UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 19 czerwca 2017

16 VI 2017 Pouczenia/Parasol nad Polską jest rozpięty. Gdyby nie on już byście ucierpieli. Jednak jeśli się nie nawrócicie, ucierpicie



Piątek, 16 VI

2017



Pisz dziecko



- Nie możesz pozwolić sobie na chwile słabości. Jeśli jest późno, nie możesz się modlić, kładź się i czytaj do snu (Obecnie Valtorta „dzienniczek”), bądź słuchaj (ale nie oglądaj).

Kocham Cię moje dziecko.

Zagaś pragnienie i kładź się spać.

- Dziękuję Panie Jezu.



8.21



Zapisz dziecko



- To co było przy Twoim rozbudzeniu i tuż po obudzeniu: „Czy chcesz uzdrowić swoją mamę”. To nie było de mnie.

Nie masz jeszcze takiej mocy, którą mógłbym Ci dać.

              Amen

                      moje dziecko.

- Bogu niech będą dzięki.







8.38

Pisz dziecko



- Nawarstwiło się nieco spraw, a Ty jesteś zmęczony. W związku z tym przygnębiony i smutny. Przygnębiony,  smutny także z powodu mego dzieła, bo nie możesz się modlić tyle ile (wiesz, że) ja oczekuję. I nadrobić przepisywanie i umieszczanie zaległych przekazów.

Liczą się Twoje starania, dobre pragnienia i miłość do Mnie, w tym zwłaszcza teraz wynagradzanie memu sercu. Pamiętaj, że wszystko mi ofiarowałeś w czerwcu dla wynagrodzenia Memu Sercu. Dlatego każdy Twój smutek i zmęczenie ma dodatkową wartość przed moim obliczem.



Nawet jak się mało mogłeś modlić, kładź się dziecko spać nieco wcześniej. Najlepiej o jedenastej. Potrzebujesz snu i wzmocnienia.

                   Wrócisz później moje dziecko.

- Dziękuję Panie Jezu.



Około 11.30



Zapisz dziecko



- Tak, powinieneś się najpierw więcej modlić, jednakże przepisywanie, czytanie przy tym i umieszczanie przekazu jest też dobre dla Ciebie. Uczyń tak zatem.

- Dziękuję Panie Jezu.



13.24


- Chcesz pisać dziecko?:)

- Tak Panie.

- Chciałeś się jednakże położyć.

- Chciałem Panie.

- Chciałeś położyć się, odpocząć i czytać Valtortę.

„Poemat Boga Człowieka” zawsze będzie przed tymi przekazami dlatego, że opisuje moje życie i misję w sposób jaki nie był nigdy nikomu dany. Nawet gdybym Ci synu zdradzał wielkie tajemnice.

Cieszysz się synu, że jesteś.. na drugim miejscu ( w najlepszym przypadku:)?

- Cieszę się Panie Jezu. Ty wiesz, że nigdy nie miałem pretensji, jak to określić, po prostu pretensji gdy idzie o moje życie religijne i wewnętrzne w sferze wiary.

Pretensje miałem tylko jako będący ze świata.

- Tak i jest moje dziecko. To też jeden z powodów dla których otrzymujesz te Łaski.



Jaką Ci tajemnicę teraz zdradzić mój synu?

- Nie wiem Panie?

- Znowu nie wiesz dziecko?:)!

Ty, taki ciekawy świata i jego prawideł.

- Cóżby miał człowiek choćby cały świat zyskał a duszę stracił.

- Ja Ci, dziecko, jednakże nie daję świata, ale wiedzę o nim, wiedzę jaka jest Ci potrzebna, i innym, dobrą.

- Panie Jezu miałem pytać o te 12 plemion Lechitów, to co w kronice frankońskiej i Szczerbiec.

- Miałeś dziecko.

- Nie modliłem się jednak oto jak miałem.

Tak dziecko, zabrakło tego w nawale spraw. Zatem pomodlisz się o to i (jak zechcesz) wrócimy do tego.

- Dziękuję, Panie Jezu.

- A inne tajemnice?

- Nie wiem Panie o co się teraz najlepiej zapytać.

- Tobie, dziecko, daję wybór, chcę aby inicjatywa wyszła od Ciebie.

- Czy te stosunki z Rosją pogorszą się jeszcze w tym roku?

- To zależy, moje dziecko, od modlitwy, pokuty.

Mówiłem, że u Boga nie ma determinizmu: to się stać musi. Zwłaszcza w konkretnym czasie.

Parasol nad Polską jest rozpięty. Gdyby nie on już byście ucierpieli. Jednak jeśli się nie nawrócicie, ucierpicie.

- Powiedziałeś Panie, że zamach na mnie będzie we wrześniu.

- Tak, dziecko, będzie to 11 września. A jak powiedziałem obronię Cię tak, że włos Ci z głowy nie spadnie.

Jednakże o to aby tak się stało winieneś  się też (jak powiedziałem) modlić. Modlą się o to święci Polacy i Polki.

Oczywiście, słuszne jest aby Chwała Boża się w ten sposób objawiła także dzięki modlitwie ludzi dobrej woli czytających te Orędzie. Wszystko musi być uzyskane modlitwą, omodlone. Nawet jak zapowiadam jakąś Łaskę musi być ona omodlona.

- Czy, Panie, nie zechcą zmienić daty, gdy wiedzą, że jest wiadoma?

- Nie zrobią tego mój synu:)

- Bo Ty, Panie, na to nie pozwolisz?

- Tak.

