UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 9 czerwca 2017

Poniedziałek Zesłania Ducha Świętego (5 VI 2017) Pouczenia



Poniedziałek Zesłania Ducha Świętego
5 VI

Zapisz dziecko

- Nie przejmuj się niczym bardziej niż jest uciążliwe.
Wiem, że uważasz, że wczoraj i zwłaszcza dzisiaj Święto Zesłania Ducha Świętego jest w znacznej mierze zepsute, lecz skoro to nie jest Twoja wina i na główną przyczynę tego nie masz wpływu musisz to przyjąć.
Twoja mama będzie w tym stanie może przez jakiś czas.
Niech zda się na lekarzy skoro tego pragnie.
Chciałem ją wyleczyć sam, lecz skoro pragnie inaczej jest to jej wola.
Cierpią przez to przekazy i zapisywanie ich, ale także umieszczanie.
Rób co możesz i zachowaj spokój.
Jesteś znużony i zmęczony dodatkowo tą sytuacją. Gdy mama poczuje się lepiej, wyrównasz zaległości na działce i wykonasz inne potrzebne sprawy pojedź na 3, 4 dni aby trochę odpocząć i spędzać ten czas w samotności.
Dobrze abyś nie brał telefonu, ale tego Ci nie narzucam.
                          Amen
- Dziękuję Panie Jezu.

Około 23- ciej

Pisz dziecko

- Odmów jeszcze dwie dziesiątki w wiadomych intencjach i kładź się spać.
Za inne ofiaruj jutrzejszy różaniec a ja potraktuję to jakby było dzisiaj.
                         Z Bogiem moje dziecko
   - Jezu wielbię Cię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.