UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 11 czerwca 2017

7 VI 2017 Bóg jest Panem modlitwy, Panem Kościoła i Panem objawień. Nic go nie ogranicza. Ni msza, ni Jego własna Ofiara



7 VI 2017 , środa

około 8.30



Pisz dziecko



- Tym się nie przejmuj, że w związku z chorobą Twojej mamy, jej pobytem w szpitalu, z innymi potrzebami i zaległościami możesz mało się modlić i przepisywać przekazy.

Wzywaj mnie w duchu, a ja Ci pomogę.

            Teraz się pomódl moje dziecko.



14.15



Pisz dziecko



- Cóż pisać Panie

- (Kup bilet).



Pisz dziecko



- Chciałem abyś pisał na przystanku. Autobus pojechał lecz następny masz za 10 minut.

- Dlaczego, Panie Jezu, chciałeś abym teraz pisał i (niechcący) przepuścił ten autobus i jechał trochę później.

- Chciałem abyś pisał na przystanku, bądź dworcu autobusowym w tym przypadku. Trzeba by i takie miejsca zostały  uświęcone tym, że ktoś komu to dane, w miejscu publicznym zapisuje słowa Jezusa Chrystusa.

- A może, Panie Jezu, jeszcze jakaś przyczyna?

- Cóż, 10 minut może mieć znaczenie. Jednakże nie powiem Ci czy Twoje opóźnienie ma znaczenie inne poza zapisywaniem przekazu na przystanku:).

- :)

- A może, Panie Jezu też dlatego bym nie był tak „akuratny”. Tu autobus, chcę zdążyć, bo chcę być szybciej.

- Tak dziecko. Twoja natura pod tym względem nie jest taka. I taki mi potrzebny jesteś, jak dziecko Boże zdający się na to co <przerwa spowodowana wsiadaniem> będzie.

                Będziemy dziecko kontynuować w domu.

                - Chwała Tobie Chryste.



Zapisz dziecko



- Wiem, że chcesz uczynić wszystko co mi się może podobać i nie ociągasz się. Nie przeznaczasz czasu na zbędne rzeczy. Zarośnięty ogródek warzywny musisz doprowadzić do porządku. Będziesz modlił się i <najpr. „dziękował” w rkp> i w innych intencjach gdy przyjdziesz, trochę odpoczniesz, zjesz.

      

        Błogosławię ci na Twoją pracę dziecko

        I na kończący się dzień.

                 Amen.

       - Dziękuję, Panie Jezu.

        Chwała Tobie Chryste

       Panie Jezu jakiego nie znałem

       Królewski synu i Królu.



22. 45



Pisz synu



- Uroczyste podziękowanie mi za konkretny dar, dary, w formie uroczystej modlitwy jest bardzo ważne, ale jeśli z powodów jakie mają miejsce, a niezależnych od Ciebie i nie powstałych z Twojej winy nie możesz tego wykonać, a pragniesz tej modlitwy odczuwasz smutek z tego powodu, zaś dziękujesz mi w duchu i adorujesz Mnie to mocą mojej Łaski mogę Twą adorację i dziękowanie w duchu potraktować jak głęboką i długą modlitwę na kolanach. I tak czynię.

Nie jestem Bogiem wyliczonym, Już ci to (i innym) mówiłem.

Jeśli święty mistyk doznaje zachwycenia w czasie mszy świętej i przecież nie uczestniczy w niej wtedy świadomie to nie dzieje się nic złego, ale dobrego.

Bóg jest Panem modlitwy, Panem Kościoła i Panem objawień.

Nic go nie ogranicza. Ni msza, ni Jego własna Ofiara.

- Cieszę się, Panie Jezu, że widać Twoją Łaskawość i Dobroć i Boskie Człowieczeństwo ( o ile mogę tak powiedzieć), Miłosierdzie przede wszystkim. Są wymagania, ale one są małe wobec tego co dajesz i przede wszystkim dasz.

Wymagania zaś pokazują, że poważnie traktujesz człowieka.

Dla nas to jest trudne, że szanujesz wolę człowieka, zwłaszcza w chwili śmierci gdy ten świadomie może wybrać piekło. Ale może nas tak zepsuto po soborze, zwłaszcza i może i w ciągu wieków.

- Masz dużo racji, moje dziecko, ale i tego nie masz od siebie, ale Duch Święty pomaga ci rozumieć, zawsze pomagał.

Czyż od siebie to miałeś, że gdy słyszałeś w wieku 13 lat śmiech złego ducha (Ty i kilku innych Twoich kolegów i to nie w jednym czasie) uznałeś, że skoro jest szatan to jest i Bóg. Tak jak uczy Tradycja Kościoła. I Chrystus nie jest kosmitą, który przybył na ziemię, jak wtedy czytałeś.

Dedukcja tak wydaje się prosta, ale i wielu dorosłych na nią nie stać. Przez dedukcję wróciłeś do wiary.

Pisząca do Ciebie, w swoim czasie, osoba z Rosji myślała, że jesteś prokuratorem, na tyle jej Twoje „Pytania o Delegację i prezydenta 8-10 IV 2010” wydały się analityczne.

Widzisz dziecko jakiego Cię stworzyłem. Typowy humanista (choć to słowo nie jest zbyt dobre). Na swoich studiach konsternujący innych swymi logicznymi wywodami, tych, którzy posiadali równe zdolności w przedmiotach ścisłych i humanistycznych, Ty zaś mający problemy z matematyką.

Sam dziecko nie wiesz jaki jesteś mimo, że wedle prawdopodobieństwa ludzkiego przekroczyłeś już połowę swego życia:)

Sam nawet nie pamiętasz, które czynności wykonujesz lewą ręką, a które prawą, bo jest to u Ciebie bardzo zróżnicowane.



- Powiedz mi dziecko co byś chciał teraz:)

- Abym do dwunastej mógł się długo modlić, nie był znużony, czytać Valtortę, Pismo Święte i to wszystko do dwunastej.

- To byłby cud dziecko:).

- Wiem, Panie.

- Jeśli będziesz święty i tak może się zdarzyć i jeszcze inaczej wedle Mego uznania.

- Dziękuję Ci, Panie Jezu, że mnie stworzyłeś jakim jestem.

- A nie chciałbyś silniejszego zdrowia?

- Ty sam, Panie, mówiłeś, że miałem silniejsze z urodzenia ,ale podkopano mi je w niemowlęctwie, w szpitalu.

- Tak i było.



Cóż dziecko.

Czas jest nieubłagany i nawet Ja, Bóg się do niego dostosowuję:) gdy obcuję z tym światem i z wami ludźmi. Sam się zanurzyłem przecież w czasie jako Bóg- Człowiek, zanurzyłem w waszym, ograniczonym czasie. W waszym odmierzaniu czasu. W waszym spędzaniu go.

                     Z Bogiem moje dziecko



- Dziękuję Panie Jezu.

Mój Panie i Zbawco, Mistrzu.

Moja ochłoda w ranach Twoich.



- Amen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.