UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 10 czerwca 2017

6 VI 2017 Jeśli słyszycie słowa tak godnych i mających Ducha księży jak ks. Adam Skwarczyński odnośnie takich czy innych orędzi, poddających je w wątpliwość to bądźcie uważni/Moje Orędzia przynoszą pokój, choćby mówiły o rzeczach trudnych, bo też nie ma w nich nigdy determinizmu, że to się stać musi, tylko jest wezwanie do pokuty i nawrócenia



6 VI 2017, wtorek


Ósma rano


Pisz dziecko



- Jednakże mimo iż zarosły nieco grządki ze względu na Twoją chorobę (przedtem) a potem Twój wyjazd i chorobę w tym czasie mamy, teraz zaś były dwa dni świąteczne, patrzysz jaka pogoda za oknem i widzisz, że jest sposobna, bo nie możesz pracować w słońcu, to jednak najpierw jest modlitwa, czekanie na przekaz. Skupienie po i najlepiej także modlitwa (tu przede wszystkim jak Ci mówiłem na początku różaniec – co czynisz). Potem zaś dopiero działka. Jest wieczór, a i jeśli będzie nadal pochmurno to będziesz mógł pójść niedługo.

- Chwała Tobie Chryste.

Bardzo dziękuję, Panie Jezu, że mi we wszystkim co potrzebne i godne dajesz radę.



8.15



Pisz dziecko



- Twoje pragnienie ucałowania Moich Świętych stóp ziści się jeszcze w tym życiu jeśli będziesz starannie postępował na mojej drodze. Nawet gdyby były potknięcia, a będziesz  kochał i starał się, Ja nie poskąpię ci tej Łaski.

- Najsłodszy Panie Jezu.

- Miłe Mi są Twoje pragnienia synu. I to, że pragniesz mnie ujrzeć jako dwunastoletniego chłopca nauczającego w świątyni, bo ten obraz i Mnie takiego od pewnego czasu bardzo sobie upodobałeś.

Tak, to nie tylko miły obrazek i podziw uczonych W Piśmie, ale to co pokazałem Marii Valtorcie. Więc oto stoję pośród ludzi, którzy będą chcieli mnie zabić i zrobią to, a niektórzy tylko wśród tych co tam byli są sprawiedliwi.

Muszę już wtedy walczyć z kłamstwem, zaciętością, obłudą, pychą, zadufaniem w sobie i poddaniem się złu.

Już wtedy widzę tych, którzy mnie przybiją do krzyża.

Moja szlachetność i wdzięk wyjątkowego, dwunastoletniego chłopca zderza się z brakiem szlachetności i brudnymi duszami uczonych w Piśmie.

Oto zderzam się ze światem, który Mnie chce zabić i wszystko co ode Mnie.

Świat to szatan.

Teraz zaś będzie chciał zabić was, którzy jesteście prawdziwie moimi uczniami.

Pragnę was też przestrzec przed jednym.

Jeśli słyszycie słowa tak godnych i mających Ducha księży jak ks. Adam Skwarczyński odnośnie takich czy innych orędzi, poddających je w wątpliwość to bądźcie uważni.

Nie wrzucajcie wszystkich do jednego worka i to zwłaszcza z przepowiedniami jasnowidzów.

Jak godnych uwagi tylko dlatego, że mówią o przyszłości, czy też nawet diagnozują teraźniejszość.

Możecie zatruć swojego ducha i nie iść właściwą drogą.

Niech każdy sam rozezna, ale będzie tu bardzo uważny.

Jeśli ma jakieś wątpliwości natury teologicznej, lub nie wie czy jest to prawdziwe pod względem teologicznym, a wzbudza to w nim jakiś niepokój – niech zostawi.

Moje Orędzia przynoszą pokój, choćby mówiły o rzeczach trudnych, bo też nie ma w nich nigdy determinizmu, że to się stać musi, tylko jest wezwanie do pokuty i nawrócenia.

Tak samo jest z Orędziami Mojej Matki.

Zatem bądźcie uważni.

Na tym zakończ moje dziecko.

- Bogu niech będą dzięki.

Chwała Tobie Chryste.



Zapisz dziecko



- Musisz mieć wyrozumiałość dla swojej Mamy. Zachowaj spokój.

Oto byłeś wczoraj drugi raz w szpitalu, poświęciłeś się, doniosłeś co trzeba. Dzięki temu ( a także, że chciałeś pójść wczoraj na mszę mimo sytuacji zawiezienia mamy ze skierowaniem do szpitala) miałeś dodatkową uciążliwość i musiałeś jeszcze iść piechotą pewną część drogi.

I oto rano już dzwoni. I nie możesz dowiedzieć się po co konkretnie. Mówi, że nie wszystko jej przyniosłeś, ale nie dowiesz się co (choć jesteś pewny, że wszystko, a nawet to co Ci przychodzi do głowy, nie powinno być kłopotem powiedzenie przez telefon), nie wszystko może powiedzieć przez telefon. Głos markotny. Nic się jednak nie stało. A wczoraj czuła się już lepiej niedługo po przyjściu do szpitala.

I teraz będziesz denerwował się aż przynajmniej do popołudniowego telefonu przed przyjazdem do mamy, lub jeszcze podczas wizyty.

Mimo to zachowaj spokój.

Miej cierpliwość dla niej.

Wiem, że Cie bardzo łatwo rozbijają, mówiąc waszym językiem, niektóre rzeczy, ale masz Mnie.

Tylko na  Mnie, moje dziecko, możesz zawsze polegać, nie na stworzeniach, kimkolwiek by nie były: Żoną, córką, czy matką.

Skończ dziecko modlitwy i „ rób co umiesz i jak wiesz”, jak śpiewano w balladzie lwowskiej.

O Lwowie jeszcze dziecko powiem.

Z Bogiem moje dziecko.



Około 17.20



- Tak dziecko, zrób jak Twój organizm potrzebuje. Przed tym staraj się adorować Mnie i rozważać.

Zanurzaj się we Mnie.

            Bogu niech będą dzięki.



23.30



Pisz dziecko



- Bardziej myśl o Mojej Męce niż o swoim zmęczeniu i znużeniu.

Odmów niezbędne modlitwy i połóż się.

Gdybyś nie mógł zasnąć mimo zmęczenia i znużenia wtedy wstaniesz by się modlić.

- Dziękuję, Panie Jezu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.