UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 27 sierpnia 2017

16 VIII 2017

+JMJ

Zapewne nie wszyscy czytający przekazy wiedzą, że niektóre z nich są umieszczane w formie filmu. Wielu korzysta przede wszystkim z takiej formy, dlatego gdy ktoś chce się podzielić z innymi warto by podał oprócz strony i ten kanał :

https://www.youtube.com/channel/UCl0aYkOFmLRhwuwYyfTg0qA


Orędzie: Rosjo nie groź Polsce
https://www.youtube.com/watch?v=C8Jj0d_cbTQ

Na swoim kanale zaczął umieszczać własne filmy  zawierające Orędzia także jeden z czytelników.
https://www.youtube.com/channel/UC-JVseUt70KpxQmCwDmLg0w


Błogosławieństwa Bożego wszystkim ludziom dobrej woli czytającym te przekazy

K.M.

 

Środa, 16 sierpień


00:30


Zapisz dziecko

- Tak, jak mówiłem nie raz, chcę jeszcze dużo powiedzieć i przez Ciebie, odkrywać tajemnice. Musisz być dyspozycyjny i modlić się o to. W ciągu dnia, aby się lepiej skupić się szukaj tez samotności wychodząc z domu. Jak mówiliśmy, masz swoje miejsca, znasz dobrze teren. Wykorzystaj to.
Amen
- Chwała Tobie Chryste.

8.05

Pisz dziecko

-Taka jest Twoja natura, też sytuacja. Dużo głębokiej i gorącej modlitwy usuwa tę skazę.
Źle zaczynasz dzień bo nie wstałeś na mszę poranną? Nastawiłeś budzik i nie wiesz jak to się stało?
Może ja chciałem abyś się bardziej wyspał. Przecież zasnąłeś dopiero po północy. Nie przejmuj się tym.
Modlitwą odgoń to co złe.
wrócisz potem dziecko

Zapisz dziecko

- Dzisiejszy wyjazd na zakupy, po buty, nie jest dobrym pomysłem. Powinieneś wyjechać wcześniej aby mieć powrotny autobus.
- Dziękuję Panie Jezu.

Około 11.30


- Tak zrób dziecko


Zapisz dziecko

- Daj tę muzykę.
- Panie,ale taka muzyka… < chodzi o muzykę, podkład muzyczny, w tym filmie https://www.youtube.com/watch?v=GpQ4HE3NUM0&t=32s>

15.15
Zapisz dziecko

- Nigdy Cię nie odrzucę jeśli będziesz się uniżał. Gdybyś był pyszny, także z powodu darów, które Ci daję, wtedy Cię odsunę od siebie, lecz czasowo i będę czekał aż się znów uniżysz i będziesz trwał w skrusze.
- A teraz Panie dlaczego taki problem mam. Modlę się a modlitwa wycieka ze mnie jak z dziurawego garnka. Dzięki Twojej Łasce wróciłem do głębokiej modlitwy, dostałem Łaskę większej czystości, pojawiły się nawet pragnienia cierpienia dla Ciebie i wszystko, nie wiem czemu, się rozeszło?
- Rozproszyłeś się dziecko, a szatan nie śpi. Jak mówiliśmy: Smoleńsk Cię wybił z rytmu, jednakże tego Orędzia chciałem, było też niezbędne ze względu na zbliżający się na Ciebie zamach. I jak powiedziałem: nie powinno to Cię ‘wybijać z rytmu”, ale powodować większe trwanie we mnie.
na tym zakończ dziecko

Około siedemnastej

Zapisz dziecko

- Tak, przepisz kolejny przekaz, bieżący po ostatnim, potem wrócisz do poprzednich chronologicznie, chyba, że będzie moje inne polecenie.
- Tak, Panie:)
- :)

Pół godziny później

Zapisz dziecko

- Rób wszystko co potrzeba w równych proporcjach
(o ile możesz)
- Dziękuję Panie Jezu.

Pół godziny później

Zapisz dziecko.
-Tak, skontaktuj się z tym dziennikarzem i prześlij mu linki.




Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.