UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 13 czerwca 2017

11 VI cz. 1 Gdy widzi [ szatan] parę w niesakramentalnym akcie miłosnym syci się ich grzechem a równocześnie nienawidzi i chciałby ich zabić



11 VI 2017

Niedziela

Druga w nocy



Pisz dziecko



- Kochasz Mnie?

- Ty wiesz Panie, że Cię kocham.

- Tak, wiem i wiem też, że Twoja miłość jest jeszcze słaba, bo jeszcze mało umiesz kochać.

Ale jest postęp.

Czekałem na ten czas od Twego Bierzmowania. Uciekałeś mi albo i upadałeś. A ja podążałem za Tobą jak pielgrzym. Przez 33 lata. I oto wchodzisz na wyższy poziom (wtajemniczenia:), ale nie masoński (diabelski) lecz Boski. On jest tylko imitatorem i nienawistnym parodystą.

Mimo, że jego siła rośnie z każdym dniem jego znakiem jest niemoc.

Tak jak Ci się przyśnił kiedyś w niemocy, a sen to był zaskakujący. Wielki, ze skórzastymi skrzydłami i miał przyrodzenie jakby ludzkie, podobnie jak reszta skórzaste i oliwkowo brunatne, a było ono bez mocy, a pragnął ją uzyskać.

Ukąszenie Adama i Ewy jadem pożądania odbiło się i na nim. Dlatego tak cierpi i pragnie grzechu nieczystego u ludzi.

Nienawidzi ich też za ich szczęście cielesne, choć ulotne, grzeszne i dążące ku potępieniu. Wolałby po prostu ich zabić.

Gdy widzi parę w niesakramentalnym akcie miłosnym syci się ich grzechem a równocześnie nienawidzi i chciałby ich zabić.

Zabić gdy są ze sobą złączeni tak ściśle, gdy stają się jednym ciałem.

Pamiętajcie o tym wy, którzy żyjecie w grzechu.



On jest zabójcą. Mówię o tym w Ewangeliach. Jest kusicielem , ale jeszcze bardziej zabójcą.

Chce kusić, ale woli zabić.



Zatem szatan nienawidzi człowieka i za te  przyjemności cielesne, których nadużywa, a najbardziej nienawidzi za to co nazwaliście seksem.

Seks sakramentalny uświęca was. Bez niego wasz akt miłosny jest tylko aktem zwierzęcym.

Jest wynikiem ukąszenia szatana przez grzech pierworodny i tylko sakrament go oczyszcza, uświęca i wywyższa.

W małżeństwie można się uświęcić wespół ze współmałżonkiem, współmałżonką, zostać świętym.

Jednakże tak bez sakramentu, jak z sakramentem oboje stają się jednym ciałem. Owoc nadal działa, nadal ma działanie. Nie stracił przez to mocy, że został zerwany mimo zakazu Bożego. Tylko, że zerwanie go prowadzi do śmierci.

Kto nie pożywa Ciała Mojego nie może mieć udziału ze Mną. Kto nie ma Chrystusa ten nie może się zbawić.



Lecz kto widzi swój grzech i pragnie Mnie temu nie poskąpię swej Łaski.



Nie rezygnujcie zatem ze Mnie dla ciała kochanka lub kochanki.  Ja wszystko stworzyłem i jej ciało i jego ciało, którym się cieszysz, ale bez mojej woli, naruszając moje prawo.

Dałem człowiekowi wolna wolę i nie zniewalam jej gdy  chce popełnić grzech.



Pisz dziecko



- Wyciągnij do mnie rękę. Zostaw kochanka, który nie prowadzi Cię ku twemu szczęściu lecz ku zagładzie.

Grzech ciągnie ku innym grzechom.

Oczyszczę Cię, ale musisz oddać mi się cała. Pragniesz szczęścia, ale na Ziemi nie ma szczęścia. Raj na Ziemi był, ale skaził go grzech pierworodny.

Owoc zatruty też daje nieśmiertelność, ale potępioną.

Cokolwiek byś robił lub robiła masz przed sobą dwie drogi, a każda prowadzi do nieśmiertelności. Nieśmiertelności w Raju i nieśmiertelności w piekle.

Nie ma trzeciej drogi. Każda prowadzi do nieśmiertelności. Jaką nieśmiertelność chcesz wybrać?

Grzech śmiertelny zabija duszę. Gdy jest w nim stale, dłuższy czas, jest już na wpół martwa. Ja ją podtrzymuję, lecz jest jak róża, który by ktoś przechowywał w soli. Jest martwa, choć dla oka nie jest uschnięta.

Ja jestem Życiem. Nie warto tracić życia dla chwil przyjemności. Wszystko ja stworzyłem i ja podtrzymuję. Każdą komórkę waszego ciała i wasze funkcje organizmu. Także te w akcie miłosnym. Podtrzymuję je też w grzesznym. I cierpię. Ale daję wam wolną wolę, tak jak miała ją Ewa zrywając owoc pożądania i mając o wiele wyższą niż wy świadomość, bo nieskalaną grzechem.



Sam grzech nie potępia, nie skazuje na piekło. Człowiek sam je wybiera. Jeśli okaże żal w chwili śmierci ja go nie potępię.

Lecz gdy wola jest zjednoczona z grzechem i szatanem, może mi powiedzieć : nie.

Jeśli ktoś trwa w grzechu ciężkim, w chwili śmierci może mi powiedzieć: Nie. Z pełną świadomością jakiej na ziemi nigdy nie uzyska. I wtedy pójdzie do piekła, które sam wybrał.

Wielu ludzi idzie do piekła. Wielu mówi mi: nie, w chwili śmierci.

I niestety często przyczyną jest trwanie w grzechu nieczystym.

Piekło to wybór, nie „zsyłanie na siłę przez Boga”, ale często wybór potwierdzony życiem.

Jeszcze raz powtarzam. Nie można liczyć na moje miłosierdzie wbrew swojej woli. Ja wolną wolę człowieka szanuję zwłaszcza w chwili śmierci. Choć dusza, która powie mi: nie, zada mi wielki ból. Jednak uszanuję jej wolę.



Nawet poganie mieli śluby, zawsze. Jesteście więc gorsi od pogan. (Niektóre z tych rzeczy mówiłem. Ty synu pamiętasz. W roku 2015 i w przekazach od jesieni).

Zatem pamiętaj, zwłaszcza Ty młoda kobieto i młody mężczyzno. Wszystko ode mnie dostajesz. I dar cieszenia się drugą osobą, ukochanym lub ukochaną. I dar cieszenia się nią i w akcie miłosnym. Lecz musi być on ofiarowany mi, pobłogosławiony przez kapłana.

Inaczej lepiej byłoby ci być oziębłą, a tobie niezdolnym do aktu miłosnego. A nawet jeszcze radykalniej trzeba by rzec. Był jednak znany mąż Orygenes, który zrozumiał to opacznie.

Cóż bowiem jeśli ktoś cały świat by zyskał, a dusze straci.

Kto chce Mnie naśladować niech się zaprze samego siebie i idzie za mną.

Kto pragnie ten dostanie.

Kto mnie pragnie ten pokona grzech,  a ja dam mu z całą hojnością swą pomoc.

I dam mu się napić ze źródła wody żywej.

            Amen

< o życiu bez ślubu tutaj jeszcze  http://http://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2016/12/chcesz-zobaczyc-ducha-swietego-patrz-na.html   >

1 komentarz:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.