciwko), zastanawiasz się czy się przenosić, także dlatego, że ja Ci dałem ten pokój.
W tym pokoju gwarantuję Ci dziecko, że będziesz sam do końca pobytu <chodzi o to, że jest to pokój typu studio, czyli dwa pokoje i wspólna łazienka, gdzie jestem sam>.
Zaś w tamtym pokoju nie mogę Ci tego zagwarantować.
- Czyli mam zostać Panie?
- Delikatny uśmiech Pana Jezusa.

Około 16- tej
Zapisz dziecko

- Tak dziecko, trudno jest na plaży modlić się, rozważać (choć już mniej), czytać rzeczy święte. Dlatego chciałem abyś dużo pływał i spacerował.
Pogoda pływaniu jednak nie sprzyja, spacerom tak. To dziecko dodatkowy koszt, ale jeśli znajdziesz czas korzystaj z krytej pływalni, która tutaj jest.
- Dziękuję Panie Jezu

17.30
Zapisz dziecko
- Tak jak pomyślałeś, czułeś – zrób:) (delikatny uśmiech, mało radosny)
<chodzi o małe wyrzeczenie>.

22.40
Zapisz dziecko

- Zastanawiasz się nad finansami i że mniej wydajesz niż się spodziewałeś. Wczasy kupiłeś taniej niż się spodziewałeś i co ja dopuszczałem. Dlatego w tym kontekście tym bardziej nie powinieneś martwić się i oszczędzać. To znaczy skąpić na wszystkim. Na tym polegają wczasy. Ani się nie przejadasz, nie wydajesz też na drogie rzeczy. Tak jak dotychczas, synu, jest to wszystko dopuszczalne dla Ciebie jako mego sługi a będącego w świecie, mającego być małżonkiem i głową rodziny.
Amen
moje dziecko

23.13

Zapisz dziecko

- To dla ciebie nauka zwalczania pokusy.
Musisz wrócić do ignorowania tego.

- Dziękuję Panie Jezu.
- Czy chcesz się znów synu upewnić?
- Nie Panie.
- To dobrze.

23.32
Zapisz dziecko

- Wiem, ze chcesz wytrwać dla mnie. I za to Ci dziękuję.

Zapisz dziecko
- Jeśli czegoś nie pragnie serce..


23.45
- Czy chcesz się upewnić?
- Panie…
- Ja jestem ponad tym, już Ci kiedyś mówiłem.
- Tak Panie.
- Nie lękaj się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.