UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 20 sierpnia 2017

7 VIII 2017 Dbanie o swoje ciało nie oznacza pokładania w nim ufności



Poniedziałek
7 sierpnia 2017


Około 11- tej

Zapisz dziecko

- Kocham Cię moje dziecko.
A czy Ty mnie kochasz?
- Ty wiesz Panie.
- Ja chcę, jednakże, usłyszeć to od Ciebie.
- Myślałem Panie Jezu, że będę Cię kochał o wiele bardziej jak jesteś dla mnie taki słodki i dobry i łaskawy i dajesz mi wszystko co potrzebne i materialne i duchowe.
- Tak synu. Rani Cię oścień „sąsiadów” i bardzo razi reakcja im sprzyjająca innych osób, które nie powinny ich popierać.
Gdyby tego nie było kochałbyś mnie bardziej. Gdybyś wiedział, że przyjedziesz do domu i nie będzie „psuł ci krwi” lumpproletariat jak by kiedyś ich określono, to byś był bardziej zadowolony nawet gdybyś mniej otrzymał.. to jest jednak, dziecko, Twój krzyż, który musisz nosić. Jak powiedziałem: Ich czas jest bardzo niedługi, zaś uczynienie „sąsiada” niejako zarządcą nad wami jest wielkim skandalem.Za to i on i jeszcze bardziej gmina ucierpi w dodatkowy sposób. Nie pozwolę poniewierać swego proroka i jego matki. Jest tak w tej chwili, ale to do czasu. Bo Bóg dopuszcza wszystko do czasu.
Zatem kochaj mnie mimo tego, a Twoja zasługa będzie większa.
Bacz też, że nie spotykają Cię żadne przykrości ze względu na te przekazy, a tylko słowa wdzięczności i patrz, że tutaj nie daję ci teraz żadnych krzyży
                 - Chwała Tobie Chryste
                   Och Panie Jezu słodki.


-   Tak, dziecko, wydaje Ci się, że skoro jestem taki łaskawy to winienem odsunąć tych „sąsiadów” i blokować takie rzeczy jak ta która teraz wyszła.
Jednakże tak musi być do czasu, a we wszystkim upewniam Cię o swojej miłości. Krzyże zaś są jej dowodem (także).

Około 15.10

Zapisz dziecko

- Pragnę Twojej miłości moje dziecko oraz wynagrodzenia <bądź „wynagradzania”> Mi za niewdzięczność dusz.
- Tak Panie.
             wróć do modlitwy (koronki)

dwudziesta druga

Zapisz dziecko

- Mało dziecko rozmawiamy.
Mimo, że pojechałeś mamie towarzyszyć musisz znaleźć czas na nasze dłuższe rozmowy.
- Tak Panie.   
- Wiem, że też tego chcesz.
Chcę abyś jutro  dwie, trzy godziny spędził sam i pojutrze także.
- Tak Panie Jezu.

23.28

Zapisz dziecko

- Nie pokładaj, dziecko, ufności w ciele. To wiesz z Pisma. Nie pokładasz jej wszakże, nie pokładasz jej stale, zaczynasz mieć jednak ku temu pociąg.
Dbanie o swoje ciało nie oznacza pokładania w nim ufności.
Jeszcze się wiele musisz nauczyć moje dziecko:)
                     I na tym dziś zakończ
                     Amen.
                   - Chwała Tobie Chryste.                     

1 komentarz:

  1. [Inka]

    "Dbanie o swoje ciało nie oznacza pokładania w nim ufności."
    Piękne :)
    Dziękuję Ci Ukochany Panie Jezu za to prowadzenie :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.