UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 3 listopada 2017

23 X 2017

Poniedziałek 23, X

00:50
Powinieneś położyć się.
- Tak, Panie Jezu.

01.30
Och dziecko, nie pobudzaj się własnych gniewem.
Wiesz, że nie możesz mi się podobać.
Chciałbyś abyś spał.

8.40
Zapisz dziecko
< w autobusie>
Cóż, nie przemożesz, przedstawiając sprawy tak, jak nie widzą inni. Zwłaszcza gdy nie chcą spojrzeć inaczej niż patrzą. Nie trać energii, której masz niewiele.
A w komentarzach już nie pisz nic skoro Twój adwersarz chce tylko usłyszeć odpowiedzi na swoje słowa a nie chce odpowiedzieć na
Twoje.
To bardzo młoda osoba dlatego jej wybacz.
- Co Panie będzie z moim powrotem do Rzeszowa?
- Cóż dziecko, dodatkowe obowiązki, to, że mama jest w szpitalu, je stan zaraz po uniemożliwiają wyjazd w najbliższych dniach. Wiem, że jest dla Ciebie dodatkową przykrością, że nie będziesz mógł być tam na Wszystkich Świętych, co wydawało się naturalne po Twoim zamieszkaniu tam.
- Panie, nie chcę, zrób coś.
- Musisz się dziecko z tym pogodzić i ofiarować mi swoje cierpienie. Prawie na pewno nie będziesz na Wszystkich Świętych w Rzeszowie.

Około 11-tej.
Zapisz dziecko
Trzeba się starać w potrzebnych sprawach i prosić mnie.
- Dziękuję, Panie Jezu, że te środki wpłynęły. To chyba nasze własne, należne mamie, ale dobrze, że są. One były wliczone w wydatki.
- Tak dziecko, były dzisiaj potrzebne i są.

14.28
Zapisz dziecko
Pamiętaj bardziej o Mnie w swoich sprawach, zwłaszcza gdy po ludzku nie dzieje się dobrze.
Jestem smutny gdy nie zawierzasz mi się wielokrotnie w ciągu dnia, jak wtedy gdy wszystko toczy się dobrym porządkiem. („dobrym porządkiem” nie oddaje tu do końca sedna sprawy, ale jak mówicie, wiadomo o co chodzi).
Tak, dziecko, niestety Twoje wydatki są większe niż „normalnie’. Byłeś u mamy w szpitalu blisko 5 godzin. Nie masz czasu i możliwości ugotować obiadu, zresztą o tej porze trudno kupić odpowiednia rzeczy (mięso, kości na zupę, podroby). Musisz zatem zjeść na mieście.
To nic nie szkodzi dziecko. Bóg nad wszystkim panuje i nic bez mojej woli się nie dzieje. Dopuściłem wypadek Twojej mamy i są większe i nieoczekiwane wydatki.
Jedz teraz.-
- Chwała Tobie Chryste
I dziękuję Panie Jezu.
Zapisz dziecko
- To pytanie jak uczynić.
Musisz sam zdecydować.

18.44
Zapisz dziecko

Tak, kolejny krzyż.
Lecz pamiętaj nad wszystkim czuwam.
Gdyby nie było (nawet) tych przekazów n a d w s z y s t k i m c z u w a m.
- Chwała Tobie Chryste.

20.06
Zapisz dziecko
A teraz czego pragniesz?
- Podobać się Tobie?
- Naprawdę?
Czy jesteś szczery?
Bądź zawsze szczery ze swoim Bogiem.
- Może, chcę tego pragnąć.
- Och moje biedne dziecko.
Chcesz mi się podobać a tu .. nijak , jakby powiedzieć używając nieco gwarowego języka.
Duch sobie a ciało sobie mój synu.
Kontynuuj przepisywanie.
20.11
Dobrze, zrób jak teraz wolisz.

20.26
Zapisz dziecko
Masz moje pozwolenie.
- Dlaczego Panie?
- Moja miłość jest nieskończona.
- Lecz Panie nie tego pragniesz u mnie.
- Nie tego.

20.41
Jeśli Ci pozwalam, a nie korzystasz bo wiesz, że tego „nie pragnę U Ciebie” masz większą zasługę niż gdy opierasz się bez mojego przyzwolenia.
- Chwała Tobie Chryste.
22.20
Tak, dziecko, przepisz jeszcze jeden (trzeci).
- Chwała Tobie Chryste.

22.59
Zapisz dziecko
Jak myślisz, co chciałbym abyś robił?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.