UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 20 sierpnia 2017

6 VIII 2017



Niedziela 6 sierpnia

Około pierwszej w nocy.

Zapisz dziecko

- Czy nie potrafisz pewnych rzeczy zrozumieć, które Ci wyjaśniam, a które powinny być przecież znane każdemu roztropnemu chrześcijaninowi?

Około dziesiątej.

Pisz dziecko

- Co się z Tobą dzieje, moje dziecko.
Po co to wszystko.
Mówiłem Ci abyś mnie za ten (dodatkowy) wyjazd uwielbiał i dziękował mi.
Możesz być w tej sytuacji trochę niezadowolony, ale nie tak aby mieć powody do takiego zachowania.
               - Przepraszam Panie Jezu.

Pisz dziecko

- Nic Ci to nie da.
Wchodzenie w stany i pragnienia w które wchodziłeś kiedyś. Już nawet nie mówię o tym, że to mi się nie podoba i nie może być tego u mego sługi, ale to Ci nic nie da. Jedna jest dla Ciebie tylko droga, nieustannie się oczyszczać, kochać mnie i trwać we mnie.
Masz dziecko (od dzieciństwa właśnie) ciągoty do „odpuszczania”, waszym językiem mówiąc, przed metą. Nie jest to jeszcze meta w ogóle, ale meta pierwszego etapu. Ten etap skończy się w październiku, a nawet z końcem września, we wrześniu, a Ty dziecko teraz „odpuszczasz” i ulegasz nieprzyjacielowi. Masz mnie, masz moje rady i pouczenia. Masz utrzymanie i środki na potrzebne rzeczy, które ci daję. Że przychodzą nieraz „na styk” (jak mówicie), że musisz się o nie dodatkowo modlić. Czy naprawdę Twoja praca jest cięższa niż gdybyś pracował w fabryce jak niedawno było, albo choćby jako nauczyciel polonista, który ma dużo pracy zwłaszcza w pierwszych latach.
Nie, nie jest cięższa. Modlisz się w godzinach i czasie, który sam oznaczasz. Nie musisz wstawać na oznaczona godzinę, zwłaszcza wcześnie rano, nie obawiasz się, że się spóźnisz. Gdy idzie o przepisywanie przekazów sam Ci nie zalecam więcej niż pięć godzin dziennie ze względu na oczy.
W niewielu sprawach musisz się ograniczać. Dwie rzeczy, które wymagam od ciebie to brak nieczystości uczynkowej, co spełniasz dziecko od  ponad dziewięciu miesięcy. Drugie wyrzeczenie dla mnie, którego chciałem, rezygnacja z picia kawy prawdziwej.
Tego już nie wymagałem w przekazie, ale domyśliłeś się, że rezygnujesz też z picia piwa i co już zaznaczyłem wyraźnie od czasu do czasu [ tylko z alkoholu] wino w niedużych ilościach: z winogron i z miodu.
Teraz zresztą, w sierpniu, od lat powstrzymujesz się i od piwa. Więc nie powinno to być problemem.
A ty dziecko w tej chwili czujesz się jakby Cię przegonili kańczugami gdy pojechałeś towarzyszyć mamie.
To mówię w innych przekazach i Tobie że najtrudniejsze są zranienia w rodzinie. Lecz dotknięci jesteście teraz ta samą przykrością. Winieneś starać się.
Nirwany nie ma jak Ci już kiedyś mówiłem.
- Męczy Cię wszystko moje dziecko?
Nawet poznanie Klary i „to wszystko”.
Czego byś więc chciał. Nirwany nie ma. Nie chcesz być aktywny w żaden sposób. Tylko coś komuś udowodnić, swoim wrogom? Kiedyś Ci na tym nie zależało, a teraz jak jesteś moim sługą?

Dostajesz wiele. Odpowiadam na Twoje pytania, pouczam Cię, daję Łaski. Ja Jezus Chrystus upominam się u innych by Ci dawali potrzebne pieniądze.
Grzeszyć nie chcesz „tak naprawdę”, wiem to. Więc czego chcesz?
Chcesz stać w rozkroku gdy nie musisz. Winieneś mnie adorować i za innych. A ty wchodzisz w niedobre stany ze zbyt dużą łatwością. Wiem, że Twoja natura jest w znacznym stopniu neurotyczna, ale jesteś na mojej drodze i moim sługą, a nawet prorokiem. Jesteś swobodny. Wolisz być w klasztorze?
Pragniesz niewiasty, jednakże ja Ci ją daję a Ty wolisz klasztor?... Chciałeś aby ród Michałowskich (h. Poraj) nie wygasł, ale teraz wolisz klasztor?
Jesteś pewien, ze tam lepiej będziesz się sprawował niż tu? – strumień przekazów będzie musiał być zamknięty. O tym już mówiliśmy. Przełożeni nie pozwolą Ci na publikowanie ich a nawet zapisywanie. A już gdy przeczytają moje upomnienia dotyczące księży i wiadomego człowieka, który jest kapłanem to tym bardziej. Zresztą gdy o tym powiesz to nie zechcą Cię i tak nigdzie przyjąć. Prędzej to zrobiliby gdybyś zgłosił się jako niewierzący lewak:) (gorzki, czy może sarkastyczny uśmiech Pana Jezusa).
Z zatrzymaniem przekazów jedyna inna droga dla Ciebie to pustelnika.
Chciałem też jednakże abyś się opiekował swoją mamą. Ma tylko Ciebie. Winieneś też jej to ( o ile zgodne to jest z moją wolą).
                Na ty zakończmy na razie, moje dziecko


(Zapisana w nawiasie niezrozumiała, dłuższa uwaga otrzymującego przekaz)
- Przepraszam Panie Jezu. Baranku godny wszelkiej chwały.
- Uważaj dziecko abyś nie oddawał mi chwały jak ci co chwalą tylko wargami.

Zapisz dziecko

- Jeśli znajdziecie niedrogi nocleg, tańszy niż płaciliście to zostańcie te 3 dni.
        - Dziękuję Panie Jezu
        Chwała Tobie Panie.

Zapisz dziecko
- Twoje niedobre porywy serca od razu nie znikną, ale musisz się bardzo starać.
                - Tak, Panie.

Zapisz

- Spróbuj dziecko tam.

Zapisz dziecko

- Postaraj się znaleźć taki nocleg abyście mogli te 3 dni zostać.
- Dziękuję Panie, z nasze kwiaty nie zmarnieją 6 dni bez podlewania?
- Trochę zmarnieją lecz dojdą do siebie. Nie martw się.

22.54

Zapisz dziecko

To nieczytelne słowo tak zapisz
        - Dziękuję Panie Jezu

23.57

- Nie jedź z nimi.
                    - Dziękuję Panie Jezu.










2 komentarze:

  1. Dlaczego Pan Jezus nie kazał ci pić kawy prawdziwej?Ja lubię pić z expresu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o wyrzeczenie.
      W moim przypadku musi to być jakieś stałe wyrzeczenie choćby jedno.
      Kawę wcześniej piłem stale i dość dużo.
      Ale bez tego można się obejść.
      Pan zresztą powiedział, że i tak bliski jest czas, że nie będzie można jej kupić a u nas przecież nie rośnie.
      Nie mogę też pić żadnego alkoholu oprócz wina i miodu.
      No i od niedawna herbata prawdziwa. Tutaj rygor nie jest jak z kawa, ale zasadniczo nie piję.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.