UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 4 sierpnia 2017

16 VII cz. 1 Nie można też grzesząc mówić : Jezu ufam Tobie. Grzesząc to znaczy w momencie trwania grzechu mając zamiar ten grzech utrzymywać i grzeszyć potem znowu. Wtedy to jest profanacja wezwania do mnie

Niedziela 16 lipca
 Około 9.30

 Zapisz dziecko

- Tak, to jest moja Łaska, to co Ci się stało. To po ludzku mówiąc „zimny prysznic” (jest pewien uśmiech Pana Jezusa, ale jest w tym uśmiechu surowość)

- Panie Jezu uznaję swą nędzę i grzeszność i bardzo Cię przepraszam.
- Mówiłem wiele razy, gdy nachodzą Cię pokusy, wtedy gdy bardzo Cię naciskają, módl się, wołaj głośno, padaj na ziemię z rozkrzyżowanymi rękami. Tym razem to zlekceważyłeś, mimo, że słyszałeś wyraźne, wewnętrzne „Nie”!
Oj, moje dziecko.
- Czy to Panie z dopuszczenia diabła co się stało w moim organizmie, jednakże ta przypadłość ma swoje źródło w moje dolegliwości.
Tak dziecko – został dopuszczony. Jak mówię u Valtorty w „Poemacie Boga Człowieka” szatan posługuje się i chorobą.
Tak, dobrze abyś oczyścił się u spowiedzi. To zamknie mu furtkę.
- Czy nadal jestem na Twoje drodze Panie?
- Skoro do Ciebie mówię i nie żądam pójścia do spowiedzi tylko mówię ,że dobrze abyś do niej poszedł.
             - Dziękuję Panie Jezu
- To jest nadal Łaska dzięki Twym zasługom do tej pory. Bacz jednak by być w moje imię. Słusznie Duch Ci teraz podpowiadał Judasza. Mimo, że grzeszył nie oczyszczał się z tego i nie żałował. Jak memu wybranemu nie odebrałem daru uzdrawiania i wypędzania złych duchów, a wcześniej mu je dałem.
Pamiętaj o tych co powiedzą, że głosili w moje imię, uzdrawiali i wypędzali złe duchy i co ja im odpowiem.
- Po ludzku rzecz biorąc, Panie, to jeszcze mniej zrozumiałe. Wydaje się, ktoś skrewi, odbierasz mu swe nadzwyczajne dary, schodzi na boczny tor.
- A jednak mój synu. Jak było u Judasza i jak będzie w chwili Sądu.
 więcej nie powiem tak i czynię. Jednakże trzeba pamiętać, że każda osoba konsekrowana może wypędzić złego ducha, czy uzdrowić nie mówiąc o głoszeniu Mego Słowa bo to jest oczywiste.
Niezależnie od tego jakie jest jej aktualne życie. Może być niegodziwe i może służyć dwóm panom. Odbierze też swoją stosowną zapłatę.
- Ja, Panie (jeszcze) nie wypędzam złych duchów ani nie uzdrawiam.
- Lekarzu ulecz samego siebie. Na razie od wczoraj, od wiadomego momentu, w jednej chwili masz nagły atak dolegliwości.
- Twoje jednak pragnienie jest zbyt silne w Twoim sercu jak na mego sługę. Musisz je zwalczyć bo i niewarte jest tego. Nawet w hierarchii ziemskich przyjemności. Proś o to aby poszło precz z Twojego serca.


Chcę Ci, dziecko, podać rozważanie na dziś i modlitwy.
- Dziękuję Panie Jezu!
- Dziś to moja męka na krzyżu.
I duchowa i fizyczna i psychiczna.
Skupisz się przede wszystkim na tej fizycznej i moich ranach oraz mojej agonii.
Nie zadawaj mi ran moje dziecko.
Daję ci przecież wszystko co i dla ciała ci potrzebne. A i rzecz wiadomą przecież ci obiecałem.
- Panie Jezu.
- No chłopcze idź na plażę ( bo zapisujesz na ławce przed plażą).
- Dlaczego, Panie, chłopcze.
- :) (Uśmiech Pana Jezusa. Jest to jednak uśmiech z goryczą. Aczkolwiek nie wiem i nie sądzę raczej, że dotyczy on samego słowa „chłopcze”).


Trochę później
Zapisz dziecko


- Nie trzeba się przesadnie martwić nawet gdy pragnie się rzeczy, które mi podobać się nie mogą. A i trudno wyleczyć się od razu od dawnych zwyczajów.
Lecz ufać mi.
Zaufanie Krzysztofie.
Zawsze. Jezu ufam Tobie, Ty i inni.
Oczywiście nie można na tym poprzestać.
Nie można też grzesząc mówić : Jezu ufam Tobie. Grzesząc to znaczy w momencie trwania grzechu mając zamiar ten grzech utrzymywać i grzeszyć potem znowu. Wtedy to jest profanacja wezwania do mnie. Lecz w zdrowy sposób gdy was napadają różnego rodzaju pokusy, czy ulegniecie słabości, ufajcie mi.
Mówcie: Jezu ufam Tobie, Ty wszystko możesz, możesz zabrać mi wszystko co się Tobie nie podoba. Proszę zabierz mi to, bo Ty wszystko możesz. I jesteś dobry i miłosierny.
- Jezu ufam Tobie
- Tak dziecko, tak powinno być. I tu dziecko jakiekolwiek byś miał moce ode mnie nie jesteś wyłączony od marności (skażonego) gatunku Adam i Ewy. Zawsze o tym pamiętaj.
Zostało ci już przecież pokazane jaka nędzą jesteś. Czy myślisz, że jedynie dla twojej wiedzy, a nawet pokory?
Dla pokory też i w znacznej mierze, ale jeszcze bardziej po to byś się pilnował i wiedział, że możesz łatwo upaść. Że cała moc Twoja we mnie Chrystusie, Twym słodkim Zbawicielu.
- Panie Jezu dziękuję.
Znów mnie podniosłeś z mojej nędzy i marności, która polegała i też na tym, że nie potrafiłem, czy nie chciałem, dostatecznie żałować i wrócić do swojej dyspozycji, która była do tej pory i przez te pięć dni od przyjazdu.
- Twoja dyspozycja, synu, ciągle chce umykać, jak ten latawiec nad morzem. I ciągle przychodzę i ciągle jestem przy Tobie.
- Tak Panie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.