UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 17 czerwca 2017

14 VI 2017 Pouczenia / Uratowanie autobusu od wypadku



Około 8.30 , środa

14 czerwca



Zapisz dziecko



- Uniknęliście wypadku. Jak chcesz możesz to powiedzieć.

- Naprawdę Panie?

- Przecież mówię moje dziecko. Nie lękaj się.

- Dziękuję Panie Jezu.

Och, Panie Jezu.



< Kierowca autobusu pomylił drogę, zjechał z tej którą miał jechać wedle kursu>



Pisz dziecko

Jeśli chcesz:)

- Chcę Panie.

- Pisz zatem.

Oto jak nad Tobą czuwamy.

Nawet gdybyś był w autobusie, który miałby poważny wypadek i nawet byli zabici i ranni, Ty nie poniósłbyś poważnego uszczerbku. Byłyby może drobne zadrapania, niegroźne stłuczenie, może drobne rozdarcie odzieży.

- Och, Panie Jezu. Ale dlaczego tak.

- Tak cię chronię, bo chcę tego. Zresztą nie od dziś, jak pamiętasz swój sen ze świętym Henochem.

A w szpitalu wtedy jak zatrzymała się praca Twego serca. Kusiciel to podszepnął lekarzowi. Serce zatrzymało się, ale przywróciliśmy jego pracę. Widziałeś reakcję tych pielęgniarek potem.

- O Panie.

- Tak dziecko. W pełni za co masz być wdzięczny dowiesz się dopiero gdy poznasz w pełni, bo teraz widzisz i poznajesz częściowo.



Dziecko, pamiętaj, że posługuję się Twoim umysłem. Nie przejmuj się. Są to moje Słowa (Jezusa Chrystusa) pod natchnieniem Ducha.

Pisz dziecko



- Martwisz się niepotrzebnie i dopuszczasz przygnębienia. Jeśli ja tak bardzo jestem z Tobą. Dzisiaj masz dzwonić do tego domu dziecka. Nawet to ci daję. Jeśli zrobią to na siłę. Dojdzie, jak powiedziałem, do nieszczęścia. A Ty w tym nie ucierpisz.

Zatem rozchmurz oblicze mój Krzysztofie.

Niemądra i płytka muzyka z radia w autobusie nie jest dostatecznym powodem, a Ty masz zepsuty pałąk słuchawek. Warto je naprawić mój synu, bo to dość dobre słuchawki.

                        Módl się dziecko.



Zapisz dziecko



- Cóż, skoro nie „było okazji” by to powiedzieć oznacza to, że nie warto. Nie warto rzucać pereł. To byłby dla niego zysk, ale jakby odrzucił z pogardą tylko zwiększyłoby jego winę.





( po czternastej)

Pisz dziecko



- Mówiłem żebyś zadzwonił, nie zwlekał, lecz nie znaczy to, że masz stracić na tę sprawę znaczną część dnia. Przyszedłeś tu aby odpocząć. Odpoczywaj więc.

- Chwała Tobie Chryste.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.