Oni jednakże przywiązują się do dat i do liczb. Uważają, że moc wtedy będzie większa i nie chcą tego zmienić.

Chcą Cię „konsekrować” swoją odwróconą konsekracją i nie zrezygnują z daty 11 września.

- Ktoś by, Panie, powiedział: Jest tutaj o tym, że u Boga nie ma determinizmu, że to kiedy stosunki Polski z Rosją pogorszą się, zależy od modlitwy, pokuty, tutaj zaś mamy datę, która nie zostanie zmieniona.

- Człowiek, który się oddaje Bogu pozwala się sobą dysponować, wtedy Bóg może mu zdradzić czas, także dokładny takiego czy innego zdarzenia dotyczącego jego życia.

Jednakże świat mi się nie oddał, a tym bardziej naród, nie może być więc zdradzona dokładna data.

- Panie Jezu, mnie się wydaje, że Polacy nie zasłużyli na te rzeczy, aby wiedzieć, rozumieć. Także dlatego, że Ci co czytają te Orędzia mało się tym dzielą z innymi, nie powielają, nie wklejają linków poza wyjątkami.

- Mało jest gorliwych synu.

Co do zasłużenia. Tak, Polacy na to wszystko nie zasłużyli. Lecz dla zasług świętych i męczenników, próśb mojej mamy, ta i inne Łaski są Twoje ojczyźnie dawane.

Ty zaś jesteś Polakiem i choć jako Polak zasłużyłeś bardziej od innych poprzez szukanie (wcześniej) prawdy o Smoleńsku i spędzając nad tym prawdziwie dużą ilość czasu, to jako chrześcijanin też nie zasłużyłeś na Łaski, które dostajesz. I nigdy nie zasłużysz.

Nie bądź wiec surowy wobec rodaków bo i ja wobec Ciebie nie jestem surowy. Tak, masz prawo wymagać od swoich rodaków, nawet ich karcić gdy Ty sam dawałeś, ale wobec moich Łask dla tego narodu winieneś się tylko cieszyć i dziękować. Nie mów, że nie zasłużyli. To oczywiste, ale gdy Bóg daje Łaskę, mówić, że nie zasłużył naród, czy człowiek, któremu jest dana, nie jest właściwie.

Dobrze dziecko:)?

- Dobrze Panie.

- Ale wolałbyś po swojemu?

- Panie…

- No dobrze.

- Panie, czy mogę zapytać?

- Pytaj dziecko:)

- Ten zamach na mnie 11 września.. Czy mam się jakoś przygotować duchowo?

- Oczywiście, moje dziecko. Tak wielka moja Łaska, że włos Ci z głowy nie spadnie, wymaga tego.

Wzmocnisz się na wakacje i w sierpniu, miesiącu narodowej pokuty będziesz więcej pokutował i pościł. Przynajmniej tydzień czasu (łącznie) tylko o chlebie i wodzie, czuwania nocne - choć 3,4 całą noc.

To niemało dziecko, a Łaski te będą  i na inne rzeczy. Łaski płynące z Twojej modlitwy i postu. Choć będą ( modlitwy, czuwanie i post) na tę intencję to Łaski z nich wynikłe pójdą i na inne.

          - Wielbi dusza moja Pana, bo wielkie rzeczy czyni Pan.



- Wiesz dziecko, mojej ludzkiej naturze podoba się, że w tym wypadku nie dociekasz. Nie pytasz dokładnie, co, jak, w jaki sposób to się stanie.

To jest też pokora i ufność.

Za jedne rzeczy (złe) wynagradzasz mi innymi (dobrymi).

- Panie Jezu, mnie rozśmiesza trochę, że ma to być 11 września.

- Tak dziecko, taka jest i Twoja natura, lecz pamiętaj, że w tym śmiechu jest trochę skłonności do zła. Trzeba się brzydzić ich uczynkami, tak jak i grzechem. Tego zaś jeszcze w sposób dobry nie potrafisz.

Dlatego musisz uważać. Bo dyspozycja Twoja, zwłaszcza wtedy, musi być pokorna, brzydząca się złem i zwrócona ku mnie.

Dlatego też nie chcę abyś oglądał żadne filmowe strzelaniny. Musisz być z ducha mój. Jesteś moim rycerzem, ale do walki duchowej. Nie chcę na tym polu Twoich umiejętności fizycznych, sprawności. Gdyby to było potrzebne to bym Ci to dał. Nie sposób się też do tego żadnym przesadnym dbaniem o sprawność ciała. Jeśli już to dla Twojego zdrowia.

Zresztą Twoja sprawność poprawi się po tych 3 tygodniach spędzonych nad morzem.

                  Wrócisz później dziecko

                  Obowiązki też czekają.

                  - Dziękuję Panie Jezu.



Zapisz dziecko



- Brak codziennej mszy i Komunii Świętej tylko gdy są rzeczy niezbędne. Wyjazd na czereśnie i po kwiaty bzu taki nie jest. Wybierz więc lepszą cząstkę.

- Dziękuję Panie Jezu.



Około 21- szej.



Zapisz dziecko



- Musi być wewnętrzna dyspozycja do postu choć, ale i dyspozycja organizmu (u Ciebie zwłaszcza) jeśli czujesz się nie bardzo dobrze, czy zmęczony, znużony to zrezygnuj a zrobisz to innego dnia. Drobne umartwienie było. Cząstkowy post był. Dzisiaj zaś jest kościelna dyspensa.

- Dziękuję Panie Jezu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.