UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 17 czerwca 2017

13 VI 2017 Pouczenia. Porady/ Dlatego, że jesteś taką nędzą Twój Jezus Cię nie opuści



Wtorek, 13 czerwiec



Około 9- tej



Pisz dziecko



- Musisz być dobry.

I dla mnie i dla mamy.

Mieć w sobie Chrystusa też wobec swoich „sąsiadów”.

Pokój Twój w Moich Ranach.

Pamiętasz o tym, ale mało stosujesz.

                   Amen

                      Moje dziecko



11. 52



Zapisz dziecko



- Widzisz, mało masz w sobie Ducha Świętego. Masz mnie, ale nie jesteś przeniknięty (jeszcze) Duchem Świętym.

Mówiłem, że masz się o niego starać.

Scena strzelaniny, choćby z klasycznego westernu nie jest dla Ciebie dobrym odpoczynkiem. Jeśli już, to obejrzyj krótki film przyrodniczy, lub jego fragment, najlepiej o polskiej przyrodzie.

Ja ci dziecko powiedziałem w duchu, że jeszcze dosyć krwi zobaczysz i to nie będzie w wykreowanym świecie i będziesz miał jej przesyt.

Słuchaj mnie zatem moje dziecko:).

                      Wrócisz później.



13. 54



Zapisz dziecko



- Jeśli chodzi o tę sytuację dotyczącą możliwości przebywania tu na wakacjach tych dzieci z domu dziecka, zrób tak jak pomyślałeś. Tu nie ma ich mamy. Mają ojca, mają matkę, a zostały odebrane za pijaństwo i brak opieki. Za ich pijaństwo i brak opieki  wy nie możecie znosić żadnych uciążliwości. Wystarczy, że prawie codziennie widujecie na swoim podwórzu tę, której odebrano dzieci, nierzadko w stanie nietrzeźwym. I ona Cię synu jeszcze przed wykupieniem wyzwała. Tak, była pod wpływem alkoholu, ale odezwała się jej natura i Twój stosunek do Ciebie i Twojej mamy.

Dlatego mówię temu: Nie.

Zadzwoń do Domu Dziecka, przedstaw się (zrób to jutro, nie zwlekaj).

Jeśli mimo to zechcą jej (siostrze) dać te dzieci waszym kosztem dojdzie do nieszczęścia, ale Ty nie ucierpisz.

Powiesz to im (i domowi dziecka i „sąsiadom”).



Zapisz dziecko





- Dobrze byłoby abyś jutro pojechał.

Będziesz też modlił się przed wystawionym Przenajświętszym Sakramentem. (Tak jak miałeś na myśli. Tu nie ma takiej możliwości). No i także możesz odbyć spowiedź (poprawkę) przed świętem Bożego Ciała.

Zapiszesz sobie w podróży dokładniej grzechy, lub na ławce; w parku, czy na skwerze.

Księdzu nie mów o przekazach, najwyżej o pouczeniach wewnętrznych, które zapisujesz.

I o tym, że się nawróciłeś ponad pół roku temu, że teraz miałeś kilka dni „małego” kryzysu. I, że rozumiesz, widzisz, odczuwasz moją miłość i Łaski. Możesz powiedzieć, że pomagam i wszystko się układa i ma sens.

- Kocham Cię, Panie Jezu.

- Teraz szczerze:).

- Czy powiedziałem : Kocham Cie Panie Jezu, nieszczerze?

- Nie, nie powiedziałeś, ale czasami to bardziej słowa niż serce.

- Martwisz się?:). Zanurzaj się w mej wybaczającej miłości i .. kochaj mnie. Bo wielki i dobry i łaskawy jest Twój Pan.

Jak sam to widzisz.

          Wróć do pracy (obowiązku) i adoruj mnie w duchu.



22.50



Pisz dziecko



- Nadal masz trudności z przerwaniem przepisywania przekazu gdy chcę do Ciebie mówić a kończy się dzień i chcesz go przepisać i umieścić?

Pamiętaj o tym. I pomódl się i o to.

Jesteś nędzą na każdym polu (nie mówię o tym co ze świata), ale na tym każdym polu Cię wywyższam. Chcę aby to co marne stało się wielkie.

Kiedyś powiedziałem Ci : Marnoto moja!

To powtarzam Ci przed snem i na koniec dnia: Marnoto moja!  Dlatego, że jesteś taką nędzą Twój Jezus Cię nie opuści.

                     Amen.

                     - Chwała Tobie Chryste.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.