UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 8 listopada 2017

27 X 2017 Mój krzyż nie jest za ciężki dla tego, który chce go nieść

Piątek, 27 X
00:35

Dobrze dziecko, przygotuj trochę materiału o Smoleńsku, bo odwlokło się to znacznie.

02:26
Daj dziecko, oczywiście, mimo tego, że ci przeszkadzają.

03:18
Czasami dziecko można i trzeba:) „zarwać noc”, jak to mówicie. Gdy będziesz bardzo śpiący położysz się.
Błogosławię Ci dziecko
- Dziękuję kochany Jezu
- :) :) :) :)

03:22
Nie bój się dziecko. Nie pozwolimy na skasowanie blogu.
- Dziękuję Panie.
- :)

03.42
O to się nie obawiaj.

7.38
Zapisz dziecko
Tak mi się podobasz.
- Chwała Tobie Chryste.

Po 14-tej
Dziecko uciekaj się do mnie w tych atakach i zachowaj spokój.

Około 19- tej
<nieczyt. zapis słowo> dziecko.
Musisz to znieść.
Tak jak zachowuje się Twoja mama.

Zapisz dziecko
Nie wolno tak.
Dobrze, Panie Jezu.

Około 20-tej

Zapisz dziecko
- Nie bądź taki.
- Dobrze Panie.

20.07
Zapisz dziecko
Jak będziesz mógł to będziesz przepisywał.

20.32
Nie, dziecko.

21.30
Dziecko.
Znoś jak przystało na chrześcijanina.
22.11
Dziecko, nie możesz być taki.
Przepraszaj i oddawaj wszystko Bogu.

Około 23- ciej
Mój krzyż nie jest za ciężki dla tego, który chce go nieść.

Zapisz dziecko
Dobrze.
- Ale Ty nie chcesz Panie.
Moje słowo oznacza to co oznacza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.