UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 12 czerwca 2017

9 VI 2017 Głupota Polaków, także głupota w dobrej wierze nie podoba mi się. Ja, Bóg nie zwalniam nikogo z używania rozumu/Dalej wyeksponowany obraz Lecha Kaczyńskiego, agenta CIA i Mossadu, który mi towarzyszy przy krzyżu. Czy tak powinno być? Nie, nie powinno



Piątek

9 czerwca





Pisz dziecko



- Wiem, że ci nie brakuje odwagi, ale nie trzeba abyś zawsze reagował na przekleństwa, które są w miejscu publicznym.

Jest to w Polsce powszechne i to mnie mocno boli. Nie może być takiego stanu w moim narodzie wybranym.

Chrzest Polski o którym mówiłem będzie też i z tego powodu. Dlatego dotknie też i  maluczkich, którzy sprzeciwiają mi się w ten sposób.

Tak dziecko, zwłaszcza  jak mniej możesz się modlić i ze względu na dodatkowe obowiązki, to, że mama nie może Cię w domu prawie w niczym wyręczyć i musisz jeszcze jej podać i usłużyć, trwaj we mnie, a ja będę (trwał w Tobie).



Tak dziecko, łatwiej jest kochać mnie jak jest Ci trochę lepiej, a trudniej jak (trochę) gorzej dlatego tym bardziej jest to cenne.



Tak dziecko, coraz mniej ceni się rozwój ducha, to odnośnie tego kierowcy, który chodził z Tobą przez jakiś czas do jednej klasy w szkole podstawowej, a teraz nie odpowie ci na „dzień dobry”, które grzecznie mu mówisz wchodząc do autobusu.

Tak więc i Ty sam na każdym kroku widzisz co się dzieje. I takie rzeczy i większe i jeszcze pomniejsze.

Można by powiedzieć waszym językiem mówiąc, że nie da się teraz rozmawiać z ludźmi (o jakichkolwiek istotnych sprawach) nie da się, bo i powiedzenie czegoś co jest wbrew ich sloganowym opiniom razi ich.

Tak i ci maluczcy, którzy znajdą się w Kościele prześladującym mój prawdziwy Kościół Chrystusowy będą wołać: „Ukrzyżuj go”.

Podział na bardzo prostych, a przede wszystkim „ubogich w duchu” to znaczy uniżonych w swym sercu, bardzo mądrych i szukających prawdziwej mądrości, a pozostałych ujawnia się coraz bardziej.

Nawet Ty, dziecko, patrząc  jak wszystko idzie „normalnym trybem” jak od wieków myślisz: a może to jeszcze nie teraz.

Podobnie było za dni Noego, „nic się nie działo aż do końca”.



Pisz dziecko

- Piosenka, którą sobie teraz przypomniałeś, gdzie w refrenie jest: „ I naprawdę nie dzieje się nic aż do końca”, choć dotyczy śmierci człowieka jest i takim dobrym określeniem na Czasy Ostatnie. Skoro powiedziałem, że będą pili, bawili się, żenili i za mąż wychodzili to  tak będzie. Aż zagłada przyjdzie na nich  jak bóle na brzemienną.

Bądź jak Noe, który uwierzył i pilnie pracował budując Arkę, nie opuszczając się w tym.

Miał dziecko gorzej jak Ty teraz bo wszyscy postronni to widzieli.

Wyobraź sobie te szyderstwa, kpiny i śmiechy. Gdy już wiedzieli, że ma to być okręt. Budowany daleko od miejsca gdzie można by go zwodować.

Niektórzy przychodzili specjalnie jak na darmową rozrywkę, patrząc na to, rechocząc, napędzając się jedni z drugimi swą uciechą, popijając wino z bukłaków.

„Ale kino” powiedzieliby dziś.

A Noe budował Arkę bardzo długo.

A ludzie byli ostrzegani.



Oto dzisiaj wchodzisz do Kościoła gdzie jest mój krzyż w ciemnicy. I tu nie jest jak trzeba. Miejsce pamięci historycznej. Ja jestem z wami, z waszym narodem, lecz tablica z napisem, że NKWD wymordowało polskich jeńców (oficerów). A gdzie słowa, że państwo sowieckie: Rosja? To cały czas Rosja, Rosja o której mówiła moja Matka, że musi być poświęcona Jej Niepokalanemu Sercu inaczej rozniesie swe błędy na cały świat.

To cały czas Rosja.  I w XVII wieku i wcześniej, i po rewolucji i teraz.

Dalej wyeksponowany obraz Lecha Kaczyńskiego, agenta CIA i Mossadu, który mi towarzyszy przy krzyżu. Czy tak powinno być?

Nie, nie powinno.

Głupota Polaków, także głupota w dobrej wierze nie podoba mi się. Ja, Bóg, nie zwalniam nikogo z używania rozumu.

                  Amen

                  Moje dziecko



23.01



Pisz dziecko



- Nie lękaj się

Oto ja, Twój Bóg i Pan zawsze jestem z Tobą. W zdrowiu i w chorobie. W szczęściu i w smutku



Pisz synu



- Nie wszystko mi się jeszcze w Tobie podoba, ale rzeczy niedobre i także niepotrzebne zgładzę i oczyszczę cię abyś był godzien Krwi Baranka.

- Któż jest godzien Panie.

- Ja czynię godnym, bo nikt nie jest z siebie.

Im bardziej ma uniżone serce tym bardziej jest godny.

       Wrócisz jeszcze dziecko za chwilę

- Wróciłeś? Zatem kontynuujmy.

- Jestem taką nędzą Panie.

- Przecież wiesz, ze wywyższam Twoją III ligę do pierwszej , a nawet ekstraklasy.

- Wiem (już) Panie.

- Tak, kolejny raz, dziecko, chcę abyś pisał a Ty jesteś znużony.

Lecz nie ma w tym Twojej winy.



              Błogosławię ci na tę noc.

              W Imię Ojca i Syna i ducha Świętego

                  Amen.

             - Chwała Tobie Chryste, Panie mój.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.